آیا قیمت همستر کامبت مشخص شده است؟

بازی مشهور همستر کامبت که مبتنی بر تلگرام است و این روزها همه آن را می‌شناسند، قیمتش در زمان لیست شدن آن مشخص شده و افزایش می‌یابد.

همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی محبوب مبتنی بر تلگرام است که شباهت زیادی به بازی کلیکی معروف Notcoin دارد. در این بازی، هر شرکت‌کننده نقش مدیر عامل یک صرافی خیالی را بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


زمن لیست شدن همستر کامبت

بازی همستر کامبت ترکیبی از سرگرمی و استراتژی است. بازیکنان می‌توانند با دعوت از دوستان، عضویت در انجمن همستر تلگرام، استخراج و…، سکه‌های مجازی به دست آورند. این بازی در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده و بسیاری امیدوارند که از این ایردراپ درآمد خوبی کسب کنند.

در میانه‌ی ژوئن 2024، قیمت همستر با نماد (HMSTR) به مقدار 0.00008289 دلار و با ارزش بازار تقریباً 82.9 میلیون دلار اعلام شد. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که در بازه‌ی سه تا شش ماه آینده، قیمت همستر به میزان 0.05 تا 0.10 دلار می‌رسد و در دوره‌ی 6 تا 12 ماه آینده، ممکن است به حدود 0.55 دلار برسد.

تیم توسعه‌دهنده همستر اعلام کرده که توکن آن در شبکه TON در ماه جولای لیست خواهد شد. بنابراین، لیست شدن همستر کامبت بر اساس اظهارات توسعه‌دهندگان، در ماه جولای (تیر-مرداد) خواهد بود.

همستر کامبت

این رویداد همچنین شامل ایردراپی است که به افتخار لیست شدن توکن، بازیکنان، توکن‌های همستر را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. هدف این ایردراپ، گسترش تعداد کاربران و حجم تراکنش در اکوسیستم TON است.

جهت شرکت در این ایردراپ، همستر اولین چالش را در تاریخ 8 ژوئن 2024 معرفی کرده است. در این روز، بازیکنان دعوت شده‌اند تا کیف پول TON خود را به بازی وصل کنند و این امکان را به آن‌ها می‌دهد که در ایردراپ ماه جولای شرکت کنند. همچنین، بازیکنان می‌توانند به کانال تلگرام همستر کامبت بپیوندند تا از ماموریت‌های جدید مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قیمت همستر کامبت چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این بازی هستید؟لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *