دانلود فیلم با ما به پایان می‌رسد 2024 (It Ends with Us) با زیرنویس فارسی

برای دانلود فیلم با ما به پایان می‌رسد 2024 به همراه زیرنویس فارسی ابتدا عضو کانال تلگرامی فیگار شوید و از دیدن این اثر عاشقانه لذت ببرید.

فیلم با ما به پایان می‌رسد (It Ends with Us) یک اثر عاشقانه محصول سال 2024 به کارگردانی «جاستین بالدونی» و نویسندگی «کریستی هال» است. این فیلم بر اساس رمان پرفروش «کالین هوور» که در سال 2016 به انتشار رسید، ساخته شده است. بازیگران اصلی این فیلم «بلیک لایولی» و «جاستین بالدونی» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم با ما به پایان می‌رسد 2024

با ما به پایان می‌رسد در تاریخ 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402) توسط کمپانی «کلمبیا پیکچرز» به صورت گسترده اکران شد. فیلمبرداری این پروژه از می 2023 در هابوکن، نیوجرسی آغاز شد و در یک فضای کاری و گالری هنری به نام فیلد کلونی انجام گرفت؛ اما به دلیل اعتصاب نویسندگان در سال 2023، تولید فیلم به طور موقت متوقف شد. در زمان توقف تولید، بیش از نیمی از فیلم کامل شده بود.

دانلود فیلم با ما به پایان می‌رسد 2024

وقتی عشق اول یک زن به طور ناگهانی وارد زندگی او می‌شود، رابطه او با یک جراح مغز و اعصاب جذاب، اما بدرفتار به هم می‌خورد و او متوجه می‌شود که باید یاد بگیرد که به قدرت خود تکیه کند تا انتخابی غیرممکن برای آینده اش داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم It Ends with Us 2024 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود It Ends with Us 2024

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم It Ends with Us 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *