امتیاز فیلم Transformers: Rise of the Beasts از IMDB ؛ نمره -A از سینما اسکور

امتیاز فیلم Transformers: Rise of the Beasts از IMDB یا سینما اسکور نمره -A بود . این نمره، براساس امتیازیست که مخاطبان در شب افتتاحیه، به فیلم می‌دهند.

نمره فیلم Transformers: Rise of the Beasts براساس امتیازیست که مخاطبان پس از تماشای فیلم در شب افتتاحیه آن در سینماها، به فیلم می‌دهند. در ادامه سایر امتیازات فیلم Transformers: Rise of the Beasts را خواهیم گفت.

امتیاز فیلم Transformers: Rise of the Beasts از IMDB

فیلم Transformers: Rise of the Beasts از سینما اسکور نمره -A را دریافت کرد

فیلم Transformers: Rise of the Beasts توسط استیون کپل جونیور بر اساس فیلمنامه‌ای از جوبی هارولد، دارنل متایر، جاش پیترز، اریش هوبر و جان هوبر کارگردانی شده است. در این فیلم آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، لونا لورن ولز به ایفای نقش خواهند پرداخت.

امتیاز فیلم Transformers: Rise of the Beasts از IMDB

Transformers: Rise of the Beasts اولین نمایش خود را در مارینا بی سندز در سنگاپور در 27 می 2023 انجام داد و قرار است در 9 ژوئن 2023 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

نقد و بررسی فیلم Transformers: Rise of the Beast

این فیلم که هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن Transformers است حول محور سه جناح از نژاد ترانسفورمرز است که به گذشته زمین گره خورده‌اند، که در سال 1994 در بروکلین، شهر نیویورک، و در بخش‌هایی از پرو مانند ماچو پیچو، کوسکو و تاراپوتو، سن مارتین اتفاق می‌افتد.

سایر امتیازات فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران

  • IMDb: 6.6/10
  • Metacritic: 42/100
  • Rotten Tomatoes: 53%
  • Letterboxd: 3.1/5

این فیلم در این مجموعه، بسیار سرگرم کننده است. جلوه‌های ویژه فیلم نیز بسیار خوب به نظر می‌رسند. این فیلم، به اندازه کافی یک اکشن معمولی و هیجان کمدی را به شما نشان می‌دهد. در پایان این فیلم جدید از ترانسفورمارها شروع چیزی بسیار بزرگتر از چیزی است که به نظر می‌رسد.

طرح این فیلم، زیاد پیچیده نیست و ترکیب مناسبی از عناصر آشنا دارد. آنتونی راموس و دامینیک فیشبک، تنها انسان‌هایی هستند که در این فیلم ظاهر می‌شوند و تقریباً به همان اندازه که لازم است خوب می‌باشند. احتمالاً این فیلم، از سمت طرفداران امتیاز خوبی دریافت کند و بتواند یک فیلم اکشن خوب باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *