نقدهای اولیه فیلم Emilia Perez منتشر شدند

نقدهای اولیه فیلم Emilia Perez به کارگردانی «ژاک اودیار» و بازی «سلنا گومز» و «زویی سالدانا» در جشنواره کن منتشر شد و مورد استقبال منتقدین قرار گرفت.

این فیلم کمدی موزیکال، داستان «ال چاپو» را نشان می‌دهد که برای فرار از چنگ قانون، هویت خود را تغییر می‌دهد. Emilia Perez یکی از مدعیان نخل طلای امسال به حساب می‌آید. منتقدین، جسارت «اودیار» در ساخت این فیلم که آمیزه‌ای از ژانرهای مختلف از جمله دلهره‌آور، ملودرام، کمدی و موزیکال است، ستایش می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نقدهای اولیه فیلم Emilia Perez

«سلنا گومز» در این فیلم نقشی متفاوت از چیزی که تا الآن بوده را ایفا می‌کند و منتقدین بازی او را تحسین کرده‌اند. Emilia Perez دهمین فیلم بلند «اودیار» است که پیش از این با فیلم‌هایی مانند پیامبر، زنگار و استخوان و دیپان در جشنواره کن حضور داشته و جوایزی را نیز کسب کرده است. این اثر در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن به نمایش درآمد و شانس زیادی برای کسب نخل طلا دارد.

نقدهای اولیه فیلم Emilia Perez

منتقد تلگراف در نقد خود نوشت:

این فیلم یک موزیکال کامل با صحنه‌های رقص‌آرایی‌شده است. بخش‌های زیادی از آن در مکزیک اتفاق می‌افتد، اما فیلمبرداری آن در پاریس  انجام شده است. (4 ستاره)

منتقد گاردین گفت:

لیبرال‌ها شاید نگران فرهنگ‌سازی این داستان باشند، اما «اودیار» با جسارت این موزیکال ملودرام را ساخته و این اثر ترکیبی از دلهره، شعر و موسیقی و نشانه‌هایی از سینمای آلمودوار است. (3 ستاره)

نقد منتقد ددلاین به این صورت بود:

در نگاه اول این فیلم دیوانه‌وار به نظر می‌رسد، اما «اودیار» با مهارت خود آن را به اثری جذاب تبدیل کرده است. (بدون امتیاز)

منتقد هالیوود ریپورتر گفت:

«اودیار» با این فیلم ژانرهای مختلف را به هم آمیخته و اثری منحصر به فرد خلق کرده است. این فیلم که از رمانی اقتباس شده، داستانی جنایی با چاشنی طنز و لحظاتی از ملودرام و نوآر دارد. (بدون امتیاز)

باید منتظر ماند و دید که آیا فیلم Emilia Perez می‌تواند نخل طلای جشنواره کن را از آن خود کند یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقدهای اولیه فیلم Emilia Perez چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *