اجرای آهنگ Nightcall توسط آنجل در اختتامیه المپیک + اجرای بیلی آیلیش

شب گذشته، بالاخره المپیک 2024 پاریس نیز به اتمام رسید و در بین تمامی اجراها، اجرای «بیلی آیلیش» و آهنگ Nightcall توسط «آنجل» در مراسم اختتامیه، زیبایی دیگری داشت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس با برگزاری مراسم اختتامیه‌ای پر از رنگ و شادی در استادیوم استاد دو فرانس به پایان رسید. این مراسم که در روز یکشنبه برگزار شد، شاهد حضور هنرمندان معروف فرانسوی بود که به جشن خداحافظی با این رویداد بزرگ بین‌المللی پرداختند. از جمله هنرمندان برجسته‌ای که در این مراسم اجرا داشتند، گروه‌های «فینیکس»، «ایر» و دیگر هنرمندان بودند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: اجرای سلین دیون از برج ایفل برای افتتاحیه المپیک 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اجرای آهنگ Nightcall توسط آنجل در اختتامیه المپیک + اجرای بیلی آیلیش

گروه «فینیکس» با اجرای آهنگ پرطرفدار خود «Lisztomania» به مراسم اختتامیه رونق بخشید. این اجرا که در صحنه‌ای کوچک در مرکز استادیوم انجام شد و با حضور جمعیت زیادی از ورزشکاران المپیکی همراه بود، با استقبال گرمی از سوی حضار مواجه شد. پس از آن، گروه «فینیکس» به DJ «کاوینسکی» پیوست و آهنگ Nightcall را به اجرا درآوردند و سپس به اجرای آهنگ قدیمی خود «If I Ever Feel Better» پرداختند.

در ادامه، گروه «فینیکس» با مهمانانی از جمله گروه «ایر» که آهنگ محبوب «Playground Love» از سال 2000 را اجرا کردند، و «ازرا کوئینگ» از گروه «وان‌پایر ویکند» که با گروه «فینیکس» آهنگ «Tonight» را خواند، به جشن ادامه دادند. مراسم اختتامیه با اجرای دیگر آهنگ موفق گروه «فینیکس»، «1901»، به پایان رسید.

همچنین، در طی این مراسم، ویدئویی ضبط شده از بیلی آیلیش به نمایش درآمد که خواهید دید.

اختتامیه بازی‌های المپیک در پاریس به همراه نمایش یک مراسم به یاد ماندنی، شامل مسافر طلایی از فضا و فرود «تام کروز» با طناب به داخل استادیوم، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مراسم افتتاحیه و اختتامیه المپیک پاریس 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *