دانلود فیلم ددپول و ولورین با کیفیت پرده

شما عزیزان برای دانلود فیلم ددپول و ولورین با کیفیت پرده، می‌توانید به انتهای این مطلب بروید و قسمت جدید این مجموعه را دانلود کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، فیلم ددپول 3 منتشر شد. فیلم «ددپول و وولورین» در تاریخ 22 ژوئیه 2024 (1 مرداد 1403) در تئاتر دیوید اچ کخ نیویورک سیتی به نمایش درآمد و در تاریخ 24 ژوئیه 2024 (3 مرداد 1403) در فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره و ژاپن و در تاریخ 25 ژوئیه (4 مرداد) در اسپانیا، برزیل، بریتانیا، مکزیک و استرالیا اکران شد. این فیلم قرار است در قالب‌های IMAX، RealD 3D، Dolby Cinema، 4DX، Cinemark XD و سایر فرمت‌های بزرگ ممتاز نمایش داده خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم ددپول و ولورین

فیلم ددپول و ولورین اولین‌بار است که شخصیت «ددپول» را وارد دنیای سینمایی مارول می‌کند و در واقع، سومین فیلم لایو اکشن از ددپول است. این فیلم همچنین اولین حضور «هیو جکمن» به عنوان «ولورین» در دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید.

پس از اکران فیلم، منتقدان اعلام کردند که «رایان رینولدز» با شوخ‌طبعی خود توانسته دنیای سینمایی مارول را همچون خانه‌اش به تصویر بکشد، در حالی که «هیو جکمن» نقش ستون فقرات این فیلم را ایفا کرده است.

این فیلم پرهیاهو و شگفت‌انگیز توانسته به خوبی دوران طلایی فیلم‌های ابرقهرمانی را یادآوری کند.

دانلود فیلم ددپول و ولورین

فیلم با نبش قبر «ولورین» توسط «ددپول» پس از وقایع فیلم لوگان آغاز می‌شود؛ اما ماموران Time Variance Authority (TVA) متوجه می‌شوند و می‌خواهند که او را دستگیر کنند. بعد از درگیری «ددپول» با آن‌ها، داستان به سال 2018 بازمی‌گردد، زمانی که ددپول تلاش می‌کند تا از طریق Happy Hogan به انتقام‌جویان در Sacred Timeline بپیوندد، اما در مصاحبه رد می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم Deadpool & Wolverine فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم Deadpool & Wolverine با کیفیت پرده‌ای

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رویارویی ددپول و ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *