شخصیت هدر رفته اسکارلت ویچ در دنیای مارول !

اسکارلت ویچ یکی از شخصیت‌های بسیار محبوب دنیای سینمایی مارول است که اخیراً دلایل زیادی در مورد شخصیت هدر رفته اسکارلت ویچ در دنیای مارول وجود دارد.

واندا ماکسیموف، با نام مستعار اسکارلت ویچ، در فصل اول سریال خود، توسعه شخصیت زیادی دریافت کرد، اما عدم ساخت فصل دوم واندا ویژن همچنان به روند دور انداختن آن ادامه می‌دهد. قبل از نمایش وانداویژن، اسکارلت ویچ یک شخصیت ثانویه در دنیای سینمایی مارول بود، یک ابرقهرمان قدرتمند، اما همچنان یک شخصیت تک بعدی. در واندا ویژن، اسکارلت ویچ به شخصیت پیچیده‌تری تبدیل شد و با وجود کارهای بی‌رحمانه‌ای که انجام می‌داد، به شخصیتی دلسوز بدل گردید.

بیشتر بخوانید:

زنده شدن اسکارلت ویچ در جهان مولتی ورس

بهترین شخصیت های زن در فاز چهارم فیلم های مارول

شخصیت هدر رفته اسکارلت ویچ در دنیای مارول

استفاده اشتباه مارول از شخصیت اسکارلت ویچ

یکی از جنبه‌های اصلی شخصیت اسکارلت ویچ که در سریال واندا ویژن مورد بررسی قرار گرفت، تاریخچه او با اندوه پس از از دست دادن والدین، برادرش و ویژن بود. این اندوه در اسکارلت ویچ که کل شهر را به گروگان گرفت و توهمی ایجاد کرد که در آن او دو پسر با ویژن دارد، هرچند واقعی نبودند، آشکار شد.

موضوعات غم و اندوه و عشق به طور کامل در داستان اسکارلت ویچ در طول این سریال مورد بررسی قرار گرفت، اما از زمانی که فصل اول به پایان رسید، MCU تا حد زیادی ماهیت دلسوز شخصیت واندا را نادیده گرفت و این به نفع تبدیل کردن او به یک شخصیت شرور بود. بدون تایید فصل دوم واندا ویژن توسط مارول، استودیو به این روند وحشتناک ادامه می‌دهد.

از بین رفتن پتانسیل اسکارلت ویچ در سینمای مارول

شخصیت هدر رفته اسکارلت ویچ در دنیای مارول
شخصیت هدر رفته اسکارلت ویچ در دنیای مارول

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

پوستر استفاده نشده از سریال واندا ویژن

استفاده اشتباه مارول از شخصیت اسکارلت ویچ

پایان سریال واندا ویژن باعث شد تا اسکارلت ویچ تبدیل به شخصیت شرور دکتر استرنج 2 شود، اما زمانی که فیلم اکران گردید، مشخص شد که بسیاری از شخصیت‌های او نادیده گرفته شده است. اسکارلت ویچ دوباره به یک شخصیت تک بعدی تنزل داده شده بود، فقط یک مادر بی رحم که برای بازگرداندن فرزندانش دست به هر کاری می‌زد، بدون اینکه اشاره‌ای به این که دقیقاً چرا اینقدر برای این کار انگیزه داشت، ارائه دهد. به عنوان یک بیننده، این یک تجربه تلخ بود.

در پایان فیلم دکتر استرنج 2، واندا یک لحظه شفافیت دارد که در آن متوجه می‌شود که میل او به از دست ندادن هیچ کس دیگری او را به شرور بودن سوق داده است و او کوهی را روی سر خود پایین آوار می‌کند. این پایان ناگهانی است و اسکارلت ویچ ظاهراً به جای اینکه واقعاً با عواقب اعمال خود روبرو شود می‌میرد.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *