10 قدرتی که بیلی بوچر می‌تواند در فصل چهارم سریال پسران داشته باشد

فصل چهارم سریال پسران به تازگی جزئیات مهمی درباره بیلی بوچر فاش کرد. با توجه به این که به نظر می‌رسد این شخصیت حالا ابرقدرت‌هایی دارد. در اینجا به 10 قدرتی که او می‌تواند در سریال داشته باشد اشاره می‌کنیم.

فصل 4 پسران با ادامه‌ی مورد انتظار سریال ابرقهرمانی تحسین‌شده‌ی «آمازون»، بالاخره از این سرویس استریم منتشر شد. با وجود این که بیلی بوچر برای مدتی شخصیت محوری سریال بوده است، داستان او در فصل 4 با اعطای ابرقدرت‌هایی ناشناخته، او را حتی مهم‌تر از قبل کرد.

دانلود فصل چهارم سریال پسران (The Boys) با زیرنویس چسبیده


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


توانایی‌های «بیلی بوچر» می‌توانند تقریبا هر چیزی باشند، اما با توجه به مدارکی که سریال پسران تا به حال ارائه کرده، به نظر می‌رسد 10 مورد محتمل‌تر هستند.

قدرت‌هایی که بیلی بوچر احتمالا در فصل چهارم سریال پسران دارد

در ادامه لیست 10 قدرتی که بیلی بوچر می‌تواند در فصل چهارم سریال پسران داشته باشد را مشاهده خواهید کرد:

فصل چهارم سریال پسران
فصل چهارم سریال پسران

به نظر می‌رسد قدرت‌های «بوچر» در فصل جدید سریال The Boys زمانی که او در حین مبارزه با «ایزکیل» بی‌هوش است، فعال می‌شوند. «بوچر» در حالی که خفه می‌شود، از هوش می‌رود و بیدار شده و می‌بیند که اتاق پر از خون است و بدن تکه تکه شده‌ی «ایزکیل» همه جا پخش شده است. علاوه بر این، «بوچر» رؤیاهایی از «بکا» دیده است و یک موجود کرم مانند در زیر پوست او حرکت می‌کند که سوالات زیادی را به وجود می‌آورد.

چشم‌های لیزری

فصل چهارم سریال پسران

با اینکه هنوز ابرقدرت جدید بیلی بوچر در فصل چهارم The Boys به طور کامل نمایش داده نشده، یکی از محتمل‌ترین توانایی‌های او داشتن چشم‌های لیزری است. فصل 4 اولین باری نیست که «بوچر» قدرت‌های ابرقهرمانی به دست می‌آورد.

در فصل 3 سریال The Boys هم او با مصرف ماده وی موقت توانایی‌هایی پیدا کرد که یکی از آن‌ها شلیک لیزر از چشم‌هایش بود. حالا با تزریق ترکیب وی دائمی، ممکن است این قدرت دوباره به او بازگشته باشد.

وقتی «بوچر» بیدار می‌شود، بدن «ایزکیل» به طور واضح تکه تکه شده و خونی که همه جای اتاق پاشیده است، اینطور به نظر می‌رسد که «ایزکیل» بر اثر نیروی قدرتمندی که او را دریده، مرده است.

اگرچه در تریلر هیچ نشانه‌ی سوختگی‌ای که نشان‌دهنده‌ی استفاده از چشم‌های لیزری باشد وجود ندارد، اما این احتمال وجود دارد که «بوچر» به دلیل اینکه بیهوش بوده، از نسخه‌ی ضعیف‌تری از این قدرت استفاده کرده باشد و یا اینکه فصل چهارم سریال پسران توضیح دیگری برای این موضوع ارائه دهد.

کنترل خون

فصل چهارم سریال پسران
فصل 4 پسران

در حالی که هنوز ابرقدرت جدید «بیلی بوچر» در فصل چهارم The Boys به طور کامل نمایش داده نشده، یکی دیگر از توانایی‌های بسیار محتمل او کنترل خون است، قدرتی که به وفور در سریال پسران دیده می‌شود.

قدرت کنترل خون برای اولین بار در سریال Gen V با شخصیت اصلی داستان، «ماری مورو»، معرفی شد. او توانایی کنترل خون درون یا بیرون بدن افراد را داشت. همچنین در سریال Gen V مشخص شد که قدرت‌های «ویکتوریا نیومن» نیز در واقع با او یکسان است و ترکیدن سر افراد توسط او نتیجه‌ی همین قدرت بود.

با توجه به اینکه در تریلر هیچ آسیبی به محیط اطراف وارد نشده، به نظر می‌رسد «ایزکیل» از درون منفجر شده است و استفاده‌ی «بوچر» از قدرت کنترل خون می‌تواند توضیحی عالی برای این موضوع باشد. همچنین، توانایی او در به جریان انداختن خون می‌تواند دلیلی بر حرکت مداوم رگ‌هایش در طول فصل جدید سریال The Boys باشد، همانطور که «ماری مورو» در سریال Gen V قادر به کنترل خون خودش بود.

قدرت بدنی بالا

فصل چهارم سریال پسران

با اینکه این خلاقانه‌ترین ابرقدرت ممکن نیست، اما کاملا محتمل است که استفاده‌ی «بیلی بوچر» از ماده وی به او صرفا ابرنیروی فوق‌العاده داده باشد. داشتن قدرت و استقامت بالا می‌تواند دلیلی بر این باشد که چرا «بوچر» توانسته است در فصل چهارم سریال پسران با ابرقهرمان‌هایی مثل «ایزکیل» و دیگر ابرقهرمانان مبارزه کند.

این امکان وجود دارد که این قدرت خودش را به نوعی در زمانی که «بوچر» بی‌هوش بوده نشان داده و به او امکان شکست دادن «ایزکیل» را داده باشد.

با صحنه‌ی قتل که در آن «بوچر» بیدار می‌شود، تکه تکه شدن بدن «ایزکیل» و لکه‌های خون به شکل‌های مختلف بر روی دیوار تریلر، دریدن خشن «ایزکیل» توسط «بیلی بوچر» همخوانی دارد.

دادن ابرنیروی فوق‌العاده به «بیلی بوچر» همچنین به او اجازه می‌دهد تا در آینده‌ی سریال The Boys با ابرقهرمان‌هایی مثل «هوملندر» مبارزه کند، بنابراین این قدرت می‌تواند افزوده خوبی برای این شخصیت در درازمدت باشد.

تله پاتی

فصل چهارم سریال پسران
فصل جدید سریال The Boys

با توجه به اینکه «بیلی بوچر» در زمان کشته شدن «ایزکیل» بی‌هوش بوده است، منطقی به نظر می‌رسد که قدرت‌های او چیزی باشند که در زمان خواب هم کار کنند. خوشبختانه، دورآگاهی یا همان تله پاتی پاسخ کاملی برای این موضوع است.

احتمالاً قدرت‌های «بوچر» زمانی که او در یک موقعیت بسیار استرس‌زا قرار داشته، خودشان را نشان داده‌اند و خفگی توسط یک ابرقهرمان، به اندازه‌ی کافی استرس‌زا هست که این قدرت را فعال کند. ذهن «بوچر» می‌توانسته پالس قدرتمندی ارسال کند که برای تکه تکه کردن «ایزکیل» و نجات جان «بوچر» کافی باشد.

«بوچر» اعتراف می‌کند که برای ترمیم مغزش بعد از عوارض ماده وی موقت، از از نوع دائمی آن استفاده کرده است، اما می‌گوید که این کار جواب نداد. با این حال، این امکان وجود دارد که «بوچر» هنوز متوجه نشده باشد که این کار جواب داده است. شاید ماده وی دائمی با تقویت بیش از حد مغز او، به او توانایی‌های دورآگاهی داده است، بدون اینکه خودش بداند.

انفجارهای انرژی

فصل چهارم سریال پسران

همانطور که قبلا ذکر شد، به نظر می‌رسد که «ایزکیل» به طور ناگهانی از درون تریلر منفجر شده است، بنابراین داشتن انفجارهای انرژی توسط «بوچر» می‌تواند توضیح کاملی برای این موضوع باشد.

«بوچر» می‌توانسته هنگام بیهوش شدن، موجی از انرژی را از بدنش ساطع کند که باعث تکه تکه شدن «ایزکیل» شود و به او اجازه دهد تا بعد از بیدار شدن در ادامه‌ی قسمت، با آرامش بخوابد.

انفجارهای انرژی قدرتی است که بارها در سریال «پسران» دیده شد. برای مثال، «نقیب» انرژی را به صورت پالس از بدنش خارج می‌کرد و انرژی ساطع‌شده از «سولجر بوی» نیز تابش رادیویی بود. هرچند قدرت‌های «سولجر بوی» به طور طبیعی ازماده وی نشأت نمی‌گرفتند، اما قدرت‌های «نقیب» نتیجه‌ی آن بودند.

دستکاری فشار

فصل چهارم سریال پسران
فصل چهارم The Boys

اگرچه ممکن است به نظر برسد که تأثیر این قدرت شبیه قدرت ترکاندن سر «ویکتوریا نیومن» باشد، اما این احتمال هم وجود دارد که «بوچر» توانایی دستکاری فشار را به دست آورده و با استفاده از این روش «ایزکیل» را کشته باشد.

این قدرت شبیه به دستکاری فشار که توسط «سِندی» در فصل 2 سریال The Boys استفاده می‌شد، عمل می‌کند. با این حال، بدون شک «بوچر» مجبور نبوده به طور آگاهانه «ایزکیل» را لمس کند، زیرا او در زمان کشته شدن او بی‌هوش بود.

کپی کردن قدرت‌های دیگران

فصل چهارم سریال پسران

جالب‌ترین قدرتی که «بیلی بوچر» ممکن است در فصل چهارم سریال پسران به دست آورده باشد، توانایی کپی‌برداری از قدرت‌های دیگر ابرقهرمانان است. اگرچه به طور کامل توضیح داده نشده که این قدرت فرضی در سریال پسران چگونه کار می‌کند، اما مرگ «ایزکیل» اینطور به نظر می‌رسد که «بوچر» تنها نیاز داشته باشد تا به ابرقهرمان دیگری نزدیک شود تا بتواند قدرت او را تقلید کرده و سپس از آن علیه مهاجم خود استفاده کند.

برای مثال، ما می‌دانیم که «فایرکرکر» و «استارلایت» در حین مبارزه «بوچر» با «ایزکیل» در همان نزدیکی بوده‌اند، بنابراین این احتمال وجود دارد که او در حالی که بی‌هوش بوده، قدرت هر دوی آن‌ها را کپی کرده باشد.

کپی‌برداری از قدرت‌های دیگر ابرقهرمانان به «بوچر» اجازه می‌دهد تا در عین حال که سریال همچنان متعادل باقی می‌ماند، ابرقدرت داشته باشد، زیرا او تنها می‌تواند با آتش، آتش را خاموش کند. این می‌تواند مسیر جدید و جالبی برای «بوچر» باشد، چرا که تا به حال چنین قدرتی در سریال پسران دیده نشده است.

تغییر واقعیت

فصل چهارم سریال پسران
فصل چهارم سریال پسران

این احتمال به طور کامل وجود دارد که با استفاده از ماده وی دائمی، «بوچر» به یکی از قدرتمندترین ابرقهرمانان در فصل چهارم سریال پسران تبدیل شود، زیرا او ممکن است توانایی تحریف واقعیت را به دست آورده باشد.

«بوچر» شاید بتواند واقعیت را به هر شکلی که می‌خواهد تغییر دهد و آن را مطابق میل خودش خم کند. این موضوع می‌تواند مرگ «ایزکیل» را توضیح دهد، زیرا «بوچرِ» بی‌هوش به سادگی می‌توانسته آرزو کند که «ایزکیل» بمیرد و همین امر، مرگ به ظاهر غیرقابل توضیح او را توجیه می‌کند.

کنترل ورید

فصل چهارم سریال پسران

اگرچه قدرت‌های ذکر شده، توانایی‌های رایجی هستند که در انواع مختلفی از رسانه‌های ابرقهرمانی، از جمله خود فصل 4 پسران وجود دارند، اما این تنها محدودیت‌های سریال نیست.

این احتمال به طور کامل وجود دارد که رگ‌های «بیلی بوچر» در حالی که او خواب بوده، او را تحت کنترل خود درآورده باشند و مانند موجودی شبیه به ونوم عمل کنند. از این گذشته، رگ‌های او در طول فصل در حال تپیدن دیده می‌شوند و بی‌هوش شدن «بوچر» می‌توانسته باعث شود که از کنترل خارج شوند و رگ‌های ابرقدرت او به کار بیوفتند.

شخصیت جایگزین فوق العاده قدرتمند

فصل چهارم سریال پسران
فصل 4 پسران

از آنجایی که به نظر می‌رسد قدرت‌های «بیلی بوچر» تا زمانی که او بی‌هوش نشود فعال نمی‌شوند، تئوری دیگری وجود دارد که می‌گوید «بوچر» ممکن است یک شخصیت ابرقهرمانانه‌ی جایگزین داشته باشد.

این شبیه به شخصیت «مون نایت» از کمیک‌های «مارول» است که شخصیت‌های مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ها سطوح مختلفی از خشونت را نشان می‌دهند. این شخصیت‌ها زمانی که شخصیت دیگری کنترل را به دست می‌گیرد، به سادگی دچار بی‌هوشی می‌شوند و «بوچر» هم ممکن است در فصل چهارم سریال پسران با وضعیتی مشابه روبرو باشد.

«بوچر» می‌توانسته به سادگی در هنگام حمله‌ی «ایزکیل»، به شخصیت دیگری با قدرت‌های نامشخص تبدیل شود و این به طور کامل توضیح می‌دهد که چگونه «ایزکیل» بدون دخالت مستقیم «بوچر» اصلی کشته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب 10 قدرتی که بیلی بوچر می‌تواند در فصل چهارم سریال پسران داشته باشد چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *