شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی [+جزئیات]

اگر می‌خواهید با شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی آشنا شوید، با ما بمانید تا به جزئیات نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی بپردازیم.

مشتریان بانک دی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه هستند، باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی

نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی

مشتریان بانک دی به منظور دریافت وام 200 میلیون تومانی تنها به افتتاح حساب احتیاج ندارند، بلکه باید حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد تا امکان درخواست این وام به آنها داده شود. سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین 4 تا 18 درصد اعلام شده است.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام جدید بانک دی 60 ماه می‌باشد. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی نامه از این وام بهره مند شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط وام 200 میلیون تومانی بانک دی 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

قسط وام 200 میلیون تومانی بانک دی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *