بیوگرافی بازیگران فصل جدید سریال ویچر (The Witcher) + زمان پخش و خلاصه داستان

برای مطالعه بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher) که فصل سوم آن به تازگی از پلتفرم نتفلیکس نمایش داده شد و اطلاع از زمان پخش فصل 4، همراه ما باشید.

فیلمبرداری فصل سوم سریال فانتزی “ویچر” (The Witcher) با بازی “هنری کویل” به پایان رسیده است. “بولا اگون” کارگردان دو اپیزود پایانی فصل سوم در اینستاگرام و “استیو گاب” تهیه‌کننده سریال پایان فیلمبرداری را تأیید کرده‌اند. نقد فصل 3 سریال ویچر (The Witcher)را (کلیک کنید) در لینک پیوست شده مطالعه کنید.

فصل سوم “ویچر” به نویسندگی “لورن اشمیت هیسریش” از رمان “زمانه حقارت” (The Time of Contempt) “آندری ساپکوفسکی” اقتباس شده که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است. بیوگرافی بازیگران سریال The Witcher را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher 2023)

بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher 2023)
بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher 2023)

پارت اول 5 قسمتی و پارت دوم 3 قسمتی خواهد بود.

انتشار پارت اول: ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ | انتشار پارت دوم: ۱۴۰۲/۰۵/۰۵

فصل سوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش» از رمان «زمانه حقارت» (The Time of Contempt) «آندری ساپکوفسکی» اقتباس می‌کند که دومین جلد از مجموعه پنج جلدی نویسنده لهستانی است.

مینی‌سریال و پیش‌درآمد سریال ویچر با عنوان The Witcher: Blood Origin با بازی میشل یئو، سوفیا براون و لورنس اوفارین در ماه دسامبر امسال (آذر/دی ١۴٠١) از استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد. دکلان د باررا (از نویسندگان سریال اصلی و سریال‌های The Originals و Chapelwaite) شورانر این سریال شش قسمتی می‌باشد.

لورن اشمیت شورانر سریال اصلی در مقام تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. اتفاقات این سریال 1200 سال پیش از سریال اصلی و گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود.

هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا (Geralt of Rivia)

بیوگرافی بازیگران سریال The Witcher
بیوگرافی بازیگران سریال The Witcher

هنری ویلیام دالگلیش کویل (انگلیسی: Henry William Dalgliesh Cavill؛ زاده ۵ مهٔ ۱۹۸۳) بازیگر انگلیسی است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. بیشتر شهرت وی به خاطر بازی در نقش سوپرمن در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است.

کاویل یک رزمی کار در رشته جوجیتسو است. مادرش ماریان معاون بانک و پدرش کالین کاویل سهامدار بود. هنری سه برادر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک‌تر از خودش دارد؛ به نام‌های چارلی کاویل، سایمِن کاویل، نیکی ریچارد کاویل و پیرز کاویل. او دوران ابتدایی را در مدرسه سنت مایکل جزری گذراند و از دبیرستان استو در باکینگهام شایر در انگلیس فارغ‌التحصیل شد. او از سال ۲۰۱۹ نقش گرالت از ریویا را در مجموعه فانتزی ویچر ایفا می‌کند.

آنیا چالاترا (Anya Chalotra) در نقش ینفر (Yennefer)

بیوگرافی بازیگران سریال The Witcher
بیوگرافی بازیگران سریال The Witcher

آنیا چالوترا (انگلیسی: Anya Chalotra؛ زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۶) بازیگر بریتانیایی است. او عمدتاً برای ایفای نقش شخصیت یِنیفر از ونگربرگ در مجموعهٔ تلویزیونی ویچر (۲۰۱۹–اکنون) از شبکهٔ نتفلیکس شناخته شده‌است. چالاترا از پدری هندی و مادری انگلستانی به دنیا آمده‌است.

چالوترا تحصیلات خود را در مدرسه گرامر سنت دومینیک در بروود به پایان رساند و بعداً دوره پایه یک ساله را در آکادمی موسیقی و هنر دراماتیک لندن قبل از آموزش به مدت سه سال در مدرسه موسیقی و درام گیلدهال به پایان رساند.

چالاترا در چندین اثر صحنه‌ای، از جمله هیاهوی زیادی درباره هیچ تا 15 اکتبر 2017 و دهکده تا 6 اکتبر 2018 بازی کرده است. Chalotra در حال حاضر در نقش اصلی به عنوان Yennefer از Vengerberg در درام فانتزی Netflix The Witcher بازی می‌کند.

فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری (Ciri)

بیوگرافی بازیگران سریال ویچر

فریا آلن (به انگلیسی: Freya Allan) (زادهٔ ۶ سپتامبر ۲۰۰۱) یک هنرپیشه انگلیسی است که بیشتر برای بازی در نقش پرنسس سیریلا سینترا در مجموعه تلویزیونی ویچر شناخته می‌شود. آلن در آکسفوردشر، انگلستان متولد شد. او از سن ۱۲ سالگی در تئاتر بازی می‌کرد و از نقش‌های وی می‌توان به راپانزل در سالن تئاتر آکسفورد اشاره کرد.

در سال ۲۰۱۷ او در فیلم‌های کوتاه پرنده آبی و درخت کریسمس ساخته مگ کمپبل، و کاپیتان فیرس توسط کای آکسماچر ظاهر شد. در سال ۲۰۱۸ او در اپیزود “Carry Tiger to Mountain of the US of” در مجموعه تلویزیونی در بدلندز نقش جوانی مینروا را ایفا کرد. در اکتبر سال ۲۰۱۸ اعلام شد که او نقش اصلی سیری، توله شیر سینترا را در سریال ویچر نتفلیکس در کنار هنری کویل در نقش گرالت از ریویا، و آنیا چالوترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ بازی خواهد کرد.

او همچنین در نقش مری در کنار بازیگرانی همچون ریف اسپال و النور تاملینسون برای مینی‌سریال بی‌بی‌سی تحت عنوان جنگ دنیاها انتخاب شد، که براساس رمان جنگ دنیاها به قلم اچ. جی. ولز ساخته شده‌است.

میمی م.خاییسا (Mimi Ndiweni) در نقش فرینگیلا (Fringilla)

بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher 2023)
بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher 2023)

Mimî Michelle Ndiweni (زاده ۳۱ اوت ۱۹۹۱)، از سال ۲۰۲۱ که با نام Mimî M. Khayisa شناخته می‌شود، یک هنرپیشه بریتانیایی زیمبابوه‌ای است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش فرینگیلا ویگو در The Witcher از نتفلیکس، تیلی براکلس در مجموعه تلویزیونی آقای سلفریج و استر/جکاسایی در تولید صحنه The Convert در The Gate Theatre در لندن شناخته شده است.

همچنین در فیلم های Catherine Called Birdy، Star Wars: The Rise of Skywalker، Cinderella و The Legend of Tarzan ظاهر شده است. او در سال 2013 برنده جایزه Spotlight شد و پس از فارغ التحصیلی از کالج سلطنتی ولز موسیقی و درام به کار در شرکت رویال شکسپیر ادامه داد. اولین حضور خاییسا در یک فیلم بزرگ در نقش بانوی دمپایی در سیندرلای دیزنی در سال 2015 بود. سپس در سال 2016 در فیلم افسانه تارزان نقش اشه را در کنار مارگوت رابی بازی کرد.

ایمون فارن (Eamon Farren) در نقش کاهیر (Cahir)

بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher 2023)
بیوگرافی بازیگران سریال ویچر (The Witcher 2023)

ایمون فارن (زاده ۱۹ مه ۱۹۸۵) یک هنرپیشه استرالیایی است. پس از ایفای نقش در فیلم‌های X: Night of Vengeance (2011) و Chained (2012)، برای بازی در نقش ریچارد هورن در احیای Twin Peaks در سال 2017 به شهرت رسید. همچنین در سال 2015 برای بازی در فیلم تلویزیونی کارلوتا (2014) برنده جایزه آکادمی هنرهای سینما و تلویزیون استرالیا (AACTA) برای بهترین مهمان یا بازیگر نقش مکمل مرد در درام تلویزیونی شد.

فارن از آن زمان تاکنون در وینچستر (2018) نقش‌های سینمایی داشته است و در سریال‌های قتل‌های ABC (2018) و ویچر (2019–اکنون) ظاهر شده است. فارن در شمال کوئینزلند به دنیا آمد و از سن شش سالگی در نزدیکی ساحل طلایی بزرگ شد. او همیشه می‌دانست که می‌خواهد بازیگر شود:

من نمی‌توانم زمانی را به یاد بیاورم که فیلمی را تماشا نکرده باشم و فکر نکنم این کاری باشد که بخواهم انجام دهم.

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

چرا هنری کاویل به ویچر باز نمی‌گردد؟

ظاهرا هنری کاویل با تیم سریال اختلافات داشت. نظریه غالب این است که هنری کاویل با لورن هیسریچ و تیم نویسندگی او مشکل داشت و به همین دلیل سریال را ترک کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *