عکس های صمیمی هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل در تعطیلات تابستانی

عکس‌های صمیمی و گرم هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل در تعطیلات را در نوشتار جدید فیگار تماشا کنید. غمزه و شوهرش جانر از اینفلوئنسرهای معروف ترکیه هستند.

هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل در تعطیلات

هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل در تعطیلات
هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل در تعطیلات

هانده ارچل به همراه خواهرش غمزه و خانواده او، جانر و ماوی، و دوست پسر خودش هاکان سابانجی، تعطیلات تابستان 2023 را در یک کشتی در کشور یونان سپری کرد. از آغاز تعطیلات آن‌ها تصاویر جنجالی بسیاری را منتتشر کردند.

هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل
هانده ارچل و خواهرش غمزه ارچل در تعطیلات

در کنار هانده ارچل که بازیگر و مدل ترکیه است و اکثر مردم ترکیه و جهان او را دوست دارند، غمزه ارچل نیز یکی از زیباترین زنان ترکیه است که به فعالیت در فضای مجازی و بازی در کلیپ‌های تبلیغاتی مشغول است.

غمزه ارچل کیست

غمزه ارچل کیست
غمزه ارچل کیست

غمزه ارچل خواهر هانده ارچل یک اینفلونئنسر ترک است که دختری به نام ماوی دارد. غمزه در صغحه اینستاگرامش فعالیت دارد و از این طریق شناخته می‌شود. شوهر وی، جانر ییلدیریم نیز در این فضا فعالیت دارد و همراه همسرش است.

عکس خانوادگی هانده ارچل

غمزه ارچل خواهر هانده ارچل
غمزه ارچل خواهر هانده ارچل

غمزه متولد 1992 و دو سال بزرگتر از هانده است. 1.73 قد این بانوی زیبای ترک است. هانده و خانواده‌اش روابط نزدیکی دارند و اکثر تعطیلات را با هم سپری می‌کنند. آیلین ماوی دختر غمزه و جانر، شباهت بسیاری به خاله‌اش هانده دارد و هانده از کودکی‌اش تا به حال عکس‌های بسیاری از او منتشر کرده است.

عکس خانوادگی هانده ارچل : هانده و غمزه ارچل و جانر ییلدیریم و ماوی 

متاسفانه چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که آیلین ماوی در سنین کودکی دچار سرطان شده است. مادر هانده و غمزه نیز بر اثر همین بیماری جان خود را از دست دادند. امیدواریم که هرچه زودتر ماوی به صحت و سلامت رسد.

ویدیویی از غمزه ارچل و جانر ییلدیریم را که تبلیغاتی است تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *