پاسخ به مهم‌ترین سوالات و معماها در سریال From

سریال From (از جانب) یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های سال‌های اخیر است و در این مطلب می‌خواهیم به مهم‌ترین معماهای این سریال اشاره کنیم.

درک ماهیت هیولاها در سریال از جانب برای کشف رازهای این مجموعه محبوب از شبکه «MGM+» بسیار مهم است. این موجودات مرموز، نقشی مرکزی در اتفاقات شهر عجیب دارند که شخصیت‌های سریال را گرفتار می‌کند و می‌کوشد آن‌ها را به نابودی بکشاند.

همانند هر داستان ترسناک فراطبیعی دیگر که ارزش روایت دارد، هیولاها نه تنها قاتلان وحشتناکی هستند، بلکه با موضوعات بزرگ‌تر سریال نیز مرتبط‌اند. در دو فصل اول این سریال، بینندگان متوجه می‌شوند که این هیولاها تنها تهدید این شهر نیستند. با این حال، این موجودات شب‌زی، خون‌خوار و دارای پنجه‌های تیز، آشکارترین خطر در شهر هستند.

نقد و بررسی فصل سوم سریال از جانب (From)

دانلود فصل سوم سریال از جانب (From) به همراه زیرنویس چسبیده


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مهم‌ترین سوالات و معماها در سریال From

در ادامه لیست سوالات در سریال From را مشاهده خواهید کرد:

سریال From
سوالات مهم سریال From

در پایان غافلگیرکننده فصل دوم سریال From، «بوید استیونز» (با بازی هارولد پرینئو) که تمام تلاشش را کرد تا شهر را از هیولاها محافظت کند، یک جعبه موسیقی جادویی را نابود کرد. این اقدام «بوید» چندین شخصیت را از طلسم شعر کودکانه ترسناک From آزاد می‌کند، اما همچنین او را به عنوان کلانتر قوی‌تر و مصمم‌تری نشان می‌دهد.

پس از مدت‌ها نگه داشتن هیولاها در فاصله‌ای امن، «بوید» اعلام می‌کند که این هیولاها و نیروهای فراطبیعی شهر نمی‌توانند او را بشکنند. بدون شک، این لحظه زمینه را برای فصل سوم که حتی خطرناک‌تر خواهد بود، آماده می‌کند. علاوه بر این، فصل سوم سریال ترسناک From وعده داده که به برخی از رازهای طولانی‌مدت در مورد هیولاها پاسخ خواهد داد.

توضیحی درباره هیولاهای سریال From و اینکه چه چیزی می‌توانند باشند

سریال From

حتی در فصل سوم From مردم شهر هنوز نتوانسته‌اند به طور کامل ماهیت واقعی هیولاها را درک کنند، هرچند برخی از جزئیات سریال سرنخ‌های مهمی درباره منشأ این موجودات ارائه می‌دهند. برای شروع، هیولاها فقط شب‌ها ظاهر می‌شوند تا به شکار ساکنان شهر بپردازند. همان‌طور که «بوید» متوجه می‌شود، طلسم‌های عجیب آن‌ها را دور نگه می‌دارد و هیولاها را مجبور می‌کند که قربانیان خود را فریب دهند تا درهای خانه‌هایشان را شب‌ها باز کنند.

این موجودات بسیار هوشمند به نظر می‌رسند و همچنین به نوعی توانایی دانایی همه‌جانبه دارند. اغلب، این موجودات بسیار بیشتر از آنچه که باید، درباره قربانیان خود می‌دانند.

در ابتدا، به نظر می‌رسید که شهر در From تحت حمله‌ی خون‌آشام‌ها قرار گرفته است. علاوه بر شب‌زی بودن و درخواست اجازه ورود به خانه‌های قربانیان، این هیولاها در ابتدا شبیه انسان به نظر می‌رسیدند؛ تا اینکه ظاهر معمولی خود را برای حمله تغییر دادند.

علاوه بر این، «ویکتور» (با بازی اسکات مک‌کورد)، مرموزترین ساکن شهر، کشف می‌کند که هیولاها در زندان‌های زیرزمینی در اعماق شهر می‌خوابند. در حالی که این تونل‌ها بیشتر پر از راز هستند تا پاسخ، گذرگاه‌های زیرزمینی نشان می‌دهند که هیولاها همچنین علامت‌ها و نمادهایی ترسیم می‌کنند؛ اما برخلاف خون‌آشام‌ها، هیولاهای From برای لذت انسان‌ها را می‌کشند، نه برای بقا.

با اینکه هیولاهای سریال From ویژگی‌های زیادی دارند که با افسانه‌های متداول خون‌آشام‌ها همخوانی دارد، پاسخ به اینکه آن‌ها چه موجوداتی هستند، به این سادگی نیست. ویژگی‌های آن‌ها همچنین به دیگر موجودات فانتزی شبیه است که انسان‌ها را به‌عنوان بازیچه‌های خود می‌بینند و در عین حال از قوانین ماوراء طبیعی پیروی می‌کنند.

عناصر جادویی در شهر، از درختان مرموز تا بینش‌های پیشگویی و طلسم خونی «بوید» نیز اشاره به پاسخی فراتر از افسانه خون‌آشام‌ها دارد. با این اوصاف، ممکن است که هیولاهای From نوع خاصی از شیاطین باشند.

چرا هیولاهای From فقط شب‌ها انسان‌ها را می‌کشند؟

سریال From
معماهای اصلی سریال From

برخی از قوانینی که هیولاهای سریال From دنبال می‌کنند، سرنخ‌هایی درباره هویت واقعی آن‌ها ارائه می‌دهند. یکی از این قوانین این است که هیولاها فقط شب‌ها ظاهر شده و معمولاً از جنگل وارد شهر می‌شوند. از دیدگاه تولید، احتمالاً این موجودات فقط شب‌ها مردم شهر را تعقیب می‌کنند، زیرا این کار باعث ایجاد تنش بیشتری می‌شود. به این معنا که ارتباط دادن هیولاها به شب و جنگل‌های ابتدایی، از ترس‌های کهن انسان‌ها بهره می‌برد و به تهدیدی ترسناک با سبک فیلم‌های وحشت اضافه می‌کند.

اگر شهر و جنگل‌های اطراف تحت سلطه شیاطین یا خون‌آشام‌ها باشد، این می‌تواند نبود انجیل را توضیح دهد. حتی اگر هیولاها در نور خورشید به خاکستر تبدیل نشوند، عدم تمایل آن‌ها به ظاهر شدن در طول روز تئوری خون‌آشام‌ها را تقویت می‌کند. علاوه بر این، در شهر هیچ نسخه‌ای از انجیل یا کتاب مقدس دیگری وجود ندارد که پدر «ختری» (با بازی شاون ماجومدر) به سرعت در فصل اول From به آن اشاره می‌کند.

اگر شهر و جنگل‌های اطراف آن تحت سلطه شیاطین یا خون‌آشام‌ها باشد، این می‌تواند نبود انجیل را توضیح دهد. «جیم متیوز» (با بازی ایون بیلی) همچنین این نظریه را مطرح کرده که هیولاها بخشی از یک آزمایش هستند که در آن انسان‌ها به شکارچیان شبانه‌ی هیولایی تبدیل می‌شوند.

هیولاهای From واقعاً چه هدفی دارند؟

سریال From

در قسمت اول فصل سوم سریال From، هیولاها بیشتر از آنچه واقعاً از مردم شهر می‌خواهند، فاش می‌کنند. در ابتدای این قسمت، «دانا» (با بازی الیزابت ساندرز) به «بوید» می‌گوید که تمام محصولات خانه کلونی خراب شده‌اند و شهر با کمبود شدید غذا مواجه است.

«بوید» پیشنهاد می‌دهد که اگر می‌خواهند از وحشت‌های شهر جان سالم به در ببرند، باید دام‌ها، چند بز، گوسفند و گاو را محافظت کنند. متأسفانه، هیولاها کاملاً از کمبود غذای شدید شهر آگاه هستند. در پایان این قسمت، هیولاهای From تمام حیوانات را آزاد می‌کنند. سپس، هیولاها بوید را به یک ستون زنجیر کرده و او را مجبور خواهند کرد تا تماشا کند که چگونه به آرامی «تیان-چن» را شکنجه و سپس می‌کشند.

هیولاها می‌دانند که با انجام این کار، «بوید» و برخی دیگر از ساکنان شهر را وسوسه می‌کنند تا شبانه به بیرون بیایند. در حالی که هیولاها همیشه تشنه خون و فریبکار بوده‌اند، این رویکرد جدید، جنبه‌ای تازه از خیانت آن‌ها را نشان می‌دهد.

در نهایت، آن‌ها «بوید» و «تیان-چن» (با بازی الیزابت موی) را به داخل طویله می‌کشانند و آن‌ها را در آنجا گرفتار می‌کنند. سپس هیولاها «بوید» را به یک ستون زنجیر کرده و او را مجبور می‌کنند تا ببیند چگونه به‌آرامی «تیان-چن» را شکنجه کرده و می‌کشند. یکی از موجودات به «بوید» می‌گوید که آن‌ها این کار را انجام می‌دهند تا او را بشکنند که نشان می‌دهد هیولاها انگیزه‌ای شوم‌تر دارند.

چرا انسان‌ها نمی‌توانند از شهر فرار کنند؟

سریال From
سوالات مهم سریال From

یکی دیگر از پیچیدگی‌های مهم در داستان سریال From، مفهوم اصلی آن است. مردم شهر نمی‌توانند پس از ورود، آنجا را ترک کنند. در نمونه‌ای کلاسیک از یک پیچش مکانی یا زمانی، ساکنان شهر متوجه می‌شوند که وقتی وارد می‌شوند، همه جاده‌ها به یک حلقه بی‌پایان ختم خواهند شد. تا قسمت اول فصل سوم From، وارد شدن به جنگل‌ها به برخی از ساکنان گرفتار اجازه داده تا کمی پیشرفت کنند.

به‌عنوان مثال، «تابیتا متیوز» (با بازی کاتالینا ساندینو مورنو) فانوس دریایی را در جنگل پیدا می‌کند، از پنجره آن سقوط کرده و در پایان فصل دوم به دنیای واقعی بازمی‌گردد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که چگونه یا چرا فانوس دریایی «تابیتا» را به کمدن، مین منتقل کرد. در فصل اول، «تابیتا» سیم‌های برق وسایل خانه‌اش را حفاری می‌کند و متوجه می‌شود که این سیم‌ها به جایی متصل نیستند.

این نشان می‌دهد که این شهر در فضایی میان‌بین قرار دارد که از دنیای معمولی جدا شده است. اگر چنین باشد، ممکن است هیولاها بیشتر به فانتزی‌ها یا شیاطین تا خون‌آشام‌ها نزدیک باشند. احتمال دارد که شخصیت‌های سریال From در یک جهان جیبی گرفتار شده باشند، جایی که در واقع دنیایی است که توسط موجودات فانتزی اداره می‌شود.

معنی نماد مرموز در From چیست؟

سریال From

در طول سریال، یک نماد عجیب بارها و بارها ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده وجود یک داستان عمیق‌تر است. این نماد به شکل یک دایره با چندین خط است که درون آن تقاطع دارد. این تصویر در تونل‌هایی که موجودات در آنجا می‌خوابند، در دفترچه‌هایی که توسط مردم شهر کشف شده و در رؤیاهای پیشگویی ظاهر شده است.

به‌ویژه، «جید» (با بازی دیوید آلپای) در طول فصل دوم سریال From بارها از طریق رؤیاهایش توسط این نماد جادویی دچار وحشت می‌شود. چه این نماد متعلق به یک جامعه مخفی مذهبی باشد یا نشان یک شرکت علمی تجربی، به نظر می‌رسد که با منشأ هیولاها ارتباط دارد.

علاوه بر این، نماد اسرارآمیز ممکن است با نقش‌های حک‌شده روی طلسم‌های محافظ که «بوید» در جنگل پیدا کرده است، ارتباط داشته باشد. این طلسم‌ها نمادی متفاوت دارند، اما این اشیاء عجیب به طلسم‌های محافظ مشابه قطب‌نمای نروژی شباهت دارند، یک توتم هدایتگر و محافظ.

احتمال دارد که این نماد در تضاد آشکار با نماد طلسم باشد و نزدیک بودن خطر را نشان دهد. چه این نماد به عنوان نقطه مقابل طلسم بوده یا صرفاً با بخش دیگری از داستان عجیب شهر مرتبط باشد، بدون شک این نماد پیش از پایان From اطلاعاتی درباره هیولاها ارائه خواهد کرد.

پسر سفیدپوش کیست و چرا به شخصیت‌های سریال کمک می‌کند؟

سریال From
سریال از جانب

یکی از معماهای جذاب در سریال From، پسری در لباس سفید است که «ویکتور» را به مکان امن هدایت می‌کند و زمانی که خانواده متیوز برای اولین بار وارد شهر می‌شوند، برای «ایتن» (با بازی سایمون وبستر) ظاهر خواهد شد.

در قسمت پایانی فصل اول، او به «بوید» و «سارا» (با بازی آوری کنراد) کمک می‌کند تا دقیقاً قبل از غروب آفتاب وارد یکی از درخت‌های دوردست شوند. بعداً، در قسمت پایانی فصل دوم، این پسر در لباس سفید است که «تابیتا» را از فانوس دریایی به دنیای واقعی هل می‌دهد. اگرچه او تاکنون حضوری مهربان و حتی کمک‌کننده داشته است، اما همچنان کمی ترسناک به نظر می‌رسد.

این احتمال وجود دارد که پسر در لباس سفید با هیولاهای From ارتباط داشته باشد، حتی اگر او اغلب بر خلاف آنها عمل کرده و به مردم شهر کمک می‌کند. برخلاف هیولاها، پسر در لباس سفید در طول روز ظاهر می‌شود، اما او همچنان می‌تواند یک روح یا موجود فراطبیعی دیگر باشد.

احتمالاً او می‌خواهد اشتباهات گذشته را جبران کند یا دیگران را از سرنوشتی که خودش دچار آن شده است، نجات دهد. با این حال، اگر پسر در لباس سفید با هیولاهای سریال From مرتبط باشد، هنوز ارتباط بین آنها تا فصل سوم سریال به طور کامل فاش نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب سوالات و معماهای سریال From چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *