حضور G.I Joe در دنیای تبدیل شوندگان؟ ؛ جدیدترین خبر دنیای Transformers

به تازگی حضور G.I Joe در دنیای تبدیل شوندگان توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه به حضور G.I Joe در دنیای Transformers می‌پردازیم.

اکنون که Transformers: Rise of the Beasts وجود G.I Joe در دنیای سینمایی Transformers را تأیید می‌کند، همه ما کنجکاو هستیم که ببینیم چگونه دو IP نمادین Hasbro روی صفحه نقره‌ای متقاطع می شوند. لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده Rise of the Beasts، طی مصاحبه‌ای اختصاصی با Collider’s Steven Weintraub، درباره اینکه G.I Joe با ربات‌های مبدل درگیر شده است، و کراس اوور حماسی را که آنها قصد دارند در آینده انجام دهند صحبت کرد.

حضور G.I Joe در دنیای تبدیل شوندگان

Rise of the Beasts که چند سال قبل از اولین فیلم مایکل بی ترانسفورمرز می‌گذرد، قصد دارد سه گانه جدیدی را با تمرکز بر Autobots و متحدان جدید آنها، Maximals آغاز کند. با کمال تعجب، درست قبل از پخش تیتراژ، متوجه شدیم که مبارزه برای نجات جهان از Unicron (با صدای کولمن دومینگو) توسط تیم دیگری به نام G.I Joe از نزدیک تماشا شده است. قهرمانان واقعی آمریکایی هیجان زده به نظر می‌رسند که کسی وجود دارد که به آنها کمک می‌کند تا مبارزه کنند و می‌خواهند با Autobots همکاری کنند.

حضور G.I Joe در دنیای تبدیل شوندگان
حضور G.I Joe در دنیای Transformers

حضور G.I Joe در دنیای Transformers

با این حال، فیلم مشخص نمی‌کند که آیا جی.آی جو اطلاعات قبلی درباره ترانسفورمرها دارد یا اینکه آنها پس از وقایع پرو در مورد گونه‌های بیگانه اطلاعاتی کسب کرده‌اند. به گفته دی بوناونتورا:

راستش من جواب آن را نمی دانم. غریزه من این است – و ما زیاد در مورد آن صحبت نکرده‌ایم، زیرا، همانطور که قبلاً گفتم، دقیقاً آن را برنامه‌ریزی نکرده‌ایم – اولین باری که ترانسفورماتورها وارد رادار خود می‌شوند، زمانی است که این نبرد رخ داد.

آنها خیلی خوب هستند، آنها تنها کسانی هستند که واقعاً می دانند که اتفاق دیگری در آنجا افتاده است. بنابراین، من اینطور فکر نمی‌کنم، اما به این معنی نیست که آنها در طول مسیر برخی را پیدا نکرده‌اند و سعی کرده‌اند آن را کشف کنند. بنابراین، واقعاً این یکی از سؤالات باز است که باید پاسخی برای آن پیدا کنیم.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *