تریلر فصل 2 The Summer I Turned Pretty منتشر شد + تاریخ پخش

فصل دوم The Summer I Turned Pretty ، یکی از سریال‌هایی 2023 می‌باشد که چندی پیش، تریلر فصل 2 The Summer I Turned Pretty به انشتار رسیده است.

به تازگی، شبکه آمازون، تریلر فصل دوم The Summer I Turned Pretty را تحت عنوان تریلر دومین فصل The Summer I Turned Pretty به انتشار رساند که بازتاب‌های گسترده‌ای را با خودش به همراه داشت. تریلر فصل 2 تابستانی که زیبا بازدید زیادی در پلتفرم آمازون گرفت.

تریلر فصل 2 The Summer I Turned Pretty منتشر شد

تاریخ پخش

این تریلر، نسخه انحصاری آهنگ تیلور سویفت را به نمایش می‌گذارد، روز گذشته در یک رویداد اختصاصی برای طرفداران منتشر شد. بالاخره تابستان فرا رسید و فصل دیگری از سریال عاشقانه موفق The Summer I Turned Pretty به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های عاشقانه تاریخ سینما

فصل دوم به Cousins ​​بازمی‌گردد، اما این بار با تغییرات عمده فراوان. پخش فصل 2، در 14 ژوئیه (23 تیر) از Prime Video به انشتار می‌رسد و روز گذشته، تریلر رسمی فصل دوم را همراه با یک شگفتی بزرگ، منتشر کرد.

The Summer I Turned Pretty، یک مجموعه تلویزیونی درام عاشقانه آمریکایی است که توسط نویسنده جنی هان برای آمازون پرایم ویدیو ساخته شده و بر اساس سه گانه رمان او به همین نام ساخته شده است. این سریال در تاریخ 17 ژوئن 2022 پخش شد و فصل اول آن شامل هفت قسمت بود. پیش از پخش سریال، برای فصل دوم تمدید شد که قرار است در 14 ژوئیه 2023 پخش شود و شامل 8 قسمت است.

تریلر فصل 2 The Summer I Turned Pretty
تریلر فصل دوم The Summer I Turned Pretty

تریلر دومین فصل The Summer I Turned Pretty

در ادامه می‌توانید تریلر فصل 2 تابستانی که زیبا را ببینید:

مثلث عشقی بین یک دختر و دو برادر و داستانی در مورد عشق اول، اولین دلشکستگی و جادوی آن تابستان عالی. در 8 فوریه 2021، آمازون دستور ساخت سریال متشکل از هشت قسمت را صادر کرد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته جنی هان در سال 2009 ساخته شده است. همچنین تهیه کنندگان اجرایی گابریل استانتون، کارن روزنفلت، Nne Ebong و هوپ هارتمن هستند. در 8 ژوئن 2022، قبل از پخش سریال، آمازون سریال را برای فصل دوم تمدید کرد.

سریال The Summer I Turned Pretty محصول کشور آمریکا و در ژانر درام، عاشقانه می‌باشد و به کارگردانی Jenny Han در سریال تابستانی که زیبا شدم بازیگرانی چون Lola Tung, Jackie Chung, Rachel Blanchard، و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *