همنواز

دانلود فیلم Kingdom of The Planet of The Apes با زیرنویس فارسی

صبح امروز دانلود فیلم Kingdom of The Planet of The Apes با کیفیت وب‌دی‌ال در دسترس کاربران قرار گرفت و این اثر سینمایی به حکم‌رانی در باکس‌آفیس پایان داد.

با بسته شدن اکران سینمایی فیلم قلمرو سیاره میمون‌ها، این فیلم به یک رکورد مهم در باکس آفیس جهانی دست پیدا نکرد. این فیلم که قرن‌ها پس از وقایع فیلم جنگ برای سیاره میمون‌ها در سال 2017 روایت می‌شود، در زمان اکرانش در ماه مه با نقدهای مثبتی روبرو شد.

پس از گذراندن بیش از یک ماه روی پرده سینما، اکران سینمایی این فیلم به پایان رسید؛ چرا که تاریخ انتشار رسمی آن بر روی سرویس‌های ویدئو درخواستی (VOD) برای امروز تعیین شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم Kingdom of The Planet of The Apes با زیرنویس فارسی

بر اساس گزارش کولایدر، مجموع فروش جهانی قلمرو سیاره میمون‌ها به یک رکورد مهم جهانی نرسیده است. در زمان نگارش این متن، قلمرو سیاره میمون‌ها در مجموع 391 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته بود. با نزدیک شدن به انتشار فیلم روی سرویس‌های ویدئو درخواستی که نشان‌دهنده‌ی پایان اکران سینمایی آن است، این اثر با کمی فاصله از رسیدن به رقم قابل توجه 400 میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی، از دستیابی به این هدف باز خواهد ماند.

با وجود اینکه فیلم Kingdom of The Planet of The Apes موفق به کسب درآمد 400 میلیون دلاری نشد، اما عملکرد آن در باکس آفیس اصلاً ناامیدکننده نبود. این فیلم در واقع در باکس آفیس داخلی، عملکرد بهتری نسبت به قسمت قبلی و تحسین‌شده‌ی خود، داشته است. قلمرو با فروش 169 میلیون دلار در مقایسه با فروش 146 میلیون دلاری جنگ، به سومین فیلم پرفروش این فرنچایز مدرن میمون‌ها در باکس آفیس داخلی تبدیل شد.

دانلود فیلم Kingdom of The Planet of The Apes

با نگاهی به جدول اکران فیلم‌های فعلی و آینده، به نظر می‌رسد که قلمرو سیاره میمون‌ها به زودی جایگاه خود را در میان 5 فیلم پرفروش برتر از دست بدهد. در حال حاضر، این فیلم تنها حدود 30 میلیون دلار بالاتر از پسران بد: بران یا بمیر قرار دارد که هنوز در حال اکران است.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم قلمرو سیاره میمون ها فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود Kingdom of The Planet of The Apes با کیفیت 480p به همراه زیرنویس

دانلود Kingdom of The Planet of The Apes با کیفیت 720p به همراه زیرنویس

دانلود فیلم Kingdom of The Planet of The Apes با کیفیت 1080p به همراه زیرنویس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز میمون‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *