آل پاچینو به فیلم Captivated پیوست

آل پاچینو ، غول بی‌تردید سینمای هالیوود، بار دیگر با نقشی مافیایی، اما این بار در قالبی متفاوت، مخاطبان را به دنیای پر رمز و راز خود می‌کشاند.

فیلم مسحور به کارگردانی «دیتو مونتیئل»، روایتی جذاب از عشق، خیانت و قدرت در دنیای مافیای ایتالیا را به تصویر می‌کشد. «پاچینو» در این فیلم نقش «سارو»، رئیس قدرتمند مافیای «کالابریا» را ایفا می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آل پاچینو به فیلم Captivated پیوست

«سارو» که در اوج قدرت و ثروت قرار دارد، دست به آدم‌ربایی نوه یکی از ثروتمندترین افراد جهان به نام «جان پل گتی» می‌زند؛ اما ماجرا زمانی پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی می‌شود که «سارو» عاشق مادر فرد ربوده شده، با بازی «کتی هولمز»، می‌شود.

این عشق ممنوعه، «سارو» را در گردابی از تردید و دوراهی قرار می‌دهد. او باید بین عشق و وفاداری به خانواده مافیایی‌اش و ندای قلبش یکی را انتخاب کند. این انتخاب، سرنوشت «سارو»، «جان پل گتی» و مادر او را برای همیشه تغییر خواهد داد.

آل پاچینو

فیلمنامه این اثر که توسط خود «مونتیئل»، «رابین شوشان» و «مایکل مامولیتی» (خواهرزاده سارو) به نگارش درآمده، بر اساس رویدادهای واقعی که در سال 1973 رخ داده، نوشته شده است. فیلمبرداری مسحور از اواخر سال جاری در ایتالیا آغاز خواهد شد.

با توجه به حضور «آل پاچینو» و سایر بازیگران مطرح، کارگردانی «دیتو مونتیئل» و داستانی جذاب، فیلم Captivated به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال تبدیل شده است. هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پیوستن آل پاچینو به فیلم Captivated چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *