تریلر رسمی فیلم The Kill Room منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

The Kill Room، عنوان فیلم جدید ساموئل ال جکسون است که چندی پیش تریلر رسمی فیلم The Kill Room توسط شات استودیو به انتشار رسید.

فیلم “The Kill Room” یک اکشن هیجان انگیز به کارگردانی نیکول پائون است که به زودی در سینماها اکران می‌شود. این فیلم دارای بازیگران معروف منحصربه‌فردی مانند ساموئل ال جکسون و اوما ثورمن است. چندی پیش، تریلر فیلم سینمایی اتاق کشتار منتشر شد.

تریلر رسمی فیلم The Kill Room منتشر شد

فیلم The Kill Room، در اپریل 2022 به همراه کوئنتین تارانتینو، اوما تورمن و ساموئل ال جکسون معرفی شد. سپس اعلام شد که جو مانگانیلو به بازیگران “The Kill Room” پیوسته است و همچنین مایا هاوک و لیو مورگان نیز در فیلم حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های درام تاریخ سینمای جهان + [2023]

تریلر رسمی The Kill Room جزئیات کلیدی داستان را فاش می‌کند و اولین نگاه‌ها را به دیدار مجدد ساموئل ال جکسون و اوما تورمن 29 سال پس از بازی در فیلم Pulp Fiction ارائه می‌دهد.

خلاصه داستان The Kill Room

تریلر رسمی فیلم The Kill Room

فیلم “The Kill Room” داستان یک دلال هنری به نام اوما تورمن را روایت می‌کند که با یک قاتل به نام جو مانگانیلو، برای انجام یک طرح پولشویی همکاری می‌کند. آن‌ها به طور تصادفی درگیر یک ماجرای هیجان‌انگیز می‌شوند که سرآغازی جدیدی را در دنیای هنر به ارمغان می‌آورد.

تاریخ اکران The Kill Room

فیلمبرداری اصلی فیلم در اوایل سال ۲۰۲۲ در نیویورک و نیوجرسی آغاز شد. با این وجود، به دلیل مشکلات آب و هوایی، فیلمبرداری تأخیر خورد و تاریخ پایان آن به اکتبر 2022 به تعویق افتاد. در جولای 2023، استودیوی شات، حق پخش فیلم را به دست آورد و تاریخ انتشار “The Kill Room” تعیین شد. این فیلم قرار است در تاریخ 28 سپتامبر 2023 (6 مهر 1402) اکران شود.

تریلر فیلم سینمایی اتاق کشتار

از بازیگران این فیلم، می‌توان به اوما تورمن، جو مانگانیلو، ساموئل ال جکسون، لیو مورگان، ایمی کیوم، مایا هاوک، جویی منگانیلو، دبی مازار، ماریان رندون، مثیو ماهر، لری پین نام برد.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم The Kill Room

این فیلم توسط نیکول پائونه کارگردانی شده که کارهای کمدی قبلی او شامل کارگردانی کمدی 2020 Friendsgiving و حضور در فیلم‌های This is 40 و Funny People هستند. جاناتان جاکوبسون با نوشتن فیلمنامه The Kill Room، اولین فیلمنامه نویسی خود را انجام داد تیم تهیه کنندگان این فیلم شامل اوما تورمن، نیکول پائون، بیل کنرایت، دنیل توماس، جیسون واینبرگ و ویلیام روزنفلد است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم The Kill Room چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *