اکشن فیگور جدید ایچیگو در انیمه بلیچ منتشر شد

به تازگی اکشن فیگور جدید ایچیگو در انیمه بلیچ منتشر شد. در ادامه این مطلب می‌توانید این اکشن فیگور جدید ایچیگو را مشاهده کنید.

مجسمه کلکسیونی جدید MegaHouse برای Bleach قدرت قهرمان داستان ایچیگو کوروساکی را به نمایش می گذارد. این مجسمه که برای پیش‌سفارش در Sideshow موجود است، فقط ده اینچ قد دارد و با برچسب قیمت نسبتاً چشمگیر 443 دلار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود حمل و نقل آن در ژوئن 2024 آغاز شود. این فیگور Soul Reaper قدرتمند را نشان میدهد که زانگتسو را در دست دارد و قدرت باورنکردنی او را به نمایش می گذارد.

اکشن فیگور جدید ایچیگو در انیمه بلیچ

Tite Kubo مانگای نمادین خود را در Shueisha’s Weekly Shōnen Jump از آگوست 2001 تا اوت 2016 منتشر کرد و این مجموعه 74 جلد دارد. بلیچ داستان ایچیگو را روایت می‌کند که با توانایی دیدن ارواح و هالوها متولد شده است. این نوجوان مو نارنجی پس از یک برخورد سرنوشت‌ساز با یک روح‌درو زخمی به نام روکیا کوچیکی، توانایی مبارزه با هالو، موجودات فاسدی که ارواح دیگر را می‌بلعد را به دست می‌آورد.

اکشن فیگور جدید ایچیگو در انیمه بلیچ
اکشن فیگور جدید ایچیگو در انیمه Bleach

اکشن فیگور جدید ایچیگو در انیمه Bleach

بین اکتبر 2004 و مارس 2012، Studio Pierrot اولین انیمه اقتباسی Bleach خود را تولید و منتشر کرد. با وجود داشتن بیش از 360 قسمت، این سریال بسیاری از چپترهای پایانی مانگای Kubo را بدون اقتباس باقی گذاشت… مجموعه دنباله‌ای، بلیچ: جنگ هزار ساله خونین، اولین قسمت خود را در پایان سال گذشته به نمایش گذاشت و دومین دوره آن به عنوان یک سریال برای فصل انیمه تابستانی 2023 به نمایش درآمد. این روایت، جامعه روح را در برابر واندرنایچ، یک امپراتوری مخفی کوئینسی، در یک درگیری وحشیانه و مرگبار نشان میدهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *