بهترین سریال های شبیه The Boys ؛ ابرقهرمانانی که شخصیت منفی هستند

با شناخت بهترین سریال های شبیه The Boys یا همان پسران، می‌توانید آثار دیگری را در زمان اتمام این نمایش جایگزین کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

اقتباس‌های کمیک بوکی برای سال‌های متمادی یکی از زیرشاخه‌های بسیار محبوب فیلم‌ها و سریال‌های اکشن بوده‌اند و یکی از مهیج‌ترین آثار موجود در حال حاضر، سریال پسران از سرویس «Prime Video» است. این سریال که توسط «اریک کریپکی» ساخته شده، از مجموعه کمیک‌هایی به همین نام اثر «گارث انیس» و «دیرک رابرتسون» اقتباس گردید.

سریال The Boys با وارونه کردن کلیشه‌های همیشگی داستان‌های ابرقهرمانی، سوپرقهرمان‌ها (Supes) را به شخصیت‌های منفی داستان و گروه پسران را به کسانی با مأموریتی والاتر تبدیل می‌کند. فصل جدید سریال The Boys به تازگی شروع به پخش کرد و طرفداران آن شاید دوست داشته باشند که برخی آثار شبیه به آن را ببینند.

دانلود فصل چهارم سریال پسران (The Boys) با زیرنویس چسبیده


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


در این دنیا، سوپرقهرمان‌ها به عمد توسط تزریق ماده‌ای به نام ماده وی به کودکان کم‌سن و سال ساخته می‌شوند. این ماده توسط شرکت چندملیتی و شرور «وات اینترنشنال» ساخته شد. سوپرقهرمان‌ها علاوه بر قدرت و شهرت جدیدی که به دست می‌آورند، به این ماده اعتیاد پیدا می‌کنند و اغلب نیازهای خودخواهانه خود را بر نجات مردم مقدم می‌شمارند.

بهترین سریال های شبیه The Boys

در ادامه لیست بهترین سریال های شبیه The Boys را مشاهده خواهید کرد:

بهترین سریال های شبیه The Boys
بهترین سریال های شبیه The Boys

در همین حال، پسران افرادی هستند که زندگی شخصی‌شان به خاطر سوپرقهرمان‌ها به طور منفی تحت تاثیر قرار گرفته است و می‌خواهند حقیقت را برای جهانیان آشکار کنند. طبیعتا در طول داستان شاهد صحنه‌های مبارزه خونین و انفجارهای دلخراش زیادی هستیم، علاوه بر این‌ها مقداری صحنه عاشقانه، اتحادهای غیرمنتظره و توطئه‌های سیاسی بزرگتر نیز وجود دارد.

اگر شما این مجموعه هیجان‌انگیز را تماشا کرده‌اید، سریال‌های درام ابرقهرمانی جذاب دیگری نیز برای امتحان کردن وجود دارند. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین سریال های شبیه پسران می‌پردازیم.

نگهبانان (Watchmen)

بهترین سریال های شبیه The Boys

  • بازیگران: رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، یحیی عبدالمتین دوم
  • سال انتشار: 2019
  • امتیاز متاکریتیک: 85%

سریال محدود و برنده امی از «دیمن لیندلوف» با بازی «رجینا کینگ» در نقش «آنجلا آبار» معروف به «سیستر نایت»، داستان پلیسی است که در طول روز به عنوان افسر پلیس فعالیت می‌کند و شب‌ها به عنوان یک مبارز نقابدار فعال است.

در این دنیا، مبارزان نقابدار به عنوان جنایتکاران بزرگ شناخته می‌شوند، بنابراین او باید برای محافظت از خود و خانواده‌اش بسیار محتاط باشد، اما داستان او به همان اندازه که درباره درک گذشته‌اش است، درباره حفاظت از آینده‌اش نیز خواهد بود.

این نسخه از Watchmen که بیش از سه دهه پس از وقایع کمیک‌های هم‌نام خود می‌گذرد، بررسی می‌کند که چگونه برتری‌طلبی سفیدپوستان همچنان در قرن بیست و یکم در تالسا قوی است و همچنین گروه‌های مختلفی را نشان می‌دهد که سعی در به دست آوردن «دکتر منهتن» خداگونه دارند.

این سریال همچنین با بازی «جین اسمارت»، «یحیی عبدالمتین دوم»، «جرمی آیرنز»، «تیم بلیک نلسون» و «هونگ چاو» همراه است و در میان سریال های شبیه به The Boys قرار می‌گیرد.

لژیون (Legion)

بهترین سریال های شبیه The Boys
فصل جدید سریال The Boys
  • بازیگران: دن استیونز، راشل کلر، اوبری پلازا، بیل ایروین
  • سال انتشار: 2017
  • امتیاز متاکریتیک: 82%

سریال لژیون که یکی از شبیه‌ترین آثار به فصل 4 پسران شناخته می‌شود، درام سه فصلی ساخته شده توسط «نوآ هاولی» بر اساس شخصیت کمیک‌بوکی مارول، «دیوید هالر» یا همان «لژیون»، داستان مردی مبتلا به اسکیزوفرنی است که قدرت‌های جهش‌یافته دارد.

«دن استیونز» نقش این شخصیت را ایفا می‌کند. در این سریال، «لژیون» با گروهی از افراد با قدرت‌های مشابه برای متوقف کردن اهریمنی به نام «اماهل فاروق» یا همان «شاه سایه» که می‌تواند ذهن افراد را آلوده کند و نقشه‌ای برای نابودی جهان دارد، متحد می‌شود. لژیون به جهت‌هایی زیادی جزو بهترین سریال های شبیه The Boys قرار می‌گیرد.

واعظ (Preacher)

بهترین سریال های شبیه The Boys

  • بازیگران: دومینیک کوپر، جوزف گیلگون، روث نگا، لوسی گریفیث
  • سال انتشار: 2016
  • امتیاز متاکریتیک: 76%

برخلاف شخصیت‌های ابرقهرمانی، «گارث انیس» به همراه «استیو دیلون»، مجموعه کمیک بوکی Preacher را خلق کردند. این بار داستان حول محور یک کشیش به نام «جسی کاستر» (با بازی دومینیک کوپر) می‌چرخد که با بحران ایمان دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و برای کنار آمدن با شرایط جدید زندگی‌اش به الکل و سیگار پناه می‌برد.

«جسی» توانایی تحت فرمان درآوردن اطرافیانش و وادار کردن آن‌ها به انجام هر کاری که می‌گوید را دارد. او باید با قدرت عجیبش کنار بیاید، آن را درک کرده و از سوءاستفاده از آن جلوگیری کند.

در همین راستا، «جسی» به همراه همسر سابقش (با بازی روث نگا) و یک خون‌آشام (با بازی جوزف گیلگان) به سفری واقعی برای یافتن خدا دست می‌زند. «ست روگن» و «ایوان گلدبرگ»، تهیه‌کنندگان اجرایی فصل چهارم The Boys در این مجموعه نیز همین سمت را برعهده دارند. اگر به دنبال بهترین سریال های شبیه The Boys هستید، Preacher را از دست ندهید.*

ارو (Arrow)

بهترین سریال های شبیه The Boys
فصل 4 پسران
  • بازیگران: استفن آمل، کیتی کسیدی، کالین دانل، دیوید رمزی
  • سال انتشار: 2012
  • امتیاز متاکریتیک: 73%

این سریال با بازی «استفن امل» در نقش «الیور کوئین» (گرین ارو) اقتباسی برای تلویزیون از شخصیت کمیک‌بوکی دی‌سی است. داستان سریال با بازگشت «الیور» به شهر زادگاهش بعد از پنج سال گم شدن به دلیل یک غرق‌شدگی فرضی آغاز می‌شود.

در واقع او در یک جزیره‌ی دورافتاده بوده و در آنجا هنرهای رزمی را فراگرفته است. «الیور» با بازگشت، مردی کاملاً متفاوت شده و تصمیم می‌گیرد با تیر و کمان به میدان آمده و شهرش را از شر خلافکاران نجات دهد. در این سریال، هویت شخصیت به عنوان یک یاغی و یک ابرقهرمان با هم ادغام شده است که همین موضوع آن را جزو بهترین سریال های شبیه The Boys قرار می‌دهد.

شکست ناپذیر (Invincible)

بهترین سریال های شبیه The Boys

  • بازیگران: استیون یون، ساندرا اوه، جی کی سیمونز، جیلیان جیکوبز
  • سال انتشار: 2021
  • امتیاز متاکریتیک: 76%

«سایمون راکیوپا» که به عنوان شورانر در اسپین‌آف سریال The Boys به نام Diabolical فعالیت می‌کند، همچنین شورانر این سریال انیمیشن بزرگسالانه از «Prime Video» است که بر اساس کمیک سریالی به همین نام از «رابرت کرکمن»، «کوری واکر» و «رایان اتلی» ساخته شد.

داستان این سریال حول محور «مارک گریسون» (با صدای استیون یون) می‌چرخد، یک نوجوان که تبدیل به ابرقهرمان می‌شود. پدر او «نولان» معروف به «آمنی من» (با صدای جی. کی. سیمونز) قدرتمندترین ابرقهرمانی است که دنیای او می‌شناسد، اما «مارک» با قدرت‌های خود و همچنین تمایلش به این که جدا از پدرش قهرمان و مرد خودش باشد، دست و پنجه نرم می‌کند.

به هیچ وجه فکر نکنید که این سریال برای کودکان ساخته شده، زیرا حجم خشونت و خون در آن فراوان است و به همین دلیل می‌توان آن را جزو
بهترین سریال های شبیه پسران قرار داد.

دردویل (Daredevil)

بهترین سریال های شبیه The Boys
بهترین سریال های شبیه پسران
  • بازیگران: چارلی کاکس، دبورا آن وول، الدن هنسون، توبی لئونارد مور
  • سال انتشار: 2015
  • امتیاز متاکریتیک: 72%

«چارلی کاکس» در نقش «مت مورداک»، ملقب به «دردویل»، در سریال سه فصلی ساخته شده توسط «درو گادارد» بر اساس شخصیت کمیک‌‌های مارول با همین نام، بازی می‌کند. «مت» در این سریال هم قانون و هم نظم است؛ یک وکیل نابینا با توانایی فوق‌العاده در تشخیص راست و دروغ گفتن مردم که همچنین به عنوان یک مبارز با جرم و جنایت مخفیانه فعالیت می‌کند.

داستان در نیویورک اتفاق می‌افتد، جایی که «مت» در نهایت با یک توطئه جنایتکارانه به رهبری «ویلسون فیسک» (با بازی وینسنت دونوفریو) روبرو می‌شود.

این سریال منجر به ساخت اسپین‌آفی با محوریت شخصیت «فرانک کسل» با بازی «جان برنتال» ملقب به «پانیشر» شد، یک مبارز دیگر با جرم و جنایت که روش‌های بسیار خشن‌تری برای متوقف کردن آدم‌های بد دارد. دردویل به دلیل دیدگاه سیاسی و خشونت بسیار بالایی که دارد، از بهترین سریال های شبیه The Boys است که حتما باید آن را تماشا کنید.

پیس‌میکر (Peacemaker)

بهترین سریال های شبیه The Boys

  • بازیگران: جان سینا، دنیل بروکس، فردی استروما، چوکودی ایووجی
  • سال انتشار: 2022
  • امتیاز متاکریتیک: 69%

«جان سینا» بعد از بازی در نقش «کریستوفر اسمیت» در فیلم جوخه انتحار، دوباره همین نقش را در سریال پیس‌میکر «جیمز گان» در سال 2021 بازی می‌کند. پیس‌میکر به یک گروه مرموز عملیات ملحق می‌شود تا موجودات انگل‌مانند شبیه پروانه را که بدن انسان‌ها را تسخیر کرده‌اند، نابود کند.

عقاب او هم برگشته است. دیگر اعضای گروه شامل بازیگرانی مثل «دانیل بروکس»، «فردی استروما»، «چوکودی ایووجی»، «استیو ایج» و «جنیفر هولند» هستند.

این سریال با یک مقدمه‌ی دیوانه‌وار که حسابی در توییتر ترند شده بود، شروع می‌شود و در آن، طنز خودتحقیری با محوریت پیس‌میکر با یک ماموریت بزرگ برای نجات دنیا ترکیب شده است. اگر این Peacemaker را ببینید، متوجه می‌شوید که به راحتی می‌توان آن را جزو سریال های شبیه به The Boys قرار داد.

هارلی کوئین (Harley Quinn)

بهترین سریال های شبیه The Boys
سریال The Boys
  • بازیگران: کلی کوکو، لیک بل، آلن تودیک، رون فونچس
  • سال انتشار: 2019
  • امتیاز متاکریتیک: 86%

اگر به شما بگویم یکی از بهترین شوخی‌های ابرقهرمانی در انیمیشن است، شاید تعجب کنید. این سریال انیمیشنی درباره «هارلی کوین»، شخصیت شرور کمیک‌های دی‌سی است. دلیل اینکه سریال «هارلی کوین» برای طرفداران بهترین سریال های شبیه The Boys مناسب خواهد بود، این است که فوق‌العاده رکیک و پر از فحش‌های رنگارنگ و کارهای خلاف است.

این سریال همچنین بامزه‌گی‌ای از نوع شکستن دیوار چهارم دارد، یعنی به دنیای واقعی ابرقهرمان‌ها و حتی حضور «جیمز گان»، کارگردان فیلم جوخه انتحار در برخی از قسمت‌ها اشاره می‌کند. با در نظر گرفتن صداپیشگان فوق‌العاده‌ای مانند «لیک بل»، «الن تودیک»، «جانکارلو اسپوزیتو» و… این سریال یک غافلگیری لذت‌بخش است و قطعا می‌توان آن را جزو سریال های شبیه به The Boys قرار داد.

آکادمی آمبرلا (The Umbrella Academy)

بهترین سریال های شبیه The Boys

  • بازیگران: الیوت پیج، تام هاپر، دیوید کاستاندا، امی راور-لمپمن
  • سال انتشار: 2019
  • امتیاز متاکریتیک: 65%

آکادمی آمبرلا گزینه‌ی دیگه‌ای برای کسانی است که شخصیت‌های ابرقهرمان با قدرت‌های عجیب و غریب را با کمی خشونت اغراق‌آمیز دوست دارند. این سریال هم بر اساس یک کتاب کمیک ساخته شده و داستان گروهی از خواهر و برادر خوانده‌ها با قدرت‌های ویژه را دنبال می‌کند که برای تشکیل یک تیم ابرقهرمانی دور هم جمع شده بودند، اما به دلیل شخصیت‌های متفاوتشان نمی‌توانند به خوبی با هم کار کنند.

سال‌ها بعد، آن‌ها دوباره دور هم جمع می‌شوند تا راز گذشته‌ی خود را کشف کرده و همزمان از یک آخرالزمان قریب‌الوقوع جلوگیری کنند. این سریال شوخ‌طبعی سیاه و جسورانه‌ای شبیه به سریال پسران دارد، اما بدبینی کمتری نشان می‌دهد و در دنیایی بسیار گسترده‌تر از پسران جریان دارد.

بانشی (Banshee)

بهترین سریال های شبیه The Boys
بهترین سریال های شبیه The Boys
  • بازیگران: آنتونی استار، ایوانا میلیچویچ، اولریش تامسن، فرانکی فیسون
  • سال انتشار: 2013
  • امتیاز متاکریتیک: 66%

اگر چیزی که شما را در فصل چهارم The Boys مجذوب کرده، بازی «انتونی استار» در نقش «هوملندر» است، حتما باید او را در سریال اکشن و مهیج بانشی ببینید که به طرز وحشتناکی دست‌کم گرفته شده است.

در این سریال از شبکه‌ی «Cinemax» که از 2013 تا 2016 پخش می‌شد، «استار» نقش یک خلافکار تازه‌کار آزاد شده از زندان را بازی می‌کند که هویت کلانتر جدید «لوکاس هود» را به خود می‌گیرد.

او کلانتر شهر کوچک بانشی در ایالت پنسیلوانیا و مناطق اطراف آن می‌شود، چرا که کلانتر واقعی قبل از اینکه کسی در شهر او را بشناسد، در یک دعوا کشته می‌شود. به همین ترتیب، «هود» روی خط باریکی بین مجرم بودن و پلیس بودن راه می‌رود و این منجر به مشت‌زنی‌های شدید، صحنه‌های اکشن فوق‌العاده و خشونت‌هایی می‌شود که در سریال پسران هم بیجا نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های شبیه The Boys چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *