دانلود انیمیشن گارفیلد با زیرنویس فارسی

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، لینک‌های دانلود انیمیشن گارفیلد با زیرنویس فارسی و کیفیت خوب منتشر شدند و حالا کاربران می‌توانند در کانال تلگرامی فیگار آن را دانلود کنند.

انیمیشن سینمایی گارفیلد تاریخ انتشار ویدیویی (VOD) خودش را چند روز پیش دریافت کرده بود. انیمیشن the garfield movie که بر اساس مجموعه کمیک استریپ کلاسیک ساخته شده است، در تاریخ 24 مه 2024 (4 خرداد 1403) در سینماها اکران شد. این فیلم صداپیشگان مطرحی از جمله «کریس پرت»، «ساموئل ال جکسون»، «هانا وادینگهام»، «وینگ رهامز» و «نیکلاس هولت» را در اختیار داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده «مارک دیندال» بود و فیلمنامه آن توسط «پل ای. کاپلان»، «مارک تورگوو» و «دیوید رینولدز» نوشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود انیمیشن گارفیلد با زیرنویس فارسی

فیلم «گارفیلد» در زمان اکران با نقدهای منفی گسترده‌ای از سوی منتقدان روبرو شد. این فیلم در میان 131 نقد ثبت‌شده در راتن تومیتوز، تنها به امتیاز ضعیف 36 درصد رضایت رسید. بخش عمده‌ای از این انتقادات به خاطر عملکرد ضعیف صداپیشگی «کریس پرت» در نقش گارفیلد بود؛ زیرا لحن صدای او در این نقش شباهت زیادی به صدای واقعی‌اش داشت.

در هر صورت، برداشت مخاطبان از انیمیشن جدید گارفیلد کاملاً با نظر منتقدان متفاوت بود. در تضاد کامل با نقدهای منتقدان، امتیاز مخاطبان به این فیلم مثبت و 80 درصد بود. این فیلم همچنین در گیشه با عملکرد قابل قبولی روبرو شد و در مجموع توانست 244 میلیون دلار در سطح جهانی فروش کند و به راحتی سود قابل‌توجهی را نسبت به بودجه تخمینی 60 میلیون دلاری خود به دست آورد.

تا به امروز، «گارفیلد» هفتمین فیلم پرفروش سال 2024 است. هرچند به احتمال زیاد به زودی توسط انیمیشن پرفروش‌تر من نفرت‌انگیز 4 جایگاه خود را از دست خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود انیمیشن گارفیلد فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود انیمیشن The Garfield Movie با کیفیت 480p به همراه زیرنویس

دانلود انیمیشن The Garfield Movie با کیفیت 720p به همراه زیرنویس

دانلود انیمیشن The Garfield Movie با کیفیت 1080p به همراه زیرنویس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این انیمیشن جدید از گارفیلد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *