سریال The Last Shah ساخته خواهد شد

سریال The Last Shah که به‌زودی از شبکه‌های مختلف پخش خواهد شد، به دوران پر فراز و نشیب سلطنت «محمدرضا پهلوی» می‌پردازد.

این سریال که از نمایش پرمخاطب تاج الهام گرفته شده، داستان زندگی شاه جوان و همسرش «فرح پهلوی» را روایت می‌کند و به وقایع مهم تاریخی ایران، از جمله جنگ جهانی دوم، انقلاب اسلامی و بحران گروگان‌گیری سفارت آمریکا در تهران می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال The Last Shah

سریال آخرین شاه صرفاً به بازگویی وقایع تاریخی نمی‌پردازد، بلکه با نمایش دسیسه‌چینی‌ها و خیانت‌هایی که در آن دوران رخ داده؛ وجهی متفاوت از تاریخ را به تصویر می‌کشد. این سریال همچنین روابط ایران با سایر کشورها، به خصوص ایالات متحده و اسرائیل را مورد بررسی قرار می‌دهد.

موری روزمارین روزنامه‌نگار و فیلم‌ساز، با گردآوری تیمی از نویسندگان و مورخین برجسته، داستان The Last Shah را به نگارش درآورده است. او در این سریال تلاش می‌کند تا دوره‌ای را به تصویر بکشد که ایران، متحد اصلی آمریکا و اسرائیل بود و این موضوع تا چه حد با چشم‌انداز سیاسی آن زمان کشور در تضاد بود.

سریال The Last Shah

The Last Shah بدون شک به یکی از جذاب‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال تبدیل خواهد شد. این سریال به مخاطبان خود فرصتی می‌دهد تا نگاهی اجمالی به یکی از حساس‌ترین دوره‌های تاریخ ایران، از دیدگاه آخرین پادشاه و ملکه این کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Last Shah چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *