دانلود فیلم Twisters با زیرنویس فارسی و کیفیت‌های مختلف

برای دسترسی به لینک دانلود فیلم Twisters باید به کانال تلگرامی دانلود فیگار بپیوندید که در پایان این نوشتار، لینک آن به صورت مستقیم درج شده است.

فیلم جدید و پرهیجان Twisters، ساخته «لی آیزاک چونگ» و نوشته «مارک ال. اسمیت»، به تازگی به روی پرده‌های سینما آمده است. این فیلم که به عنوان دنباله‌ای مستقل از فیلم کلاسیک سال 1996 شناخته می‌شود، با کارگردانی خلاق و بازیگران برجسته‌ای چون «دیزی ادگار-جونز»، «گلن پاول»، «آنتونی راموس»، «برندن پیرا»، «ماورا تی‌ارن» و «ساشا لین»، به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در دنیای سینما تبدیل شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم Twisters با زیرنویس فارسی و کیفیت‌های مختلف

داستان فیلم Twisters حول‌محور گروه‌های مختلف شکارچی طوفان می‌چرخد که در پی بررسی و مقابله با یک سری طوفان‌های شدید و مخرب در اوکلاهاما هستند. این فیلم با روایت مهیج و تصویربرداری خیره‌کننده، مخاطبان را به دنیای پرهیجان و خطرناک طوفان‌ها می‌برد و آن‌‎ها را به تماشای یک درام اکشن غیرمنتظره و تماشایی دعوت می‌کند.

فیلم Twisters اولین‌بار در تاریخ 8 ژوئیه 2024 (18 تیر 1403) در سینماهای لندن به نمایش درآمد و سپس در تاریخ 10 ژوئیه 2024 (20 تیر 1403) به صورت بین‌المللی توسط وارنر برادرز پیکچرز منتشر شد. همچنین، با گذشت زمان از اکران، این فیلم موفق به کسب درآمد جهانی 310.1 میلیون دلار شده است.

دانلود فیلم Twisters

برای دانلود فیلم گردبادها و بهره‌مندی از تجربه‌ای سینمایی که ترکیبی از درام، اکشن و هیجان است، به لینکی که در پایین این صفحه درج شده است، مراجعه کنید.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم جدید گردبادها فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فیلم جدید Twisters

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم گردبادهای 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *