خبر فوری: افشین نریمان دچار سکته مغزی شد! [+بیوگرافی افشین نریمان]

افشین نریمان برنامه‌ساز و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی دچار سکته مغزی شد. برای اطلاع از بیوگرافی افشین نریمان و ماجرای سکته مغزی او همراه ما باشید.

افشین نریمان سکته مغزی کرد؟

خبر فوری:

افشین نریمان برنامه‌ساز و تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی دچار سکته مغزی شد.

اما افشین نریمان کیست ؟ در ادامه بیوگرافی او را بخوانید تا بدانید  افشین نریمان کیست و علت سکته مغزی او چه بود!

بیوگرافی افشین نریمان

افشین نریمان سکته مغزی
افشین نریمان سکته مغزی

افشین نریمان متولد ۱۹۷۵ در تهران، از دبیرستان اندیشه در حوالی خیابان عباس‌آباد دیپلم گرفت و در سال ۱۹۹۹ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال در رشته میکروب شناسی فارغ‌التحصیل شد و هرگز به دانشگاه بازنگشت. ابتدای تابستان سال ۲۰۰۲ برای اولین بار وارد آمریکا شد. اوایل سال ۲۰۰۳ در تلوزیون رنگارنگ با مدیریت آقای داور ویسه مشغول به کار فرش فروشی شد و بدین ترتیب وارد عرصه فرهنگ و نشر آن شد.

همکاری با تلوزیون رنگارنگ یکسال بیشتر طول نکشید اما فعالیت فرش فروشی در آمریکا دو سال دیگر هم ادامه یافت. پس از آن مدتی بکار تعمیر خانه‌های قدیمی و فروش آن مشغول شد که پس از تحمل ضرری سنگین در سال ۲۰۰۶ با آن حرفه هم خداحافظی کرد و در یک شرکت فروش و نصب موکت، پارکت، کاشی و سرامیک مشغول بکار شد، تا ابتدای تابستان سال ۲۰۰۷ که وارد صدای آمریکا شد.

بیوگرافی افشین نریمان
بیوگرافی افشین نریمان

در صدای آمریکا با فن تدوین ویدیو آشنا شد و بعنوان ویدیو ادیتور یا تدوینگر تصویر ادامه کار داد تا سال ۲۰۱۰ به پیشنهاد کامبیز حسینی مجری و نویسنده، جذب برنامه پر سر و صدا و البته پر طرفدار پارازیت شد. پارازیت یک برنامه طنز انتقادی سیاسی بود. همکاری با تیم پارازیت هم یکسال بیشتر داوم نیاورد و در سال ۲۰۱۱ برنامه پارازیت بنوعی منحل شد و افشین بهمراه تیم سازنده پارازیت منهای کامبیز حسینی برنامه هفتگی آنتن را به روی آنتن صدای آمریکا بردند.

آنتن هم مانند پارازیت مضمون طنز سیاسی داشت. این همکاری هم بعد از چهل و دو برنامه با اخراج افشین از صدای آمریکا پایان یافت. در طول ۵ سال حضور در صدای آمریکا دو سفر به عراق در سال ۲۰۱۱ به همراه علی جوانمردی و یک سفر به سوریه در تابستان سال ۲۰۱۲ به سوریه به همراه علی جوانمردی و خانم رودی بختیار، تجربیات ارزشمندی برای افشین به همراه داشت.

بیوگرافی افشین نریمان
افشین نریمان کیست

چند هفته بعد از اخراج از صدای آمریکا، در ابتدای تابستان ۲۰۱۳ اولین برنامه آپوزیت بطور مستقل توسط افشین ساخته شد و در یوتوب و فضای مجازی منتشر شد. آپوزیت روی میز ناهارخوری کنار آشپزخانه ساخته و پخش شد. و تا امروز دویست و هفتاد هفته است که این برنامه به همان صورت تهیه و منتشر میشود

بیشتر بخوانید:


One thought on “خبر فوری: افشین نریمان دچار سکته مغزی شد! [+بیوگرافی افشین نریمان]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *