تاریخ اکران فیلم Pinocchio: Unstrung مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Pinocchio: Unstrung ، جدیدترین اثر از مجموعه ترسناک دنیای شیطانی کودکان که افراد زیادی انتظارش را می‌کشیدند، مشخص شد.

فیلم Pinocchio: Unstrung که اقتباسی تاریک و خشن از داستان پینوکیو، عروسک محبوب چوبی است، در ماه ژانویه سال 2025 به روی پرده سینماها خواهد رفت. این اثر به کارگردانی «ریس فریک واترفیلد»، سازنده Winnie-the-Pooh: Blood and Honey ساخته و قرار است تصویری خشن و بزرگسالانه از این شخصیت کلاسیک را ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Pinocchio: Unstrung

«فریک واترفیلد» در مورد فیلم ترسناک پینوکیو می‌گوید:

این فیلم، پینوکیویی را به تصویر می‌کشد که تا به حال ندیده‌اید؛ سرشار از قتل و خشونت خواهد بود و مطمئنا طرفداران این ژانر را شگفت‌زده خواهد کرد.

Pinocchio: Unstrung در ابتدا قرار بود اواخر سال 2024 به همراه دیگر فیلم‌های این مجموعه مانند Bambi: The Reckoning و Peter Pan’s Neverland Nightmare اکران شود، اما به دلیل تاخیر در فیلمبرداری، تاریخ انتشار آن به ژانویه 2025 موکول شد.

تاریخ اکران فیلم Pinocchio: Unstrung

هنوز اطلاعات زیادی در مورد بازیگران آن در دست نیست، اما با توجه به شهرت «فریک واترفیلد» در ساخت آثار ترسناک و خشن، این انتظار می‌رود تا شاهد حضور بازیگران برجسته‌ای باشیم. انتشار فیلم Pinocchio: Unstrung بدون شک برای طرفداران ژانر وحشت و علاقه‌مندان به داستان‌های کلاسیک جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم Pinocchio: Unstrung چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *