تریلر فیلم Wicked منتشر شد

تریلر فیلم Wicked قسمت اول آن در حالی که سوپرباول برگزار می‌شد، منتشر شد، با بازی «آریانا گرانده» و «سینتیا اریوو»، توجه هواداران را به خود جلب کرد.

تریلر این فیلم، به نظر هواداران رضایت نداد و جلوه‌های ویژه‌ای که در آن به کار رفته بود، به نظرشان خام و کم‌کیفیت به نظر رسید. فیلم بدجنس به کارگردانی «جان ام. چو»، اقتباسی سینمایی از پیش‌درآمد جادوگر شهر آز است که سه جایزه تونی را دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Wicked منتشر شد

این فیلم، داستان زنی سبزپوست به نام «الفابا تروپ» را دنبال می‌کند که در سرزمین آز تبدیل به ساحره بدجنس غرب می‌شود و در طول داستان با گلیندا آپلند رفاقت و سپس دشمنی می‌کند. بازیگرانی همچون «میشل یئو»، «جاناتان بیلی»، «آدام جیمز»، «جف گلدبلوم»، «کیلا ستل»، «بوون یانگ»، «برونوین جیمز»، «ایتان اسلیتر» و «کالین مایکل کارمایکل» نیز در این فیلم حضور دارند.

تریلر Wicked نشان داد که «آریانا گرانده» در این فیلم در نقش «الفابا» و «سینتیا اریوو» نقش «گلیندا» را بازی می‌کنند. تولید این فیلم نخستین‌بار در سال 2012 تأیید شد؛ اما با تأخیرهای متعدد، تولید آن به مراحل نهایی نرسید.

با اعلام «استیون دالدری» که برای نویسندگی فیلمنامه به پروژه بازگشت، تولید این فیلم راه خود را ادامه داد. این فیلم از دسامبر 2022 شروع به فیلمبرداری کرد و پس از تأخیرهایی که به دلیل اعتصابات هالیوود رخ داد، در ژانویه 2024 به پایان رسید.

از جالبی‌های این فیلم این است که به دو قسمت تقسیم شده تا بتواند داستان را بهتر بازگو کند و عمق بیشتری به شخصیت‌ها بدهد. قسمت اول این فیلم با بودجه 150 میلیون دلاری ساخته شده است و منتظر اکران آن در نوامبر سال 2024 هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Wicked چه بود؟ به نظر شما این فیلم می‌تواند موفق بشود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *