بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست + زمان پخش و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست (Kendi Düşen Ağlamaz) را در ادامه بخوانید و از زمان پخش این سریال ترکی جذاب مطلع شوید.

سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست در ژانر عاشقانه، به کارگردانی اینجی بالابان اوغلو، سریال جدید شبکه TRT1 ترکیه است. ایلول تومبار و انس کوچاک بازیگران اصلی این سریال به نویسندگی تونا کیگی و گولبیکه اوته هستند.

داستان سریال خود کرده را تدبیر نیست برگرفته از کتابی به همین نام اثر Ayşegül Çiçekoglu است. در روزی که آلیز به دنیا آمد، مادرش فوت کرد. او دختر جوانی زیبا اما بسیار خودخواه است که توسط پدرش لوس و بزرگ شده است.

وقتی آلیز متوجه می‌شود پدرش دوباره ازدواج می‌کند دیوانه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد برای انتقام گرفتن از پدرش با مردی ازدواج کند که دوستش ندارد. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود.

زمان پخش دوبله فارسی سریال خود کرده را تدبیر نیست از جم تی وی + بازپخش

دانلود قسمت 1 تا 5 سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست با دوبله فارسی

بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

ایلول تومبار (Eylül Tumbar)

بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست
بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

ایلول تومبار بازیگر تازه وارد ترک است که قبل از سریال خود کرده را تدبیر نیست، در سریال “ما از کی فرار میکردیم مامان؟” به تهیه کنندگی عرفان شاهین، اثر نتفلیکس بازی کرده بود. این استعداد جوان ۲۱ ساله در ازمیر، چشمه زندگی می‌کند. اولین تجربه بازیگری ایلول تومبر، همین سریال “ما از کی فرار میکردیم مامان؟” است. فاتوش کوچاک، کارگردان موفق، این بازیگر آینده دار را کشف کرد.

ایلول تومبار که ۷-۸ بار در فیلمبرداری آزمایشی سریال شرکت کرد، با تایید مدیریت نتفلیکس، ایفاگر نقش بامبی شد و این شانس را داشت که در اولین ماجراجویی بازیگری خود نقش اول را بازی کند. او هم خیلی خوب از این فرصت استفاده کرد و به خاطر بازی طبیعی‌اش مورد تحسین قرار گرفت.

ایلول در دانشگاه اقتصاد ازمیر، گروه سینما و رسانه‌های دیجیتال تحصیل کرده است. یک سال پیش برای این سریال جلوی دوربین رفت، تقریبا هیچکس او را نمی‌شناخت، حالا به لطف پخش این سریال در سراسر جهان شهرتی ناگهانی پیدا کرد. فرصتی که درهای بسیاری را برای او باز خواهد نمود.

انس کوچاک (Enes Kocak)

بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست
بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

انس کوچاک در سال 1999 در استانبول به دنیا آمد. او بازیگر سریال تلویزیونی و مدل است. ان برنده مسابقه Miss&Mr Model 2022 شد. کوچاک که با زیبایی و هیکلش متمایز است، از سال 2022 علاوه بر کار مدلینگ، در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بازی کرده است. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های Kizim (2018)، Male Severse (2022) و Yapisik Kardesler (2015) شناخته شده است.

عوامل سریال

  • نام فارسی: خود کرده را تدبیر نیست
  • ژانر: عاشقانه
  • بازیگران: ایلول تومبار، انس کوچاک
  • کانال پخش: TRT1
  • کارگردان: اینجی بالابان اوغلو
  • نویسنده: تونا کیگی، گولبیکه اوته

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *