پل شریدر مراحل ساخت پروژه بعدی خود را آغاز کرد

« پل شریدر » ، کارگردان پرکار و تاثیرگذار سینمای جهان که امسال با فیلم اوه، کانادا (Oh Canada) در جشنواره کن حضور داشت، از پروژه بعدی خود رونمایی کرد.

«شریدر» در کنفرانس مطبوعاتی فیلم اوه، کانادا اعلام کرد که نگارش فیلمنامه‌ی اثر جدیدش با عنوان Non Compos Mentis (به لاتین به معنای ذهنی نامتعادل) را به پایان رسانده و قصد دارد تولید آن را از پاییز امسال آغاز کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: نقد و معرفی تمام فیلم‌های اکران شده در جشنواره کن 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استاد سینمای جنایی، پل شریدر با فیلم جدیدی باز می‌گردد

این فیلم در ژانر نوآر ساخته خواهد شد و به گفته‌ی «شریدر»، علاوه بر مضمون جنایی کلاسیک نوآر، به کاوش درباره‌ی «وابستگی‌های عاطفی افراطی» می‌پردازد.

شریدر در ادامه توضیح داد:

این فیلم درباره‌ی کارهای احمقانه‌ای است که مردان به خاطر عشق انجام می‌دهند.

او همچنین اعلام کرد که به همراه تهیه‌کننده‌ی اثر، «دنیل گونزالز»، بودجه‌ی فیلم را تامین کرده و در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگر هستند.

پل شریدر

با توجه به سابقه‌ی درخشان «پل شریدر» در ساخت فیلم‌های جنایی و شخصیت‌پردازی‌های عمیق، می‌توان حدس زد که Non Compos Mentis می‌تواند یکی از آثار موردانتظار سال‌های آینده باشد.

شب گذشته، «پل شریدر» و «ریچارد گیر» در حالی که در مورد همکاری جدیدشان صحبت می‌کردند، حالتی نوستالژیک داشتند. این همکاری حدود 45 سال پس از اولین تجربه‌ی کارگردانی «شریدر» با فیلم گولدن‌بوی آمریکایی رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *