از هوش مصنوعی Exists رونمایی شد + ویدیو

هوش مصنوعی Exists از پلتفرم نوآورانه‌ای رونمایی کرده که امکان ساخت ویدیوگیم سه‌بعدی با پرامپت‌های متنی را بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی فراهم می‌کند.

استارتاپ Exists با رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی جدید خود، ساخت ویدیوگیم‌های سه‌بعدی را ساده‌تر از همیشه کرده است. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تنها با نوشتن پرامپت‌های متنی، بازی‌های سه‌بعدی خود را بسازند، بدون اینکه نیاز به دانش برنامه‌نویسی داشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


از هوش مصنوعی Exists رونمایی شد

فرایند تولید بازی به‌صورت کاملاً خودکار انجام می‌شود و کاربران می‌توانند اکوسیستم بازی شامل محیط، شخصیت‌ها و سبک بازی را تعیین کنند.

رابط کاربرپسند پلتفرم Exists توسعه بازی را به‌سادگی تایپ‌کردن تبدیل کرده و موانع فنی را از بین می‌برد. همچنین کاربران قادر به ویرایش خروجی‌ها هستند؛ از تغییر محیط بازی گرفته تا تنظیم ظاهر و تعداد شخصیت‌ها. اگرچه گرافیک بازی‌ها چشمگیر است؛ اما چهره‌ها هنوز کمی غیرطبیعی به نظر می‌رسند. کاربران می‌توانند سبک بازی و زاویه دید (اول شخص یا سوم شخص) را نیز تعیین کنند.

این پلتفرم در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا قرار دارد و کاربران می‌توانند برای دسترسی زودهنگام ثبت‌نام کنند. همچنین، «Exists» در نمایشگاه Gamescom که از 31 مرداد تا 4 شهریور در کلن آلمان برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت تا فناوری خود را به نمایش بگذارد. بنیان‌گذار و مدیرعامل «Exists» می‌گوید این فناوری قصد دارد صنعت ویدیوگیم را متحول کند و به هر فردی امکان ساخت بازی‌های منحصربه‌فرد خود را بدهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هوش مصنوعی Exists چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *