دانلود فیلم The Exorcism با زیرنویس فارسی

استودیو فیلمسازی ورتیکال (Vertical) پس از فروش ضعیف و نقدهای منفی که برای فیلم جدید خود دریافت کرد، دانلود فیلم The Exorcism را در اختیار کاربران قرار داد.

فیلم جدید جن گیر که قبلا با عنوان پروژه‌ی جرج‌تاون شناخته می‌شد و «راسل کرو» در آن ایفای نقش می‌کرد، در 21 ژوئن 2024 (1 تیر 1403) در آمریکای شمالی اکران سینمایی شد و حالا متوجه شدیم که تنها دو و نیم هفته پس از اکران روی پرده سینما، قرار است برای اجاره و خرید دیجیتال منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم The Exorcism با زیرنویس فارسی

صبح امروز مشخص شد که از 19 تیر ماه، طرفداران ژانر ترسناک، این فرصت را خواهند داشت که فیلم The Exorcism را دانلود و در خانه‌ی خود تماشا کنند. «راسل کرو» به تازگی نقش یک جن‌گیر واقعی به نام پدر «گابریل آمورث» را در فیلم ترسناک ماوراءالطبیعی جن‌گیر پاپ بازی کرده است، که می‌تواند به یک فرنچایز تبدیل شود. او در واقع پیش از ساخت جن‌گیر پاپ روی این فیلم کار کرده بود.

دانلود فیلم The Exorcism

تا تاریخ 7 ژوئیه 2024 (17 تیر 1403)، فیلم جنگیر 4.5 میلیون دلار در آمریکا و کانادا و 2.6 میلیون دلار در دیگر کشورها فروخته است که مجموع فروش جهانی آن را به 7.2 میلیون دلار می‌رساند. در وبسایت راتن تومیتوز تنها 30 درصد از 98 نقد منتقدان به این فیلم مثبت بود که امتیاز میانگین آن 4.7 از 10 را برای این فیلم به همراه داشت.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم جدید جنگیر فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود The Exorcism با کیفیت 480p به همراه زیرنویس

دانلود The Exorcism با کیفیت 720p به همراه زیرنویس

دانلود The Exorcism با کیفیت 1080p به همراه زیرنویس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقش‌آفرینی «آستین باتلر» و «تام هاردی» در این فیلم سینمایی چیست؟ آیا این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *