همنواز

دانلود فیلم The Bikeriders با زیرنویس فارسی

برای دریافت لینک‌های دانلود فیلم The Bikeriders که یکی از مورد انتظارترین آثار سال 2024 بود، به کانال تلگرامی فیگار که در پایین این مطلب درج شده است، بروید.

موتورسواران حالا تاریخ انتشار ویدیو درخواستی (VOD) خودش را دارد. فیلم درام The Bikeriders به کارگردانی «جف نیکولز» و با الهام از کتاب عکس با همین نام اثر «دنی لِیون»، در تاریخ 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) در سینماها اکران شد. «آستین باتلر» و «تام هاردی» بازیگران اصلی این فیلم هستند. «باتلر» نقش «بنی»، مرد جوانی را بازی می‌کند که وفاداری او بین گروه موتورسواران و «کیتی» (با بازی جودی کومر)، زن مورد علاقه‌اش، برایش  دردسر می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم The Bikeriders با زیرنویس فارسی

صبح امروز، فیلم The Bikeriders روی تمام پلتفرم‌های اصلی VOD، از جمله Apple TV، Prime Video، Google Play و موارد دیگر در دسترس خواهد بود. انتشار دیجیتالی موتورسواران در حالی صورت می‌گیرد که این فیلم همچنان در سینماها قابل تماشا است.

این فیلم ابتدا نقدهای عموما مثبتی را از سوی منتقدانی که فیلم را در تلورید در اوت سال گذشته و همچنین در زمان اکران سینمایی آن در ماه ژوئن دیدند، دریافت کرد. این فیلم به خاطر بازی‌های درخشان بازیگرانی مانند «آستین باتلر»، «تام هاردی» و «جودی کومر» و همچنین به خاطر به تصویر کشیدن اصیل زندگی در دهه 60 میلادی و زندگی در یک گروه موتورسوار، مورد تحسین قرار گرفته است. در هر صورت، داستان واقعی فیلم به دلیل احساس آشنایی نسبی و غیرمنتظره بودن، مورد انتقاد قرار گرفته است.

دانلود فیلم The Bikeriders

تا زمان نگارش این متن، امتیاز فیلم موتورسواران در راتن تومیتوز بر اساس 230 نقد، روی عدد قابل توجه 81 درصد قرار دارد. امتیاز مخاطبان کمی پایین‌تر و در حدود 74 درصد است؛ اما این همچنان نتیجه قابل‌قبولی به حساب می‌آید.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم The Bikeriders فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم موتورسواران با کیفیت 480p به همراه زیرنویس

دانلود فیلم موتورسواران با کیفیت 720p به همراه زیرنویس

دانلود فیلم موتورسواران با کیفیت 1080p به همراه زیرنویس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش‌آفرینی «آستین باتلر» و «تام هاردی» در این فیلم سینمایی چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *