دانلود فیلم In a Violent Nature 2024 به همراه زیرنویس

دانلود فیلم In a Violent Nature 2024 به همراه زیرنویس از سایت ما، تجربه‌ای هیجان‌انگیز از تماشای فیلم‌های جدید با بهترین کیفیت و ترجمه را دریافت کنید.

فیلم اسلشر کانادایی In a Violent Nature به نویسندگی و کارگردانی «کریس نش»، در سال 2024 به سینماها عرضه شد. این فیلم با بازی «رای بارت»، «آندریا پاولوویچ» و «لورن ماری تیلور»، داستانی هیجان‌انگیز و ترسناک را به تصویر می‌کشد که توسط منتقدان سینما نیز با استقبال خوبی مواجه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم In a Violent Nature 2024 به همراه زیرنویس

فیلم In a Violent Nature به عنوان یک قطع کننده محیطی توصیف می‌شود و داستان یک قاتل لال را دنبال می‌کند که به طور تصادفی توسط گروهی از نوجوانان از قبر خود در دشت انتاریو زنده می‌شود و سپس شروع به تعقیب و قتل می‌کند. وقایع فیلم تا حد زیادی از منظر قاتل مشاهده می‌شود که این امر به جذابیت و دلهره‌آوری داستان افزوده است.

این فیلم در تاریخ 22 ژانویه 2024 (2 بهمن 1402) در جشنواره فیلم «ساندنس» به عنوان بخشی از برنامه نیمه شب جشنواره به نمایش درآمد و در 31 می 2024 (11 خرداد 1403) توسط IFC Films در ایالات متحده و کانادا اکران شد. افتتاحیه این فیلم در 1426 سینما بزرگترین اکران سینمایی IFC Films را تا به امروز رقم زد و در هفته اول 3 میلیون دلار فروش کرد. همچنین قرار است اواخر سال جاری در سرویس استریم «Shudder» منتشر شود.

دانلود فیلم In a Violent Nature 2024

In a Violent Nature با تیم تولیدی قوی شامل «پیتر کوپلووسکی» و «شانون هانمر» و فیلمبرداری «پیرس درکس» و ویرایش «الکس جیکوبز» ساخته شد. «کریستین لزلی» نیز موسیقی متن فیلم را برعهده داشت. این فیلم توسط شرکت‌های «شودر»، «ایمیج زیگوت» و «Low Sky Productions» تولید و توسط «IFC Films» و «Shudder» توزیع شده است.

In a Violent Nature تا حد زیادی نقدهای مطلوبی از منتقدان فیلم دریافت کرده و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این فیلم با استفاده از عناصر ترس و هیجان، تجربه‌ای متفاوت و خاص را برای دوستداران ژانر اسلشر به ارمغان آورده است.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم In a Violent Nature 2024 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم In a Violent Nature 2024

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دانلود فیلم In a Violent Nature 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *