دانلود بخش دوم از فصل چهارم سریال امیلی در پاریس

برای دانلود فصل چهارم سریال امیلی در پاریس در پایان این نوشته، به کانال تلگرامی فیگار بپیوندید و بخش دوم این فصل سریال را دانلود کنید.

پس از وقفه‌ای طولانی از فصل سوم، سریال محبوب امیلی در پاریس، با فصل چهارم و بخش دوم به نتفلیکس بازگشت. این قسمت‌ها در تاریخ 21 شهریور 1403 (12 سپتامبر 2024) منتشر شد و بینندگان می‌توانند به تماشای ماجراجویی‌های جدید «امیلی» بپردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بیشتر بخوانید: سریال امیلی در پاریس برای فصل پنجم تمدید شد

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فصل چهارم سریال امیلی در پاریس

فصل جدید بر چالش‌های پیچیده عاطفی و حرفه‌ای «امیلی» تمرکز دارد. او در میانه یک مثلث عشقی بین دو مرد، «گابریل» و «آلفی»، قرار دارد. «گابریل» آماده می‌شود که پدر باشد، در حالی که «آلفی» همچنان نگران احساسات «امیلی» نسبت به «گابریل» است. این وضعیت امیلی را در موقعیتی دشوار قرار می‌دهد و او باید تصمیمی سرنوشت‌ساز بگیرد.

علاوه بر چالش‌های عاطفی، «امیلی» به کشف مقاصد جدید اروپایی می‌پردازد و به دنبال تجربیات تازه و رشد شخصی است. در عین حال، حضور او در شبکه‌های اجتماعی همچنان در حال افزایش است و او به مدیریت کمپین‌های بازاریابی می‌پردازد؛ اما به دنبال زمانی برای شارژ مجدد نیز است.

دانلود فصل چهارم سریال امیلی در پاریس

فصل چهارم قسمت دوم امیلی در پاریس به زودی در دسترس خواهد بود و طرفداران این سریال می‌توانند از لحظات جدید و هیجان‌انگیز امیلی لذت ببرند. تماشای این فصل را از دست ندهید.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فصل چهارم سریال Emily in Paris فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فصل 4 Emily in Paris

دانلود بخش اول فصل چهارم سریال امیلی در پاریس (Emily in Paris) با زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *