کد تخفیف فیلیمو رایگان؛ تماشای جذاب‌ترین فیلم و سریال‌ها با کم ترین هزینه

تا کنون برای شما پیش امده است که بخواهید زمان خالی خود را با تماشای یک فیلم یا سریال جذاب پر کنید و نتوانید به این آثار به راحتی دسترسی داشته باشید؟ احتملاً برای همه این موضوع به خوبی قابل درک است. گاهی ممکن است ساعت‌ها در سایت‌های مختلف بگردیم و در نهایت فیلم مورد علاقه خود را پیدا نکنیم. شاید هم فیلم و سریالی که می‌خواهیددر سایتی پیدا شود؛ اما هزینه خرید اشتراک آن سایت برای دانلود زیاد باشد. گاهی هم هزینه اشتراک را پرداخت می‌کنید و بعدا می‌بینید که این سایت آرشیو کاملی ندارد. در این مواقع پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال می‌توانند یک انتخاب بی نظیر برای شما باشند. در این سرویس‌ها به هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی با کیفیت بسیار خوب دسترسی دارید. این تنوع بالا سبب می‌شود، این سایت‌ها ارزش مبلغی که برای اشتراکشان پرداخت می‌کنید را داشته باشند. با این حال، شاید بخواهید باز هم کمتر برای دانلود فیلم و سریال هزینه کرده یا از دانلود رایگان استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم راه حل خرید ارزان تر اشتراک‌های پلتفرم‌های مختلف مانند کد تخفیف فیلیمو را با شما در میان بگذاریم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

برترین پلتفرم‌های نمایش فیلم و سریال و خرید اشتراک با تخفیف‌های ویژه

محبوب ترین پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال در ایران، فیلیمو، نماوا و فیلم نت هستند. اگرچه کلیت خدمات این پلتفرم‌ها مشابه است؛ اما تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر دارند. یکی از مهم ترین مواردی که باید برای انتخاب یکی از این پلتفرم‌ها در نظر داشته باشید، تولید و انتشار سریال‌های اختصاصی است. در واقع، این پلتفرم‌ها به غیر از پخش آنلاین آثار مختلف، در قالب سرمایه گذار برای برخی سریال‌ها نیز فعالیت می‌کنند. این سریال‌ها به طور اختصاصی از پلتفرم مربوطه پخش می‌شوند و برای تماشای آن‌ها باید اشتراک همان سرویس را داشته باشید.

علاوه بر این، تنوع آرشیو‌ها و هزینه خرید اشتراک نیز می‌تواند در تصمیم گیری ما موثر باشد. به یاد داشته باشید که برای خرید این اشتراک‌ها با قیمت کم تر می‌توانید از کد تخفیف‌های رایگان متنوع ارائه شده در سایت کانال تخفیف استفاده کنید. به این ترتیب با کاهش هزینه‌ها، خرید اشتراک هر سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و فیلم نت به صورت همزمان نیز برای شما ممکن می‌شود و هیچ کدام از سریال‌های جذاب شبکه نمایش خانگی را از دست نمی‌دهید.

کد تخفیف فیلیمو، بهترین محتوای اختصاصی با هزینه مقرون به صرفه

فیلیمو یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های پخش فیلم و سریال در ایران است. با توجه به آرشیو بزرگ این مجموعه، می‌توانید هر نوع فیلم یا سریالی که دوست دارید را در آن پیدا کنید. به علاوه، سریال‌های جذابی به صورت اختصاصی توسط فیلیمو ساخته و منتشر شده اند که با خرید اشتراک به همه آن‌ها دسترسی خواهید داشت. زخم کاری، جوکر، یاغی، قطب شمال و … از جمله جذاب ترین سریال‌های اختصاصی فیلیمو هستند. برای خرید اشتراک فیلیمو و تماشای این آثار با هزینه کم تر می‌توانید از کد تخفیف فیلیمو استفاده کنید. محبوب ترین و پر کاربرد ترین کد‌های تخفیف فیلیمو در جدول زیر ارائه شده است.

عنوان کد کد تخفیف مقدار تخفیف شرایط استفاده
کد تخفیف 50 درصدی فیلیمو ZK3 تا 50 درصد تخفیف 10,40,50 درصدی روی اشتراک یک، سه و شش ماهه
50 درصد تخیف برای خرید اول sum3 50 درصد ویژه کاربران جدید برای اشتراک 3 و 6 ماهه
50 درصد تخفیف تمدید اشتراک dpman 50 درصد تمدید اشتراک بدون محدودیت، خرید اشتراک سه ماهه
تا 50 درصد اشتراک نامحدود فیلیمو CWO 50 درصد ویژه تمدید اشتراک

 

پرطرفدارترین کد‌های تخفیف نماوا

پرطرفدارترین کد‌های تخفیف نماوا

از دیگر پلتفرم‌های محبوب و پر طرفدار پخش فیلم و سریال به صورت آنلاین می‌توان به نماوا اشاره کرد. در این سرویس ویدیویی نیز می‌توانید انواع فیلم‌ها، سریال‌ها، مستند‌ها، رئالیتی شو و انیمیشن‌های تولید شده در هر نقطه از جهان را تماشا کنید و لذت ببرید. همچنین، نماوا نیز دستی در تولید سریال‌های جذاب نمایش خانگی دارند و برخی از این آثار به طور اختصاصی از این پلتفرم منتشر می‌شوند. از جمله این آثار می‌توان به سریال‌های موفق جنگل آسفالت، اکازیون، شریک جرم، خاتون، قورباغه، سیاوش و … اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که به جهت رعایت حق کپی رایت، باید برای تماشای این آثار اشتراک نماوا تهیه کنید و سریال‌های مورد علاقه خود را از طریق این پلتفرم ببینید. البته با وجود کد تخفیف نماوا دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های خرید اشتراک باشید. تنها کافی است کد مناسب را با توجه به شرایط تعریف شده از جدول زیر دریافت کرده و از آن استفاده کنید. همچنین، جهت مشاهده کد‌های تخفیف بیشتر و اطلاع از تمام جشنواره‌ها و تخفیف‌ها می‌توانید به وبسایت کانال تخفیف مراجعه کنید.

عنوان کد کد تخفیف مقدار تخفیف شرایط استفاده
کد تخفیف 50 درصدی نماوا NMA122 تا 50 درصد 40 درصد تخفیف برای اشتراک 1 ماهه و 50 درصد برای 3 ماهه
کد تخفیف نامحدود نماوا concert5 50 درصد ویژه اشتراک 3 ماهه، برای خرید‌های غیر اول
کد تخفیف اشتراک یک ماهه concertino1 30 درصد خرید یا تمدید اشتراک یک ماهه
کد تخفیف اشتراک 3 ماهه CONCRT 40 درصد ویژه خرید اشتراک3 ماهه

فیلم نت و برترین کد‌های تخفیف این پلتفرم

فیلم نت و برترین کد‌های تخفیف این پلتفرم

اگرچه فیلم نت به اندازه فیلیمو و نماوا شهرت ندارد؛ اما چند سریال اختصاصی جذابی که از طریق این پلتفرم منتشر شد توانستند آن را به سرعت در لیست محبوب ترین پلتفرم‌های داخلی فعال در این حوزه تبدیل کند. جدید ترین سریالی که از این سرویس پخش می‌شود در انتهای شب است که می‌توان آن را یکی از پر بیننده ترین سریال‌های نمایش خانگی دانست. پوست شیر، شب آهنگی، مرداب، دفتر یادداشت، خون سرد، قهوه ترک و مافیا پدرخوانده نیز از دیگر تولیدات اختصاصی این مجموعه هستند. برای تماشای این سریال‌های و همچنین، دسترسی داشتن به آرشیو متنوع و گسترده ای از فیلم و سریال‌های به روز، باید در ابتدا نسبت به خرید اشتراک فیلم نت اقدام کنید. فراموش نکنید که با کد تخفیف فیلم نت امکان تهیه اشتراک با هزینه کم تر برای شما فراهم می‌شود. در جدول زیر می‌توانید بهترین کد‌های تخفیف فیلم نت قابل استفاده برای این هدف را مشاهده کنید.

عنوان کد کد تخفیف مقدار تخفیف شرایط استفاده
کد تخفیف اشتراک 3 ماهه ahangi 55 درصد برای خرید غیر اول، ویژه اشتراک 3 ماهه
خرید اولین اشتراک شش ماهه بدون نیاز به کد 25 درصد ویژه خرید اول، مخصوص اشتراک 6 ماهه
تخفیف تمدید خودکار بدون نیاز به کد 35 درصد خرید عضویت و ثبت درخواست برای تمدید خودکار اشتراک

/

پایان رپورتاژ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *