دانلود سریال نابودگر صفر (Terminator Zero) با زیرنویس فارسی

برای دانلود سریال نابودگر صفر (Terminator Zero) با زیرنویس فارسی چسبیده به انتهای مطلب مراجعه کرده و روی لینک دانلود کلیک کنید.

ترمیناتور زیرو که در ابتدا به عنوان Terminator: The Anime Series شناخته می‌شد، یک سریال انیمه علمی تخیلی و اکشن ژاپنی به زبان انگلیسی است که در سال 2024 منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود سریال نابودگر صفر

این سریال توسط «متسون تاملین» توسعه یافته و در دنیای ترمیناتور روایت می‌شود. این سریال هشت قسمتی برای «نتفلیکس» توسط استودیوی انیمیشن «Production I.G» و تلویزیون اسکای‌دنس تحت کارگردانی «ماساشی کودو» تولید شده است. Terminator Zero بر اساس فرنچایز ترمیناتور است که توسط «جیمز کامرون» و «گیل آن هرد» خلق شده است. این سریال در 29 اوت 2024 (8 شهریور 1403) روی «نتفلیکس» منتشر شد.

دانلود سریال نابودگر صفر
دانلود سریال نابودگر صفر

داستان در سال 1997 در توکیو اتفاق می‌افتد. «مالکوم لی» در حال توسعه یک سیستم هوش مصنوعی به نام «کوکورو» است که قصد دارد با اسکای‌نت رقابت کند. یک روز قبل از روز داوری، «لی» خود و سه فرزندش را در حالی می‌بیند که توسط یک ربات ناشناس تعقیب می‌شوند، در حالی که یک سرباز مرموز از سال 2022 برای محافظت از او فرستاده شده است.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود انیمه Terminator Zero فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود سریال Terminator Zero

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Terminator Zero چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *