آموزش اتصال ولت تون کیپر به بازی همسر کمبت

بازی همسر کمبت که کار خود را به عنوان یک ایردراپ ساده آغاز کرده بود، حالا به پلتفرمی محبوب با کاربران روزافزون تبدیل شده است.

پس از موفقیت چشمگیر نات کوین، کاربران به دنبال ایردراپ‌های مشابهی روانه شدند و در این میان، همستر کامبت به طور قابل توجهی محبوبیت پیدا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آموزش اتصال ولت تون کیپر به بازی همسر کمبت

در جدیدترین به‌روزرسانی، ربات همستر امکان اتصال کیف پول را نیز فراهم کرده است. با عرضه توکن‌های بازی، انتقال آن‌ها به ولت تون کیپر و انجام تراکنش‌ها از طریق کیف پول ارز دیجیتال ضروری خواهد بود.

برای اینکه کیف پول ارز دیجیتال خود را به ربات تلگرامی همستر متصل کنید، ابتدا باید یکی از بهترین کیف پول‌های تون کوین را نصب کرده باشید. ما در اینجا کیف پول تون کیپر را برای این آموزش انتخاب کرده‌ایم.

بازی همسر کمبت

ابتدا به به سربرگ “Airdrop” در پایین سمت راست صفحه بازی بروید. با این کار وارد بخشی خواهید شد که تسک‌های ایردراپ در آن نمایش داده می‌شوند. روی گزینه “Connect your TON wallet” کلیک کنید.

بازی همسر کمبت
ربات همستر

در صفحه بعدی پیغامی مشاهده خواهید کرد که از شما می‌خواهد کیف پول تون کیپر را متصل نمایید. روی گزینه “Connect your TON wallet” کلیک کنید.

حالا باید از فهرست نمایش داده شده، کیف پول موردنظر خود را انتخاب کنید. ما در اینجا روی گزینه “Tonkeeper” کلیک می‌کنیم.

همستر کامبت

با این کار، کیف پول تون کیپر به صورت خودکار در همستر کامبت باز خواهد شد و از شما خواسته می‌شود وارد کیف پول خود شوید. اگر چند حساب در تون کیپر دارید، باید حساب موردنظر را انتخاب کرده و روی گزینه “Connect Wallet” کلیک کنید.

بازی همسر کمبت

با این کار، اتصال انجام می‌شود و صفحه اصلی کیف پول را مشاهده خواهید کرد. همچنین پس از اتصال موفق، می‌توانید آدرس تون کیپر خود را در همستر ببینید.

بازی همسر کمبت
کیف پول تون کیپر

در نهایت به ربات برگردید. خواهید دید که کنار این تسک جدید، یک علامت تیک ثبت شده که نشان می‌دهد تون کیپر با موفقیت به ربات متصل شده است. همچنین، اگر دوباره روی “Connect your TON wallet” کلیک نمایید، می‌توانید آدرس کیف پول خود را مشاهده کنید.

بازی همسر کمبت

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آموزش اتصال ولت تون کیپر به بازی همسر کمبت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *