حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران ؛ نکات مهمی که در زمان دیدن متوجه آن‌ها نشدید

فصل جدید The Boys بالاخره از راه رسید و در این متن به چندین مورد از حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران تا به حال، اشاره می‌کنیم.

شبیه فصل‌های قبلی سریال ده بویز ، فصل 4 هم موفق شده تا شوخی‌ها و اشارات زیادی به دنیای گسترده‌تر این سریال وارد کند. پس در اینجا، برخی از این موارد را که در سه قسمت ابتدایی فصل چهارم سریال پسران پیدا شده‌اند، گردآوری کرده‌ایم.

دانلود فصل چهارم سریال پسران (The Boys) با زیرنویس چسبیده


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دقت کنید که فصل 4 پسران دنباله مورد انتظار سریال ابرقهرمانی محبوب «Amazon Prime Video» است. فصل 4 این سریال با سه قسمت اولیه پرقدرت شروع به کار کرد و هر سه قسمت پر از ایستراگ و اشاره به آثار دیگر هستند.

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران

در ادامه لیست حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران را مشاهده خواهید کرد:

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران
حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران

در این مطلب قصد داریم به برخی از نکات پنهان فصل چهارم سریال پسران بپردازیم. مواردی که شاید در حین تماشای سریال به چشمتان نیامده باشد، اما دانستن آنها می‌تواند تجربه تماشای فصل جدید سریال The Boys را برایتان جذاب‌تر کند.

حضور مستر ماراتون در سریال – قسمت اول

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران

سریال پسران فصل 4 با یک ماموریت حماسی آغاز می‌شود که در آن گروه پسران سعی دارند به یکی از رویدادهای تبلیغاتی مبارزات انتخاباتی ویکتوریا نیومن نفوذ کنند.

اعضای گروه با لباس مبدل وارد ساختمان می‌شوند و «ام‌ام» که در ون مخفی پسران نشسته، آن‌ها را راهنمایی می‌کند. نکته جالب اینجاست که روی بدنه ون پسران اشاره‌ای پنهان به شخصیت دیگری وجود دارد.

همانطور که مشخص می‌شود، ون مورد استفاده پسران با برند شرکتی به نام خدمات پذیرایی آقای ماراتون تزئین شده است که تصویری از یک مرد در حال دویدن نیز روی آن دیده می‌شود. این یک اشاره واضح به «آقای ماراتون»، شخصیتی از کمیک‌های پسران است.

در کمیک‌ها، «آقای ماراتون» اولین عضو سرعتی گروه هفت بود که پیش از «ای-ترن» به عنوان عضو تیم ابرقهرمانان برتر وات فعالیت می‌کرد. با این حال، او هنوز در سریال ظاهر نشده است؛ اما در نکات مخفی فصل چهارم سریال پسران شاهد اشاره به او هستیم.

برندسازی وات در گذشته – قسمت اول

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران
ایستراگ های فصل چهارم سریال The Boys

یکی از ایستراگ های فصل چهار The Boys مربوط به ملاقات مخفیانه «بیلی بوچر» با «ویکتوریا نیومن» است. آن‌ها برای این ملاقات به مکانی خلوت نیاز داشتند و به همین دلیل، بهترین مکان ممکن را انتخاب کردند؛ یک مغازه اجاره فیلم. «بوچر» و «نیومن» در ساختمانی متروکه به نام وات ویدیو با هم ملاقات می‌کنند، جایی که پر از دی‌وی‌دی و سایر محصولات سینمایی است.

در داخل وات ویدیو دو ایستراگ جالب وجود دارد. اولین مورد، استند شخصیت «پلاریتی» است که به وضوح به شخصیت مغناطیسی که برای اولین بار در سریال Gen V معرفی شد، اشاره دارد.

مورد دوم، پوستر «سولجر بوی» است که طراحی کلاسیک این شخصیت را به نمایش می‌گذارد و به یکی از فیلم‌هایی اشاره می‌کند که این ابرقهرمان را قبل از ناپدید شدنش در دنیای پسران، محبوب کرد. این یک نمونه خوب از دنیاسازی است که نشان می‌دهد برند وات چند دهه پیش چگونه بود. این یکی از ایستراگ های فصل چهارم سریال The Boys بود که بسیاری از بینندگان متوجه آن نشده‌اند.

اشاره به فیلم Dawn Of The Seven Merch – قسمت اول

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران

یکی دیگر از حقایق پنهان فصل 4 سریال پسران به سکانسی در رستوران مربوط می‌شود. در یکی از وحشتناک‌ترین لحظات فصل چهارم سریال پسران «هوملندر»، «سیستر سیج»، «دیپ»، «ای-ترن» و «بلک نوار» سه نفر از طرفداران «هوملندر» را به رستورانی متعلق به وات می‌کشانند.

در این صحنه، آن‌ها با چوب بیسبال این سه نفر را کتک می‌زنند و سپس «ای-ترن» اجساد آن‌ها را به محل اعتراض استارلایترها می‌برد تا آن‌ها را به خاطر قتل این مردان متهم کند.

نکته جالب اینجاست که رستورانی که این سه مرد در آن کشته می‌شوند حاوی اشاره‌ای به یکی از بزرگترین فیلم‌های دنیای پسران است. در این ساختمان، تبلیغاتی برای فیلم تخیلی طلوع هفت دیده می‌شود که به فیلم ابرقهرمانی عظیمی که در فصل‌های قبلی پسران ساخته شد، اشاره دارد. این فیلم قرار بود داستان شکل‌گیری گروه هفت باشد و پس از آن تبلیغ گسترده‌ای برای نسخه کارگردان آن صورت گرفت.

اشاره به سریال The Marvelous Miss Rachel – قسمت دوم

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران
نکات مخفی فصل چهارم سریال پسران

یکی دیگر از نکات پنهان فصل چهارم سریال پسران به The Marvelous Miss Rachel از شبکه «آمازون» اشاره دارد. در طول رویداد تروث‌کان بین گروه و تعدادی از ابرقهرمانان درگیری رخ می‌دهد که منجر به تخریب زیادی می‌شود.

پس از اینکه با آن‌ها از دیوار رد شدند، مشخص می‌شود که تروث‌کان ساختمانی مشترک با یک مهمانی دارد، مهمانی‌ای که به نظر می‌رسد در حال جشن گرفتن انتشار یک برنامه تلویزیونی درون دنیای سریال به نام خانم شگفت‌انگیز راشل است.

این ایستراگ از فصل 4 پسران به طور واضح به سریال موفق واقعی «آمازون پرایم ویدیو» با عنوان «خانم میزل شگفت‌انگیز» اشاره دارد که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این سرویس استریم به شمار می‌رود. این مورد از ایستراگ های فصل چهار The Boys است که احتمالا طرفداران The Marvelous Miss Rachel متوجه آن شدند.

تقلید از دیزنی؟ – قسمت سوم

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران

از دیگر حقایق پنهان فصل 4 سریال پسران می‌توان به تقلید احتمالی از «دیزنی» اشاره کرد. فصل جدید سریال The Boys رویدادی را معرفی می‌کند که توسط شرکت «وات اینترنشنال» برگزار شده و با نام V52 شناخته می‌شود. شاید این اسم برای بینندگان سریال عجیب به نظر برسد.

قسمت 3 با صحنه‌ای در V52 آغاز می‌شود که در آن اعضای فعلی گروه هفت دو عضو جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند را معرفی می‌کنند. این صحنه به وضوح نشان می‌دهد که کنفرانس V52 فرصتی برای شرکت «وات» است تا اخبار مهمی را برای طرفدارانش اعلام کند.

با توجه به کارکرد V52، کاملاً مشخص است که این کنفرانس یک تقلید از نمایشگاه D23 «دیزنی» به شمار می‌رود. D23 کنفرانسی است که هر دو سال یکبار توسط «دیزنی» برگزار می‌شود و پر از اعلامیه‌های جدید از تمام بخش‌های این شرکت است. بیشتر اعلامیه‌های مهم «دیزنی» در مورد فیلم، تلویزیون، پارک‌های موضوعی و بازی‌های ویدیویی در همین رویداد D23 انجام می‌شود.

اشاره به بازی مورتال کمبت – قسمت سوم

حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران
حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران

یکی از حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران به بازی مورتال کمبت اشاره دارد. در قسمت 3، «بیلی بوچر» باید راهی برای تماس با «رایان» پیدا کند و به همین دلیل سراغ چیزی می‌رود که اکثر بچه‌ها دوست دارند؛ بازی‌های ویدیویی.

در یک صحنه، «رایان» را می‌بینیم که مشغول بازی با نسخه‌ای تقلیدی از بازی مورتال کامبت است که در آن برخی از قدرتمندترین ابرقهرمانان وات حضور دارند. «بوچر» هم با ورود به یک بازی آنلاین از طریق چت صوتی با «رایان» صحبت می‌کند.

این بازی فهرست جالبی از شخصیت‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله چند عضو از گروه هفت و همچنین شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده‌ای مانند کنتس کریمزون، ترمایت، تک نایت و….

با این حال، این بازی همچنین «وب‌ویور» را به عنوان یک شخصیت قابل بازی نشان می‌دهد، یک ابرقهرمان از کمیک‌های پسران که هنوز در سریال حضور ندارد. وب‌ویور تقلیدی از «مرد عنکبوتی» در دنیای پسران است و می‌تواند در صورت اضافه شدن به سریال آمازون پرایم ویدیو، تبدیل به شخصیتی جالب و بالقوه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب حقایق پنهان فصل چهارم سریال پسران چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *