معرفی سریال بی‌گناه فرضی (Presumed Innocent) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

با مطالعه مطلب معرفی سریال بی‌گناه فرضی (Presumed Innocent) می‌توانید از تمامی جزئیات و اطلاعات این مجموعه مطلع شوید و در صورت تمایل به تماشای آن بپردازید.

بی‌گناه فرضی یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر هیجان انگیز حقوقی است که توسط «دیوید ای. کلی» خلق شده و بر اساس رمانی به همین نام اثر «اسکات تورو» در سال 1987 ساخته شده است. این سریال اولین اقتباس تلویزیونی از این کتاب است و پس از اقتباس سینمایی آن در سال 1990 با بازی «هریسون فورد» و «برایان دنیهی» ساخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار سریال Presumed Innocent در شبکه «اپل تی‌وی» 12 ژوئن 2024 (23 خرداد 1403) بود. فیلمبرداری سریال در فوریه 2023 در پاسادنا، کالیفرنیا آغاز شد. در 12 جولای 2024 (22 تیر 1403)، «اپل تی‌وی پلاس» سریال را برای فصل دوم تمدید کرد.

معرفی سریال بی‌گناه فرضی

با استفاده از لیست زیر می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید:

معرفی سریال بی‌گناه فرضی
معرفی سریال بی‌گناه فرضی

در فوریه 2022 اعلام گردید که «اپل تی‌وی پلاس» یک مینی سریال هشت قسمتی اقتباسی از رمان اسکات تورو با نام «بی‌گناه فرض شده» را سفارش داده است که توسط «دیوید ای. کلی» خلق شده و او به همراه «دستین تامسون»، «جی جی آبرامز»، «بن استفنسون» و «متیو تینکر» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند. با معرفی سریال Presumed Innocent همراه ما باشید.

داستان سریال بی‌گناه فرضی

معرفی سریال بی‌گناه فرضی

داستان سریال Presumed Innocent درباره یک دادستان است که به عنوان مظنون اصلی قتل یکی از همکارانش شناخته می‌شود.

تریلر سریال بی‌گناه فرضی

بازیگران سریال Presumed Innocent

معرفی سریال بی‌گناه فرضی
معرفی سریال بی‌گناه فرضی

«کلی» علاوه بر کارگردانی، همچنین به عنوان تهیه‌کننده سریال فعالیت داشت. در ماه دسامبر، «جیک جیلنهال» برای بازی و تهیه کنندگی اجرایی وارد مذاکرات شد. او در ژانویه 2023 به همراه «روث نگا»، «بیل کمپ» و «الیزابت مارول» به جمع بازیگران پیوست.

جیک جیلنهال در نقش راستی سابیک

معرفی سریال بی‌گناه فرضی

«جیکوب بنیامین جیلنهال»  متولد 19 دسامبر 1980 (28 آذر 1359) یک بازیگر آمریکایی است. او متولد خانواده «جیلنهال»، پسر کارگردان «استفن جیلنهال» و فیلمنامه‌نویس «نائومی فونر» و برادر کوچکتر بازیگر «مگی جیلنهال» است.

او از کودکی بازیگری را آغاز کرد و اولین کار خود را در فیلم شهرنشینان (1991) انجام داد و سپس در فیلم‌های پدرش زن خطرناک (1993) و خانه‌زاد (1998) نقش‌آفرینی کرد.

روث نگا در نقش باربارا سابیک

معرفی سریال بی‌گناه فرضی
معرفی سریال بی‌گناه فرضی

«روث نگا» متولد 4 مه 1981 (14 اردیبهشت 1360) یک بازیگر ایرلندی است که به خاطر نقش‌های خود در سریال تلویزیونی واعظ و فیلم عشق شناخته شده است. برای بازی در نقش «میلدرد لاوی» در فیلم عشق، «نگا» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. او همچنین برای اولین حضورش در برادوی در نقش «لیدی مکبث» در نمایشنامه مکبث شکسپیر در سال 2022 نامزد جایزه تونی بهترین بازیگر زن در نمایش شد.

بیل کمپ در نقش ریموند هورگان

معرفی سریال بی‌گناه فرضی

«بیل کمپ» متولد سال 1963، یک بازیگر آمریکایی است. او در بسیاری از فیلم‌ها مانند لینکلن (2012)، انطباق (2012)، بی‌قانون (2012)، 12 سال بردگی (2013)، عشق و رحمت (2015)، عشق (2016) و بازی مالی (2017) نقش‌های فرعی داشته است.

او همچنین در مینی سریال‌های شب و غریبه از شبکه «HBO» و گامبی وزیر از شبکه «نتفلیکس» حضور داشت. «کمپ» در سریال درام بازماندگان شبکه «HBO» از سال 2015 تا 2017 و سریال درام فضایی اولین از شبکه «هولو» در سال 2018 نقش تکراری داشته است.

او تی فگبنل در نقش نیکو دلا گواردیا

معرفی سریال بی‌گناه فرضی
معرفی سریال بی‌گناه فرضی

«اولاتونده اولاتجو اولااورون او-تی فگبنله» متولد 22 ژانویه 1981 (2 بهمن 1359) یک بازیگر، نویسنده و کارگردان انگلیسی است. او در چندین فیلم، تئاتر و تولید تلویزیونی حضور داشت. او بیشتر به خاطر نقش «لوک» در سریال خدمتکار داستان شناخته می‌شود که برای آن نامزد جایزه امی شد و همچنین به خاطر نقش «باراک اوباما» در سریال بانوی اول شناخته می‌شود.

نقدها و نمرات سریال Presumed Innocent

معرفی سریال بی‌گناه فرضی

نقد سریال بی‌گناه فرضی توسط منتقدان و کاربران، با نمرات مثبتی و خوبی همراه بود. این فیلم از وب‌سایت Rotten Tomatoes نمره 76 از 100، از Metacritic نمره 64 از 100 و از Imdb نمره 7.7 از 10 را دریافت کرد. در ادامه نظر برخی از منتقدان در مورد سریال بریجرتون را مشاهده خواهید کرد.

Paste Magazine / تری تریونیس: 92

این سریال به لطف بازی‌های قوی و داستان جذاب، یک سریال تلویزیونی اعتیادآور است.

The Daily Beast / نیک شاگر: 90

این سریال باید موضوع گفتگوهای تلویزیونی تابستان باشد که با توجه به این که رمان «تورو» مدت‌هاست یک کتاب ساحلی ایده‌آل بوده، مناسب است.

San Francisco Chronicle / کارلا مایر: 75

«کلی» نشان می‌دهد که یک سریال می‌تواند با بازیگران مناسب، هم حرفه‌ای و هم پر از تنش و اغلب جذاب باشد.

Wall Street Journal / جان اندرسون: 70

Presumed Innocent چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از جمله بازی‌های درخشان «پیتر سارگارد»، «بیل کمپ» و «گابی بینز»، اما ما قبلاً توسط آقای «کلی» سوزانده شده‌ایم. خانم «نگا» تا حد زیادی هدر رفته است، صحنه‌های خلقی او با یک بارمان خوش‌تیپ (ساروناس جی. جکسون) تنش قابل توجه را کاهش می‌دهد؛ «باربارا» توسط رفتار شوهرش از بین رفته است. اما «میا» تازه و بی‌حاشیه است.

CNN / برایان لاوری: 60

Presumed Innocent لحظات خوبی دارد، اما از نظر ایجاد انگیزه برای نشستن و تماشای هشت قسمت، «کلی» و «جیلنهال» نتوانسته‌اند پرونده‌ای قطعی بسازند.

جمع بندی

معرفی سریال بی‌گناه فرضی
معرفی سریال بی‌گناه فرضی

در این مطلب به معرفی سریال بی‌گناه فرضی پرداختیم. همانطور که متوجه شدید این مجموعه از نگاه منتقدان و بینندگان عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته بینندگان را راضی نگه دارد. اگه به سریال‌های معمایی و حقوقی علاقه‌مند هستید، حتما به تماشای Presumed Innocent بپردازید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *