نقش کلیدی فیلم چهار شگفت انگیز برای انتقام جویان 6 !

اخیراً خبری تحت عنوان نقش کلیدی فیلم چهار شگفت انگیز برای انتقام جویان 6 به انتشار رسید که نشان می‌دهد ساخت این فیلم برای مارول ضروری است.

راه اندازی مجدد Fantastic Four موقعیتی عالی برای ساخت فیلم Avengers: Secrets Wars به ​​شیوه‌ای عظیم است. تنها در فاز 6، مارول در حال حاضر سه فیلم بزرگ تیمی را برنامه‌ریزی کرد، یکی برای اولین خانواده مارول و دو فیلم برای قدرتمندترین قهرمانان زمین. انتظار کلی این است که انتقام جویان در هر دو فیلم با کانگ فاتح روبرو شوند در حالی که چهار شگفت انگیز با یکی از شرورهای خود در ماجراجویی فاز 6 سر و کار دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین نویسنده های چهار شگفت انگیز

بازیگرانی که دوست داریم در فیلم چهار شگفت انگیز باشند

نقش کلیدی فیلم چهار شگفت انگیز برای انتقام جویان 6

اهمیت فیلم 4 شگفت انگیز در دنیای سینمایی مارول

به غیر از مشارکت کانگ در پنجمین فیلم انتقام جویان، هیچ چیز مشخصی در مورد آنچه مارول برای هر یک از این سه فیلم در نظر گرفته است، مشخص نیست. اما از آنجایی که مارول دو فیلم انتقام‌جویان دارد که در سال‌های متوالی اکران می‌شوند، به راحتی می‌توان این تصور را به دست آورد که مانند جنگ ابدیت و پایان بازی، آنها دو نیمه از یک داستان خواهند بود.

اگر اینطور باشد، هر اتفاقی که در فیلم Avengers: The Kang Dynasty بیفتد، احتمالاً به عنوان پایه‌ای برای ادامه داستان در فیلم Avengers: Secrets Wars خواهد بود. اگرچه این ممکن است بسیار خوب باشد، اما احتمال دارد چهار شگفت انگیز علیرغم اینکه ارتباط واضحی با انتقام جویان وجود ندارد، برای شروع داستان Secret Wars مهم باشد.

نقش کلیدی چهار شگفت انگیز در دنیای مارول

نقش کلیدی فیلم چهار شگفت انگیز برای انتقام جویان 6
نقش کلیدی فیلم چهار شگفت انگیز برای انتقام جویان 6

بیشتر بخوانید:

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم چهار شگفت انگیز

شرور ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز

اهمیت فیلم 4 شگفت انگیز در دنیای سینمایی مارول

بسیاری از گمانه زنی‌های پیرامون چهار شگفت انگیز به دکتر دوم مربوط می‌شود. با توجه به شهرت او به عنوان بزرگ‌ترین دشمن و شخصیت بسیار محبوب کمیک‌های مارول، اغلب مسلم می‌شود که چهار شگفت انگیز که فیلم انفرادی خود را دریافت می‌کنند به این معناست که دوم، در نتیجه، باید شرور باشد. با این حال، این یک نتیجه گیری مطمئن نیست. نمی‌توان انکار کرد که دکتر دوم برجسته‌ترین عضو گالری شروران آنها است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در مارول حضور پیدا کند.

نباید فراموش کرد که مارول گزینه‌های جذابی برای نقش شرور کم ندارد. گالاکتوس نیز کاندیدای برتر است و با توجه به سابقه غنی آنها در کمیک‌های چهار شگفت انگیز را نیز نباید نادیده گرفت. هر یک از آنها به راحتی می‌توانند نقش شخصیت شرور این فیلم را بر عهده بگیرند و یک قوس داستانی جذاب برای MCU ارائه دهند.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *