همنواز

کیانو ریوز چگونه بعد از ماجرای جان ویک 4 در فیلم بالرین حضور دارد؟

فیلم بالرین یکی از آثار مورد انتظار اکشن در سال 2025 است که اخیراً مشخص شد شخصیت جان ویک با بازی کیانو ریوز در آن حضور دارد؛ اما چگونه؟

«کیانو ریوز» قرار است در فیلم بالرین بازگردد. او از اولین فیلم در سال 2014 نقش شخصیت اصلی مجموعه جان ویک را بازی کرده، اما این شخصیت در آخرین قسمت این سری، یعنی جان ویک: بخش چهارم که در سال 2023 منتشر شد، جان باخت.

فیلم Ballerina قرار است روی شخصیت کاملاً جدیدی به نام «ایو ماکارو» (با بازی آنا د آرماس) تمرکز کند، اما شخصیت‌های دیگری از این جهان نیز از جمله «آنجلینا هیوستون» در نقش «مدیر»، «ایان مک‌شین» در نقش «وینستون اسکات» و «لنس ردیک» در نقش «شارون» حضور خواهند داشت.

تمام چیزهایی که از فیلم بالرین (Ballerina) می‌دانیم ؛ از تریلر و بازیگران تا تاریخ اکران


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور کیانو ریوز در فیلم بالرین

در ادامه فهرست مطالب را مشاهده خواهید کرد:

فیلم بالرین
فیلم های جان ویک

در حالی که پیش از این مینی‌سریال پیش‌درآمد کانتیننتال: از دنیای جان ویک از شبکه «Peacock» در سال 2023 منتشر شد و داستان «وینستون اسکات» جوان (با بازی کالین وودل) را روایت می‌کرد، فیلم سینمایی Ballerina اولین اسپین‌آف بلند در این فرنچایز خواهد بود.

این موضوع ممکن است توضیح دهد چرا فیلم بالرین ارتباطات عمیق‌تری با مجموعه اصلی دارد و شخصیت‌های بیشتری از آن بازمی‌گردند. این بازگشت‌ها شامل شخصیت «جان ویک» نیز می‌شود، چرا که حضور «کیانو ریوز» در تریلر رسمی فیلم سینمایی بالرین تایید شد.

بالرین قبل از مرگ جان ویک در قسمت چهارم اتفاق می‌افتد

فیلم بالرین

دلیل اینکه «کیانو ریوز» می‌تواند در نقش «جان ویک» بازگردد، همان‌طور که در تریلر بالرین نشان داده شده، این است که داستان بالرین قبل از رویدادهای فیلم John Wick 4 رخ می‌دهد. خلاصه رسمی می‌گوید که این فیلم در طول رویدادهای جان ویک 3 اتفاق می‌افتد. در آن قسمت از سال 2019، قاتلان باله‌ای «روسکا رُما» به دنیای فرنچایز معرفی شدند.

با وجود این توصیف در خلاصه داستان، به نظر می‌رسد که فیلم در واقع بین رویدادهای قسمت سوم و چهارم در خط زمانی فیلم های جان ویک رخ می‌دهد. سه قسمت اول فرنچایز حدود یک هفته از زمان داستان را پوشش می‌دهند، علی‌رغم اینکه فیلم‌ها در طول پنج سال اکران شدند.

وقایع بخش چهارم نیز تقریباً شش ماه پس از بخش سوم رخ می‌دهد. با توجه به اینکه فیلم‌های اصلی زمان‌بندی بسیار فشرده‌ای دارند، احتمالاً بالرین به خط زمانی قسمت سوم دقیقاً پایبند نخواهد بود.

کیانو ریوز در انتخاب محل وقوع داستان بالرین کمک کرد تا بازگشت جان ویک ممکن شود

فیلم بالرین
فرنچایز جان ویک

نه تنها خط زمانی بالرین به «کیانو ریوز» اجازه می‌دهد تا به نقش جدید اکشن خود بازگردد، بلکه این بازیگر نقشی اساسی در فراهم کردن این فرصت برای خود ایفا کرد. در مصاحبه‌ای در سال 2023 با Entertainment Weekly، او فاش کرد که با «آنا د آرماس» و کارگردان «لن وایزمن» هنگام توسعه این اسپین‌آف همکاری داشته است. «ریوز» گفت که «وایزمن» از او پرسید که فیلم باید چه زمانی رخ دهد و او کمک کرد تا تصمیم بگیرند که فیلم بین بخش سوم و چهارم باشد که این به او فرصت بازگشت در کنار «د آرماس» را داد.

در حالی که اظهارات او در سال 2023 کمی با خط زمانی ارائه‌شده در خلاصه رسمی بالرین در سال 2024 تناقض دارد، اما نشان می‌دهد که این ستاره نقش بزرگی در بازگشت خود داشته و تعهد خود به این فرنچایز را به نمایش می‌گذارد.

اینکه آیا این به معنای بازگشت او در فیلم‌های آینده «جان ویک» است، هنوز مشخص نیست. فیلم پنجم از مجموعه اصلی در حال توسعه است و گفته شده «ریوز» همچنان در آن دخیل خواهد بود، هرچند هنوز مشخص نیست که دقیقاً چگونه و به چه شکلی در صورت بازگشت نقش را بازی خواهد کرد.

آیا بازگشت کیانو ریوز در بالرین به مرگ جان ویک مرتبط خواهد بود؟

فیلم بالرین

تاکنون تأیید نشده است که داستان بالرین از فرنچایز جان ویک تا چه حد در خط زمانی کلی این دنیای سینمایی گسترش می‌یابد. به نظر می‌رسد که این فیلم عمدتاً همزمان با رویدادهای قسمت سوم باشد و باید طی چند ماه رخ دهد یا شامل یک پرش زمانی شود تا مرگ «جان ویک» را به عنوان بخشی از داستان خود نشان دهد. با این حال، این موضوع کاملاً ممکن است که تأثیرات مرگ این شخصیت مهم در پایان فیلم یا در یک صحنه پس از تیتراژ به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم بالرین چیست؟ آیا از طرفداران فیلم‌های جان ویک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *