لحظه دیده شدن شهاب سنگ غول پیکر در ترکیه

در شامگاه روز گذشته یک شهاب سنگ درخشان، آسمان سافرانبولو را نورانی کرد. منظره‌ای کم‌نظیر و خیره‌کننده، ساکنین این شهر در استان کارابوک ترکیه را به وجد آورد.

شهاب سنگی درخشان با عبور از آسمان این شهر، نوری خیره کننده را به ارمغان آورد و لحظاتی تماشایی را خلق کرد. این رخداد که توسط دوربین‌های مداربسته و گوشی‌های موبایل شهروندان ثبت شده، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و واکنش‌های متعددی را برانگیخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شهاب سنگ غول پیکر در ترکیه

در ویدئوهای منتشر شده، گویی گوی آتشینی از آسمان به سمت زمین شلیک می‌شود و با عبور از جو زمین، ردی از نور و آتش از خود به جای می‌گذارد. این شهاب سنگ در ترکیه که در ابتدا به عنوان یک جرم نورانی ناشناخته در آسمان دیده می‌شد، به سرعت مسیر خود را طی کرد و با سوزشی خیره کننده، در اعماق آسمان ناپدید شد.

در ادامه می‌توانید ویدئو منتشر شده از شهاب سنگ را مشاهده کنید.

هنوز اطلاعات دقیقی از اندازه و محل سقوط این شهاب سنگ در دست نیست، اما کارشناسان معتقدند که به دلیل کوچک بودن آن، احتمالا در برخورد با جو زمین کاملا سوخته و از بین رفته باشد. با این حال، این رخداد بار دیگر عظمت و زیبایی کائنات را به رخ بشر کشاند و یادآور این موضوع شد که در پهنه بیکران هستی، اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ می‌دهد که ما از بسیاری از آنها بی‌اطلاعیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شهاب سنگ غول پیکر در ترکیه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *