تریلر فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War [+تاریخ انتشار]

تریلر فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War منتشر شد. در ادامه می‌توانید تیزر فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War را ببینید.

Viz Media روز یکشنبه تایید کرد که قسمت دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War در ایالات متحده در Hulu، آمریکای لاتین در Star+ و در کشورهای منتخب در سطح بین المللی در Disney+ پخش خواهد شد. تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War در 17 تیر است.

تریلر فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War

تریلر فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War
تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War

بازیگران جدید عبارتند از:

  • آئوی یوکی در نقش لیتوتو
  • تسویوشی کویاما در نقش جرالد
  • سوئیچیرو هوشی در نقش نیانزول
  • نائو تویاما در نقش ژیزل

این انیمه برای دومین دوره خود (سه ماهه سال) بازخواهد گشت و در تاریخ 8 ژوئیه ساعت 23:00 شب در تلویزیون توکیو و شرکت های وابسته به آن (و همچنین در سالن های دیگر) در ژاپن پخش خواهد شد. گروه سه نفره راک w.o.d در حال اجرای آهنگ اصلی “STARS” است.

این اولین باری است که w.o.d یک آهنگ موضوعی را برای یک انیمیشن مشارکت می دهد. خالق مانگا کوبو خاطرنشان کرد که خودش از طرفداران گروه است، اگرچه این عاملی در انتخاب آهنگ نبود. دوره دوم این انیمه (سه ماهه سال) در تاریخ 8 جولای ساعت 23:00 در تلویزیون توکیو و شرکت های وابسته به آن (و همچنین در سالن های دیگر) پخش خواهد شد.

تیزر فصل دوم انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War

در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *