تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد

سرویس استریم «نتفلیکس»، با انتشار تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep ، از جدیدترین اثر خود در دنیای فانتزی «ویچر» رونمایی کرد.

به گزارش فیگار به نقل از CBR؛ سریال انیمیشنی ویچر: آژیرهای عمیق، (The Witcher: Sirens of the Deep) که بر اساس سری رمان‌های ویچر ساخته شده، تا سال آینده از سرویس استریم «نتفلکیس» پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد

در هفته «Geeked»، سرویس استریم «نتفلیکس»، اخبار مهمی را برای طرفداران ویچر اعلام کرد. این اخبار، از طریق تریلر The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد که نخستین انیمیشن این دنیا را به نمایش می‌گذارد.

در تریلر انیمیشن جدید ویچر ، نشان داده شد که «گرالت»، شکارچی هیولاهای جهش یافته، برای بررسی سلسله حملاتی که در یک روستای ساحلی رخ می‌دهد، استخدام شده و حالا باید مشکل آن روستا را حل کند.

در سریال The Witcher: Sirens of the Deep، «داگ کاکل» که صداپیشگی «گرالت» را در بازی ویدئویی ویچر 3 انجام داده بود، نقش گرگ سفید (Wild Hunt) را بر عهده دارد. همچنین، «آنیا چالوترا» و «جوئی بیتی»، نقش‌های خود را به ترتیب به عنوان «یِنیفِر» و «جاسکیر» تکرار خواهد کرد.

این انیمیشن، توسط «مایک اوستروفسکی» و «رائه بنجامین» (نویسندگان سریال ویچر) نوشته شده و کارگردانی آن بر عهده «کانگ هی‌چول» است. سرویس استریم «نتفلیکس»، هنوز اخباری مبنی بر تاریخ انتشار این انیمیشن منتشر نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که تا پایان سال 2024 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *