همنواز

بهترین بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ لیست بازی های ps5 برای طرفداران گیم!

یکی از مشکلات دارندگان پلی استیشن 5 بالا رفتن هزینه خرید دیسک بازی‌ها و اکانت قانونی است. اما خبر خوب این است که در کنار بازی‌هایی با هزینه بالا بازی‌های رایگانی نیز وجود دارد. که شما می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی تجربه کنید. بازی‌های رایگان پلی استیشن 5 هیچ هزینه‌ای نداشته و شما می‌توانید آن را به صورت سریع و آسان دانلود کنید.

در این مقاله بهترین بازی‌های رایگان پلی استیشن 5 را برای شما لیست می‌کنیم. پس اگر به‌دنبال بهترین منبع برای معرفی بازی‌های رایگان پلی استیشن 5 می‌گردید تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.

بازی Sims 4؛ جزو متفاوت‌ترین بازی‌های رایگان پلی استیشن 5!

بازی زیبای Sims 4 یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های رایگان پلی استیشن 5 بوده که در ژانر شبیه‌ساز زندگی است. Sims 4 توسط ماکسیس تولید و توسط الکترونیک آرتس عرضه شده است. بازی Sims 4 تک نفره بوده و نمره 66 را از سایت متالکریتیک دریافت کرده است. گرافیک بازی Sims 4 نسبت به نسخه‌های پیشین بسیار پیشرفته‌تر شده و نمای کارتونی دارد.

بازی به این صورت است که شما می‌توانید به محل کارتان بروید، با خانواده خود وقت بگذرانید، روابط عاطفی را با دیگران داشته باشید، لباس بخرید، با همسایه‌هایتان ارتباط برقرار کنید و یک زندگی اجتماعی در دنیای گیم را برای خود به ارمغان بیاورید. در ادامه همراه با پارس کنسول دیگر بازی‌های محبوب رایگان PS5 را معرفی می‌کنیم.

بازی War Thunder؛ یکی از بهترین بازی های ps5 در سبک اکشن!

یکی از بازی‌های رایگان پلی استیشن 5 در سبک اکشن، War Thunder است. بازی War Thunder شبیه ساز پرواز بوده که توسط گایژین اینترتیمنت توسعه و عرضه شده است. شما می‌توانید بازی War Thunder را به صورت تک نفره و چند نفره آنلاین تجربه کنید. War Thunder نمره 76 را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است.

بازی War Thunder به گونه‌ای بوده که شما باید همراه با جت جنگی خود به تسلیحات دشمن در زمین و هوا حمله کنید. شما در بازی با نبردهای فوق هیجانی در آسمان روبه‌رو می‌شوید. در War Thunder طیف وسیعی از جت‌های جنگی وجود داشته و شما در آسمان کشورهای مختلف می‌جنگید. هیجان بازی باعث می‌شود تجربه هیجان‌انگیزی از بازی هواپیمایی داشته باشید.

اگر علاوه بر بازی‌های اکشن به ژانر ورزشی علاقه‌مندید شما می‌توانید اکانت قانونی اف سی 24 از سری جدید بازی‌های فیفا را از پارس کنسول تهیه کرده و آن را تجربه کنید.

بهترین بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ لیست بازی های ps5 برای طرفداران گیم!

بازی PUBG: Battlegrounds؛ جزو بهترین بازی های انلاین ps5!

PUBG: Battlegrounds یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های‌ آنلاین پلی استیشن 5 است. بازی پابجی بسیار در میان گیمرها مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا دارد. ژانر بازی PUBG: Battlegrounds اکشن و بتل رویال بوده و شما می‌توانید به صورت چند نفره آن را تجربه کنید. PUBG: Battlegrounds توسط شرکت پابجی توسعه و عرضه شده است.

بازی پابجی به‌صورت تک نفره، دو نفره و چند نفره است. شما در میان 99 بازیکن در هواپیمایی حضور دارید که باید با جلیقه نجات خود در مپ بازی فرود بیایید. بعد از فرود در مپ بازی شما باید در خانه‌ها و محیط بازی اسلحه پیدا کنید و با رقیبان خود بجنگید. کسی که بتواند تا آخر بازی زنده بماند و دشمنان خود را به صورت کامل از بین ببرد برنده بتل رویال می‌‎شود. در کنار بازی پابجی می‌توانید سری جدید بازی پرهیجان کالاف را نیز تجربه کنید. برای خرید اکانت قانونی Call of Duty Vanguard از سری جدید بازی، می‌توانید به سایت پارس کنسول مراجعه کنید.

بازی Rocket League؛ برترین بازی چند نفره رایگان ماشینی!

Rocket League یکی از بهترین بازی‌های رایگان ماشینی بوده که به صورت آفلاین و آنلاین می‌توان آن را بازی کرد. ژانر بازی Rocket League ورزشی بوده و نمره 86 را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است. Rocket League توسط سایونیکس عرضه و نشر یافته است. Rocket League به‌صورت کاملا رایگان بوده و به‌راحتی می‌توانید آن را برای کنسول دانلود کنید.

بازی دارای زمین فوتبال است که شما باید با ماشین خود توپی را به سمت دروازه حریف هدایت کنید. شما می‌توانید با ماشین خود از طریق ضربه به ماشین حریف یا توپ از دروازه خود محافظت کنید. شما می‌توانید در رویدادهای بازی شرکت کرده و وارد مسابقات جهانی شوید تا از بازی نهایت لذت را ببرید.

بازی Destiny 2؛ بهترین بازی رایگان فضایی پلی استیشن 5!

یکی دیگر از بازی‌های رایگان PS5 که در زمان عرضه مورد توجه منتقدان قرار گرفته Destiny 2 است. Destiny 2 توسط بانجی توسعه و توسط اکتیویژن عرضه شده است. ژانر Destiny 2 تیراندازی و اکشن بوده و زاویه دید بازی اول شخص است. شما می‌توانید بازی Destiny 2 را به صورت تک نفره و چند نفره تجربه کنید.

داستان بازی Destiny 2 درباره نگهبانان کهکشان بوده که عیله تاریکی به مبارزه می‌پردازند. شما در بازی با نبردهای بسیار هیجان‌انگیز و سختی روبه‌‎رو می‌شوید. بانجی هرساله آپدیتی برای بازی منتشر کرده و بسیاری از ویژگی‌های بازی را برای طرفداران بازی بهبود می‌دهد. Destiny 2 نمره 78 را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است.

بهترین بازی های رایگان پلی استیشن 5؛ لیست بازی های ps5 برای طرفداران گیم!

بازیCall of Duty Warzone ؛ از تعداد بازی های رایگان ps5!

یکی دیگر از بازی‌های بتل رویال که رقیب سرسخت بازی پابجی و فورتنایت بوده Call of Duty Warzone است. بازی Call of Duty Warzone به صورت رایگان و آنلاین بوده که امتیاز 79 را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است. Call of Duty Warzone توسط اکتیویژن عرضه شده و زاویه دید دوربین بازی اول شخص است. شما می‌توانیدCall of Duty Warzone  را به صورت تک نفره، دو نفره و چند نفره بازی کنید.

در Call of Duty Warzone مانند بازی پابجی شما در هواپیمایی حضور دارید که در مپ بازی باید فرود بیایید. سلاح‌ها و ابزارهای بسیار پیشرفته‌ای در بازی وجود دارد که شما می‌توانید به‌وسیله آن‌ها دشمنان خود را زمین‌گیر کنید. همچنین ابزارهای دفاعی نیز در زمان محاصره شدن برایتان فراهم بوده تا سریع بتوانید خودتان را کاور کنید. ژانر بازی Call of Duty Warzone اکشن و بقا است.

بهترین بازی‌ های رایگان پلی استیشن 5 را در پارس کنسول بیابید!

در این مقاله بهترین بازی های رایگان پلی استیشن 5 را از نظر دیدگاه منتقدان، ژانر، داستان و غیره بررسی کردیم. بازی‌هایی از جمله War Thunder، Call of Duty Warzone، Rocket League، Sims 4 و غیره را برای شما لیست کردیم. بازی‌های رایگان پلی استیشن 5 را بدون هیچ هزینه گزافی همراه با دوستان و خانواده خود تجربه کنید. برای دسترسی به قابلیت و امکانات کامل بازی‌ها بهتر است برای خرید اکانت قانونی از پارس کنسول اقدام کنید.

پارس کنسول بزرگ‌ترین سایت رسمی در حوزه گیم برای خرید اکانت‌های قانونی، خرید ابزارهای گیمینگ، خرید گیفت کارت و خرید کنسول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید محصولات گیمینگ از جمله خرید کنسول و اکانت بازی می‌توانید با کارشناسان خوب پارس کنسول از طریق شماره تماس‌های 02191309012 و 09020021581 ارتباط برقرار کنید.

شما می‌توانید دیدگاه خود در زمینه بهترین بازی های رایگان پلی استیشن 5 را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید. همچنین بازی‌هایی را که ما در این مقاله نیاوردیم را می‌توانید به دیگر مخاطبان سایت معرفی کنید. از اینکه تا آخر این مقاله همراه ما بودید سپاس‌گزاریم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *