نمایشگاه نقاشی ایرج طهماسب با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح شد +عکس

نمایشگاه نقاشی‌ ایرج طهماسب با موضوع هیجان نقطه و خط، در گالری ثالث با حضور جمعی از هنرمندان از جمله رضا کیانیان و علیرضا جی جی افتتاح شد.

مجری محبوب برنامه مهمونی نیز در گالری ثالث نمایشگاه نقاشی خود را برگزار کرده و تصاویری از مراسم افتتاحیه در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر افتتاح نمایشگاه نقاشی ایرج طهماسب همراه ما بمانید.

نمایشگاه نقاشی‌ ایرج طهماسب

نقاشی های ایرج طهماسب در گالری ثالث

به گزارش منابع خبری:

نمایشگاه نقاشی ایرج طهماسب با عنوان “هیجان نقطه و خط” در گالری ثالث با حضور هنرمندان معروفی مانند رضا کیانیان، فلامک جنیدی، سهیل مستجابیان، علیرضا جی جی، نازنین صلح جو، محمد شعبان پور و سام دادخواه افتتاح شده است.

این نمایشگاه نقاشی‌های ایرج طهماسب با عنوان “هیجان نقطه و خط” از جمعه سوم شهریورماه در گالری ثالث آغاز شده و تا تاریخ ۱۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت. امکان بازدید از این نمایشگاه هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب و در جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ وجود دارد.

نمایشگاه ایرج طهماسب گالری ثالث

نمایشگاه نقاشی‌ ایرج طهماسب

نمایشگاه نقاشی‌ ایرج طهماسب
نمایشگاه نقاشی‌ ایرج طهماسب

افتتاحیه نمایشگاه ایرج طهماسب

برای بازدید از گالری ثالث، به آدرس خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ مراجعه کنید. گشایش این نمایشگاه در روز سوم شهریورماه بوده و تا تاریخ ۱۴ شهریورماه ادامه خواهد داشت. بازدید از این نمایشگاه هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب امکان‌پذیر است و همچنین در جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ نیز قابلیت بازدید وجود دارد.

هنرمند معروف، ایرج طهماسب، قرار است از امروز جمعه سوم شهریورماه، نمایشگاه “هیجان نقطه و خط” را در گالری ثالث برگزار کند. آثار نقاشی ایرج طهماسب در این نمایشگاه برای مدت ۱۰ روز بر روی دیوارهای گالری ثالث به نمایش گذاشته خواهند شد. این نمایشگاه با عنوان “هیجان نقطه و خط” به هنر “پردازش” در مینیاتور اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *