فیلم Rumours با تشویق ایستاده تماشاگران مواجه شد

فیلم Rumours با بازی «کیت بلانشت» و «آلیسیا ویکاندر» در نقش روسای جمهور در اجلاس گروه هفت، در جشنواره کن با تشویق چهار دقیقه‌ای تماشاگران روبرو شد.

این فیلم که در بخش خارج از مسابقه هفتاد و هفتمین دوره جشنواره کن 2024 به نمایش درآمد، مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. «ورایتی» گزارش داد که بسیاری از تماشاگران تا پایان فیلم در سالن سینما ماندند و به تشویق بازیگران و کارگردانان پرداختند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Rumours

Rumours به کارگردانی «گای مدین»، «گیلن جانسون» و «ایوان جانسون»، داستان هفت رهبر ثروتمندترین کشورهای جهان را دنبال می‌کند که در اجلاس گروه هفت (G7) گرد هم آمده‌اند تا در مورد یک بحران جهانی بیانیه‌ای صادر کنند؛ اما زمانی که آن‌ها برای نوشتن بیانیه به جنگل می‌روند، گم می‌شوند و به اجبار باید با اختلافات خود کنار بیایند و راهی برای بازگشت به محل برگزاری اجلاس پیدا کنند.

فیلم Rumours

علاوه بر «بلانشت» و «ویکاندر»، «روی دوپیو»، «چارلز دنس»، «دنی منوشه»، «نیکی اموکا برد»، «رولاندو راولو»، «تاکهیور هیرا» و «زلاتکو برویچ» نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. «بلانشت» پیش از این برای بازی در فیلم کارول 2015 جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرده بود. او همچنین در سال 2018 ریاست هیئت داوران جشنواره کن را نیز بر عهده داشت.

فیلم Rumours توسط کمپانی «بلیکر استریت» در آمریکا اکران خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Rumours چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *