نخستین تصویر از فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare منتشر شد

اولین تصاویر از فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare (پیترپن: کابوس هرگزآباد) منتشر شد. این فیلم از سازندگان اسلشر ترسناک وینی-پوه: خون و عسل است.

در فیلم پیترپن کابوس هرگزآباد ، «مارتین پورتلاک» نقش نسخه‌ی شرور، قاتل و بدشکلی از شخصیت محبوب کودکان، «پیترپن» را بازی می‌کند. این فیلم که توسط Jagged Edge Productions ساخته شده و در بازار کن توسط ITN Studios به فروش می‌رسد.

داستان فیلم، «وندی دارلینگ» را دنبال می‌کند که برای نجات برادرش «مایکل» از چنگال پیترپن شرور تلاش می‌کند. او در این مسیر، به «تینکربل» برمی‌خورد که در این نسخه‌ی تاریک از داستان، به هروئین معتاد شده و آن را به عنوان «گرد پری» باور دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کابوس هرگزآباد! نگاهی به فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare

از بازیگران این فیلم می‌توان به مگان پلاسیتو، پیتر دسوزا-فای هونی («جن‌گیر پاپ»)، کیت گرین، مارتین پورتلاک («گرگ‌خانه»)، نیکلاس وودسون («اسکای‌فال»، «جان کارتر») کیرستون وارینگ («آکواریوم»)، اولوماید اولورونفمی («ونوم: بگذار کشتار به راه بیفتد») ترزا بنهام، چریتی کایز و کمبل والاس اشاره کرد. فیلم‌نامه و کارگردانی این اثر برعهده‌ی اسکات چمبرز است و تهیه‌کننده‌ی آن نیز ریس فریک-واترفیلد، کارگردان «وینی-پوه: خون و عسل» است.

«پیترپن: کابوس هرگزآباد» که هم‌اکنون در انگلستان در حال فیلمبرداری است، برای اکران در سینماها در زمان هالووین امسال برنامه‌ریزی شده است. این فیلم یکی از چندین عنوان مستقل از مجموعه «دنیای کودکی معوج» Jagged Edge است که می‌توان آن را نسخه‌ی کم‌بودجه و اسلشر دنیای سینمایی مارвел دانست.

فیلم Peter Pan’s Neverland Nightmare

در اوایل این هفته، ورایتی جزئیاتی از فیلم پینوکیو: عروسک‌باز که قرار است به گفته‌ی کارگردان «فریک-واترفیلد»، تصویری بسیار منحصربه‌فرد و درجه R باشد، فاش کرد. همچنین انتظار می‌رود فیلم بامبی: انتقام که در آن گوزن بی‌گناه به یک ماشین کشتار تبدیل می‌شود، در همین سال اکران شود.

فیلمبرداری دنیای وینی‌پو: گردهمایی هیولاها نیز که به سبک فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت ساخته می‌شود و «پو»، «پینوکیو»، «پیترپن»، «بامبی»، «تینکربل» و سایر شخصیت‌های محبوب کودکان را که شرور شده‌اند، گرد هم می‌آورد، برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این جهان ترسناک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Varitey


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *