نقد و بررسی قسمت اول فصل سوم سریال از جانب (From)

در نقد فصل سوم سریال From به بررسی تمامی قسمت‌های این فصل از سریال خواهیم پرداخت و نکات بسیار این سریال را بررسی خواهیم کرد.

فصل دوم سریال From در ماه ژوئن سال گذشته به پایان رسید، هرچند که ماهیت رویایی این سریال باعث می‌شود به نظر برسد که زمان بیشتری از آن گذشته است.

سریال از جانب یک سریال تلویزیونی علمی-تخیلی و ترسناک آمریکایی محسوب می‌شود که توسط «جان گریفین» خلق شده است. فصل اول این سریال در تاریخ فوریه 2022 روی شبکه Epix منتشر شد.

در آوریل 2022، این سریال برای فصل دوم تمدید شد و فصل دوم آن در تاریخ 23 آوریل 2023 بر روی MGM+ که به تازگی نام تغییر یافته است، پخش شد. در ژوئن 2023، این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شد که در تاریخ 22 سپتامبر 2024 (1 مهر 1403) به نمایش درآمد.

دانلود قسمت اول فصل سوم سریال از جانب (From) به همراه زیرنویس چسبیده


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نقد فصل سوم سریال From

در ادامه لیست تمام قسمت‌ها برای نقد فصل سوم سریال From را مشاهده خواهید کرد.

نقد فصل سوم سریال From
نقد فصل سوم سریال From

داستان سریال From در یک شهر کابوس‌وار در میانه آمریکا می‌گذرد که کسانی را که وارد آن می‌شوند، به دام می‌اندازد. ساکنان ناخواسته این شهر تلاش می‌کنند زنده بمانند و راهی برای فرار پیدا کنند، در حالی که با موجودات ترسناک شبانه‌ای از جنگل‌های اطراف و رازهای پنهان در شهر دست و پنجه نرم می‌کنند. این سریال با ایجاد فضایی پر از تنش و ترس، بینندگان را به چالش می‌کشد تا با دنیای تاریک و مرموز آن آشنا شوند.

نقد قسمت اول

نقد فصل سوم سریال From
نقد فصل سوم سریال From

نقد فصل سوم سریال از جانب کاملاً مشخص می‌کند که این فصل ترکیب تدریجی رمز و راز چندلایه آن با شخصیت‌های جذاب، تجربه‌ای جذاب و گیرا را به وجود آورده است. اگرچه فصل دوم کمی از سطح توقعات پایین‌تر بود، اما همچنان به افزایش محبوبیت سریال کمک کرد، به‌طوری‌که حتی «استفن کینگ»، افسانه داستان‌های ترسناک نیز در شبکه‌های اجتماعی درباره‌اش نقد نوشت. حالا، پس از تماشای قسمت اول فصل سوم From، با کمال خوشوقتی اعلام می‌کنم که این فصل تا به حال بهترین فصل در این سریال است.

فصل سوم بلافاصله پس از پایان شگفت‌انگیز فصل دوم آغاز می‌شود و با شوک «تابیتا» از فرار او از شهر پیش می‌رود. داستان او به کشف ارتباطات غیرمنتظره‌ای بین جایی که بیدار شده و جایی که خانواده‌اش هنوز در آنجا گرفتار هستند، منجر می‌شود. در حالی که او در تلاش است تا با چند نشانه‌ای که دارد، معماها را حل کند.

در طرف دیگر، ساکنان شهر با مشکلات جدیدی مواجه هستند؛ زیرا محصولات کشاورزی که در خانه مستعمره کشت شده‌اند، به‌طور ناگهانی خراب می‌شوند. در این میان، «بوید» و «دونا» سعی می‌کنند مردم را آرام نگه دارند؛ در حالی که «جیم» تصمیم می‌گیرد به یک مأموریت نجات برود تا همسرش را پیدا کند.

داستان‌های دیگر شخصیت‌ها شامل «فاطیما» است که با بارداری‌اش دست و پنجه نرم می‌کند و «جید» که به رمزگشایی معنای نمادی که مدام می‌بیند ادامه می‌دهد و «ویکتور» که سعی در آشتی با گذشته‌اش دارد؛ اما بخش اصلی داستان‌های این فصل پس از قسمت ترسناک آغازین شروع می‌شود که دینامیک‌های جدیدی را برای بازماندگان ایجاد می‌کند.

در نهایت، سریال به‌خوبی از عهده مدیریت چندین داستانک برمی‌آید، زیرا همه آن‌ها به معماهای جاری شهر مرتبط هستند و تجربه‌ای جذاب را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد؛ اما معماهای شهر بدون شخصیت‌های جذاب و اجراهای فوق‌العاده کامل نخواهد بود. بازیگران سریال From در به تصویر کشیدن ساکنان این شهر موفق عمل می‌کنند و بر پیچیدگی‌های حوادثی که در حال وقوع است، می‌افزایند.

«تابیتا» با بازی کاتالینا ساندینو موریانو از نکات قوت این فصل است؛ وحشت فوری او و ذهنیت تحقیقی‌اش، عناصری قابل لمس از داستان را به نمایش می‌گذارد. «هارولد پرینئو» نیز بهترین بازی خود را پس از سریال لاست به نمایش می‌گذارد و شخصیت «بوید» را در تلاش برای حفظ آرامش در شهر، تحت فشارهای روانی متعددی قرار می‌دهد.

در کنار شخصیت‌های شناخته‌شده، شخصیت‌های جدیدی نیز معرفی می‌شوند که بینش‌های تازه‌ای درباره شهر از دیدگاه‌های مختلف ارائه می‌دهند. From به‌خوبی توانسته است داستان او را در کنار سایر معماها مدیریت کند و با وجود تعداد زیاد رویدادها، هرگز احساس شلوغی نمی‌کند. این توازن در روایت به بینندگان این امکان را می‌دهد که به عمق داستان و شخصیت‌ها پی ببرند و تجربه‌ای جذاب را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب نقد فصل سوم سریال From چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *