10 چیز که فقط طرفداران کمیک های The Boys درباره کیمیکو می‌دانند

«کیمیکو»، یکی از شخصیت‌های محبوب سریال و کمیک های The Boys ، دارای جزئیات منحصر به فرد و رازهایی است که تنها طرفداران واقعی کمیک‌ها از آن‌ها آگاه هستند.

گروه ضدقهرمانان در کمیک The Boys از چند شخصیت رنگارنگ تشکیل شده است؛ اما شاید جذاب‌ترین آن‌ها شخصیت کیمیکو باشد. این ابرقهرمان ساکت ژاپنی پس از فرار از اسارت، به گروهی می‌پیوندد و به سرعت به سلاح مخفی آن‌ها در مبارزه با ابرقهرمانان فاسد تبدیل می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کمیک‌هایی که سریال پسران بر اساس آنها ساخته شده است، ستون فقرات این مجموعه را تشکیل می‌دهند  و همچنین تفاوت‌های زیادی بین این دو نسخه وجود دارد. این تفاوت‌ها به‌ویژه در مورد «کیمیکو» نیز صدق می‌کند؛ زیرا شخصیت او در کمیک‌ها به طرز چشم‌گیری از نظر ریشه‌ها و ویژگی‌های کلی با سریال متفاوت است.

15 چیز که فقط طرفداران کمیک های The Boys درباره کیمیکو می‌دانند

در ادامه لیست کمیک های The Boys را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب Screenrant نوشته شده است.

کمیک های The Boys
کمیک های The Boys

برخی از تغییراتی که در سریال The Boys اعمال شده بهتر هستند؛ اما برخی از جنبه‌های کمیکهای The Boys نیز جذاب‌تر خواهد بود. در اینجا به 10 مورد از بزرگترین تغییرات بین «کیمیکو» در سریال و کمیک‌ های The Boys اشاره می‌کنیم.

نام واقعی کیمیکو

کمیک های The Boys
کمیک پسران

در بسیاری از اقتباس‌های کمیک بوک پسران ، اثر اصلی اغلب نگاهی عمیق‌تر به شخصیت‌هایش ارائه می‌دهد؛ اما در مورد «کیمیکو»، این موضوع برعکس است. چون او در دو فصل اول سریال بیشتر از کمیک‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یک مثال خوب از این موضوع، داشتن اسم در سریال است در حالی که در کمیک‌ها او تنها با لقب «the Female» شناخته می‌شود. هرچند این بی‌نامی امکان دارد کمی شخصیت او را رازآلود کند؛ اما تصمیم سریال مبنی بر حفظ این ویژگی تنها برای چند قسمت، هوشمندانه بود.

کیمیکو به طور تصادفی قدرت خود را دریافت کرد

کمیک های The Boys

در سریال، «کیمیکو» تنها عضو گروه شخصیت های د بویز است که ابرقدرت دارد. او بسیار قدرت دارد و حتی می‌تواند خودش را از جراحت‌های جدی درمان کند. این قدرت‌ها به خاطر وجود کامپاند وی در بدنش است، ماده‌ای که در دوران اسارتش در آمریکا روی او آزمایش شد؛ اما در کمیک‌ها، او به طور اتفاقی به ابرقدرت دست پیدا می‌کند.

مادرش که در «آزمایشگاه وات» کار می‌کرد، یک روز به دلیل نداشتن پرستار بچه، «کیمیکو» را با خود به محل کار می‌برد. در همان روز، «کیمیکو» در حالی که هنوز یک نوزاد بود، از مادرش دور می‌شود و مقداری کامپاند وی می‌خورد. نتیجه‌ی این اتفاق، کشتن یک دانشمند توسط «کیمیکو» بود.

کیمیکو هرگز در کمیک برادری نداشت

کمیک های The Boys
شخصیت های The Boys

فصل دوم سریال The Boys با غافلگیری بزرگ دیدار دوباره «کیمیکو» با برادرش، به نقطه اوج خود رسید. با وجود اختلاف بر سر عقیده اولیه، آن‌ها همچنان به هم اهمیت می‌دادند. متاسفانه این دیدار با تراژدی غم‌انگیزی به پایان رسید، چرا که برادر «کیمیکو» توسط «استورم‌فرانت» کشته شد و رسانه‌ها او را تروریست معرفی کردند.

در کمیک‌ها، این تراژدی اصلاً برای «the Female» اتفاق نمی‌افتد؛ زیرا او تک‌فرزند است و به جز پیش‌زمینه کوتاهش، اشاره‌ای به خانواده او نمی‌شود. این مورد یکی دیگر از جزئیاتی بود که سریال به شخصیت «کیمیکو» اضافه کرد تا داستان او را پیچیده‌تر کند.

جزئیات زندگی کیمیکو در اسارت

کمیک های The Boys

در حالی که سریال The Boys داستان کاملی از «کیمیکو» و برادرش را به تصویر می‌کشد که در آن به عنوان یک زندانی در سازمان تروریستی نگهداری می‌شوند، این خط داستانی و شخصیت برادرش در کمیک‌ها وجود ندارند.

با این حال، در کمیک، شخصیت «the Female» بخش زیادی از عمر خود را اسیر بوده است. پس از جدا شدن از مادرش، او سال‌ها در آزمایشگاه‌ها مورد آزمایش قرار می‌گرفت. او معمولاً فرار می‌کند و برای انتقام برخی از نگهبانان آزمایشگاه را می‌کشد.

کیمیکو می‌تواند صحبت کند

کمیک های The Boys
کمیک های The Boys

سریال ما رو با «کیمیکو‌» لال آشنا می‌کند که از طریق زبان اشاره با برادرش حرف می‌زند. این موضوع به خط داستانی بامزه‌ای منجر می‌شود که در آن به «فرنچی» زبان اشاره‌ی مخصوصی آموزش داده می‌شود تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.

در کمیک پسران ، دلیل لال بودن «the Female» کمی گیج‌کننده‌تر توصیف شده است. یا به عدم داشتن زبان او اشاره شده و به همین دلیل قادر به صحبت کردن نیست، یا او در سن خیلی کمی اسیر شده و هیچ‌کس به او حرف زدن یاد نداده بود.

نکته‌ی جالب این است که در تمام کمیک‌ها، یک بار صحبت می‌کند و می‌گوید:

آدم‌های بد را دوست ندارم.

کیمیکو دوست ندارد لمس شود

کمیک های The Boys

«کیمیکو» شاید جزء ترسناک‌ترین شخصیت‌ های سریال The Boys باشد. حتی خود «بوچر» هم گاهی از او حساب می‌برد. هر کسی که باعث عصبانیت او شود، باید منتظر دردسر و مصیبت زیادی باشد؛ اما در کمیک‌ها، خوش‌رفتاری با او بسیار سخت‌تر است.

یک شوخی تکراری در کمیک‌ها این است که «the Female» از نزدیک شدن دیگران خوشش نمی‌آید. هرکسی که این اشتباه را بکند، با خشم وحشتناک و زشتی از طرف او روبرو می‌شود؛ اما او برای بهترین دوستش «فرنچی» استثنا قائل است.

کیمیکو به راحتی تک نایت را در کمیک شکست داد

کمیک های The Boys
شخصیت کیمیکو

سریال بویز ابرقهرمانان بسیاری دارد و یکی از سوپرایزهای خطرناک این دنیا (حداقل در سریال)، «تک نایت» است. در سریال، «تک‌ نایت» به عنوان یک کارآگاه باهوش معرفی می‌شود که قدرت استنتاج او به وسیله ابرقدرتش تقویت شده بود. او در سریال Gen V نقش یک شخصیت شرور فرعی را ایفا کرد و در کمیک‌ها با «the Female» درگیری قابل توجهی داشته است.

در کمیک‌ها، «تک‌ نایت» به گرد پای خطرناک بودن در سریال نمی‌رسد و خیلی سریع و راحت توسط «the Female» شکست می‌خورد. حتی با داشتن زرهی شبیه به «مردآهنی»، زره به راحتی و بدون دردسر توسط «the Female» می‌شکند. تا فصل 4، هنوز «کیمیکو» و «تک‌ نایت» با هم روبرو نشده‌اند.

کیمیکو کل گروه جی ویز را می کشد

کمیک های The Boys
کمیک های The Boys

سریال پسران تعداد زیادی از سوپرایزهای ابرقهرمانی را معرفی کرد؛ اما در مقایسه با کمیک‌ها، تازه اول راه است. یکی از گروه‌های جالب که در کمیک‌ها حضور دارند و در سریال غایب هستند، گروه «جی-من» بوده که به عنوان تقلیدی بامزه از گروه «ایکس‌من» محسوب می‌شوند.

در کمیک‌ها، گروه دیگری نیز به اسم «جی-ویز» وجود دارد که اعضای آن یک گروه متحد (فرات‌بوی) هستند که «هیو» برای جاسوسی به آن‌ها نفوذ می‌کند. وقتی «هیو» لو می‌رود، این به اصطلاح قهرمان‌ها تصمیم می‌گیرند که او را بکشند، اما ناگهان «the Female» ظاهر می‌شود. او با بی‌رحمی کل گروه را به قتل می‌رساند و خود را به عنوان مرگبارترین عضو گروه «بویز» تثبیت می‌کند.

این گروه همچنین دارای یک تیم جوان به نام G-Wiz است که «هیو» به عنوان جاسوس در آن‌ها نفوذ می‌کند. وقتی «هیو» توسط قهرمانان شناسایی می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند او را بکشند. در این لحظه، «the Female» ظاهر می‌شود و به طرز وحشیانه‌ای کل گروه را نابود می‌کند.

کیمیکو هرگز قدرت خود را از دست نداد

کمیک های The Boys

یک مورد از تغییرات بزرگ نسبت به کمیک های The Boys ، شخصیت «سولجر بوی» است. در کمیک‌ها، «سولجر بوی» به عنوان یک قهرمان نالایق به تصویر کشیده شده که به دلیل نفهمیدن اصول اولیه ارتش در جنگ جهانی دوم، یک پایگاه نظامی آمریکا را نابود کرد. او در این حادثه جان باخت و به عنوان یک نمونه از دلایل عدم حضور ابرقهرمانان در ارتش معرفی شد، اما در سریال، این شخصیت به مراتب خطرناک‌تر شده است.

برخلاف یک قهرمان نالایق، «سولجر بوی» در سریال با قدرت فوق‌العاده خطرناک حذف کردن قدرت‌های ابرقهرمانان معرفی شد. در حالی که «کیمیکو» در نهایت قدرت‌های خود را پس گرفت؛ اما او در کمیک قدرت‌هایش را از دست نداده بود.

مرگ کیمیکو

کمیک های The Boys

«بیلی بوچر» در سریال هرچند یک قهرمان واقعی نیست؛ اما نسبت به کمیک The Boys خیلی بهتر به تصویر کشیده شده است. با وجود اینکه او در بیشتر سریال رهبری قوی و شجاعانه‌ای دارد، در آخر داستان با نقشه کشتن تمام ابرقهرمانان به سمت تاریکی کشیده می‌شود.

وقتی بقیه اعضای گروه از نقشه «بوچر» باخبر شدند، متوجه می‌شوند که او خیلی افراطی شده است؛ اما قبل از اینکه بتوانند کاری کنند، نقشه‌ای برای خلاص شدن از دست آن‌ها کشیده می‌شود. هنگامی که «فرنچی» و «the Female» در مقرشان هستند، «فرنچی» یک بمب پیدا می‌کند. او فقط به اندازه‌ای وقت داشت که به «the Female» بگوید دوستش دارد و سپس بمب منفجر می‌شود و هر دوی آن‌ها کشته می‌شوند.

سوالات متداول

آیا کیمیکو در سریال و کمیک یکسان است؟

خیر، شخصیت کیمیکو در سریال و کمیک تفاوت‌های زیادی دارد، از جمله نام، پیش‌زمینه و نحوه دریافت قدرت‌هایش.

آیا کیمیکو در کمیک‌ها برادر دارد؟

خیر، در کمیک‌ها کیمیکو تک‌فرزند است و برادری ندارد.

چگونه کیمیکو قدرت‌های خود را به دست آورد؟

در کمیک‌ها، کیمیکو به طور اتفاقی از کامپاند وی قدرت گرفت، در حالی که در سریال این اتفاق به دلیل آزمایش‌های ووت رخ داد.

آیا کیمیکو در کمیک‌ها و سریال قدرت‌های خود را از دست می‌دهد؟

در کمیک‌ها، کیمیکو هیچ‌وقت قدرت‌هایش را از دست نمی‌دهد؛ اما در سریال این اتفاق به طور موقت رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب کمیک های The Boys چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *