تاریخ پخش فصل ششم سریال Rick and Morty [+ تصاویر جدید سریال]

تاریخ پخش فصل ششم سریال Rick and Morty مشخص شد. پخش این سریال از اواسط تابستان امسال خواهد بود. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

شبکه ادالت سوییم از انتشار فصل ششم سریال انیمیشن برنده امی ریک و مورتی (Rick And Morty) خبر داد. در ادامه از تاریخ دقیق انتشار این سریال جذاب مطلع شوید.

تاریخ پخش فصل ششم سریال Rick and Morty

فصل جدید سریال Rick and Morty

تاریخ پخش فصل ششم سریال Rick and Morty
تاریخ پخش فصل ششم سریال Rick and Morty

ریک و مورتی در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ پربیننده‌ترین عنوان کمدی تمامی شبکه‌های کابلی ایالات متحده بود. این مجموعه تلویزیونی بنابر اعلام شبکه ادالت سوییم تاکنون در تمامی پلتفرم‌های سراسر دنیا ۱۰ میلیارد بیننده داشته است.


بیشتر بخوانید:


ریک و مورتی یک مجموعه تلویزیونی کمدی موقعیت انیمیشنی ویژه ردهٔ سنی بزرگسالان آمریکایی است که توسط جاستین رویلند و دن هارمون برای شبکه ادالت سویم تهیه شده‌است.

داستان این سریال حول محور ریک، یک دانشمند دیوانه و تابوشکن است که رفتار او به ظاهر جامعه ستیزانه است. مورتی اسمیت نوهٔ پریشان‌احوال و منزوی او که وقت خود را میان خانواده و ماجراجویی‌های علمی پدربزرگش تقسیم کرده، می‌گذرد.

تاریخ انتشار Rick and Morty

فصل ششم ریک و مورتی یکشنبه ۴ سپتامبر پخش خواهد شد. پخش این سریال از ۱۴ شهریور امسال اغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ پخش فصل 6 سریال Rick and Morty سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *