تریلر جدید ادامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen + پوستر جدید

به تازگی تریلر جدید ادامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen منتشر شد. در ادامه این مطلب می‌توانید تیزر این انیمه را مشاهده کنید.

پس از تقریبا یک ماه انتظار، جوجوتسو کایسن بالاخره در آستانه بازگشت است و ماپا با انتشار یک تریلر جدید، طرفداران را کاملا برانگیخته اند. این انیمه که توسط استودیو MAPPA ساخته شده و بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام توسط Gege Akutami می‌باشد، با انیمیشنی باورنکردنی و داستانی دلخراش از گذشته گوجو، تا کنون با فصل دوم خود بینندگان را به خود جلب کرده است. این تریلر آرک بعدی داستان را نشان می‌دهد.

تریلر جدید ادامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen

کانال یوتیوب Toho Animation این تریلر را منتشر کرد که نکاتی مرموز درباره وقایع حادثه Shibuya و شخصیت‌هایی که در آن نقش خواهند داشت، ارائه می‌کند. برخلاف آرک قبلی و فیلم Jujutsu Kaisen 0، به نظر می‌رسد که این آرک بعدی در زمان حال اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های محبوب بازگشته زیادی مانند سه شخصیت اصلی Yuji، Megumi، و Nobara و همچنین جادوگران بزرگ دیگری مانند Nanami و Gojo را در خود دارد.

به نظر می رسد بسیاری از شرورهای مورد علاقه طرفداران نیز در حال بازگشت هستند، با تریلر که نفرین های قدرتمندی مانند ماهیتو، جوگو و هانامی را نشان می دهد که همگی در حال مبارزه هستند. جوگو حتی به نظر می‌رسد که در حال کشتن غیرنظامیان است، به این معنی که این آرک دارای قتل عام بزرگی فراتر از مقیاس معمول سریال است. وسوسه انگیزترین قسمت آن سوکونا است که در انتهای تریلر پخش می شود و به این معنی است که پادشاه نفرین ها نیز ظاهر خواهد شد.

تریلر جدید ادامه فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen
تیزر جدید ادامه فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن

تیزر جدید ادامه فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *